Aihe: Kent Armstrong mikit
1
Jemppa
15.09.2003 13:44:42
Terppa!

Olisiko kellään kokemusta em. humbuckereista kun ajatuksena on ollut vaihtaa RG:n mikit (V7 & V8) vähän toisenlaisiin. Olen ihastunut DiMarzion Paf Pro:n soundeihin lähinnä kaulassa mutta mielestäni tallamikissä saisi olla vähän enemmän hönkyä mitä Paf Pro tarjoaa (eli DiMarzioista lähinnä haettua voisi olla Breed tai Tone Zone). Olen katsellut arvosteluja Kent Armstrong-mikeistä, ja olen ajatellut kokeilla.. Hintakin vaikuttaa sen verran houkuttavalta, ettei hirveästi harmita jos 50 € menisi hukkaan.
Mitä tästä napista tapahtuu? Oho...
Antti1
15.09.2003 14:01:12
Ha. Mäkin vaihdan RG:n mikit, joten hyväksikäytän nyt tätä. Mistä päin maailmaa mahtaisi saada ilman kauheeta odottamisia erittäin kirkkaan punaisia/oransseja DiMarzion mikkejä? Siis suoraan hyllystä. Kun edes T-kaupalla ei ole. Omat mikkini vaihdan ainakin Tone Zoneen ja Air Nortoniin. Ykskelanen saa jäädä vaihtamatta, se on ihan ok.
"Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy
Jemppa
15.09.2003 14:34:25
Joo, mulla oli kans alkuperäinen ajatus vaihtaa Tone Zone ja Air Norton (tai sitten se PAF Pro). Ehkäpä myös Breedit voisi olla OK. Lähinnä tuo K.A:n mikkien hinta kiehtoo. Vilén kun halvalla saa...
-K-
15.09.2003 18:08:21 (muokattu 15.09.2003 18:08:33)
Minulta löytyy K.A:n distortion, erottelee hyvin ja potkua löytyy. Soundillisesti lähinnä SD:n customia ja distortionia. Kannattaa huomioida muuten se että kaikki malleja mitä K.A:n sivuilla on ei millbrook tuo suomeen. Kaulamikiksi tosiaan K.A:n paf voisi olla kova mutta hintaakin oli muistaakseni jo 70e, joka ei paljon jää dimarziosta.
Ei suotta elämys.
Jemppa
15.09.2003 21:38:01
No joo, ei mulla tarkoitus olekaan tehdä tuosta kitarasta hirveetä hevihirmua (vaikkakin kasari rules!). Ja olen ajatellut tallamikiksi tuota HRO-1:stä eli Rockeria ja kaulaan ehkäpä tuota PAFia. Kiva kuitenkin huomata, että ihmisillä on jonkin verran kokemusta K.A:n mikeistä... Ja toisaalta, niinkuin aiemmin sanoin jos soundi ei miellytä, voihan ne aina vaihtaa, hinta ei kuitenkaan ole kauhian paha.
sihvoh
16.09.2003 22:03:16
...Kannattaa huomioida muuten se että kaikki malleja mitä K.A:n sivuilla on ei millbrook tuo suomeen. Kaulamikiksi tosiaan K.A:n paf voisi olla kova mutta hintaakin oli muistaakseni jo 70e, joka ei paljon jää dimarziosta.

Onkos nuo Millbrookin mikit aitoja Kent Amstrongeja ? Itse ostin sieltä n. 7 kk sitten Designed by Kent Amstrong mikin joka on merkiltään Sky. PAF-mikki ja toimii hyvin kaulassa.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
-K-
16.09.2003 22:06:12
Onkos nuo Millbrookin mikit aitoja Kent Amstrongeja ? Itse ostin sieltä n. 7 kk sitten Designed by Kent Amstrong mikin joka on merkiltään Sky. PAF-mikki ja toimii hyvin kaulassa.

Joo samaaa tavaraa taitavat olla, minunkin kenttini tuli sky-boxissa myös
Ei suotta elämys.
Jemppa
18.09.2003 17:43:13
No niin. Nyt tuli tallamikki vaihdettua, ja mallihan oli HRO-1 eli Rocker. Mullakin luki laatikossa tuo designed by... sekä Sky, mutta mallinumero viittaisi suoraan K.A.:n mikkiin. Ja täytyypä sanoa, että mahonkirunkoinen RG rupesi kuulostamaan aika murakalta kun tuon V8:n heitti mäkeen. Pitää nyt kuulostella jos vaihtaisi tuon rockerin kaulaan ja ostaisi tuohon tallaan K.A.:n Distortionin. Yleisarvosanana ihan jees mikki yhden illan soittelun perusteella, ja ennenkaikkea hintansa väärti!
samueld
18.09.2003 19:00:56

Onko kukaan tunkenut stratoonsa kolmea kentin sinkkua? Onko niistä minnekään?
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
samueld
23.09.2003 12:52:16

Onko kukaan tunkenut stratoonsa kolmea kentin sinkkua? Onko niistä minnekään?

Kysytäänpä uudestaan. Onko kokemuksia kentin yksikelaisista?
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)