Angus 11.04.2006 12:10:06 | |
---|
Ei tosta oo soittamiselle mitään vaaraa. Tietysti on aina olemassa pieni infektion riski, mutta se on kyllä niin hemmetin pieni ettei sitä kannata oikeastaan ottaa edes huomioon. Ok, hyvä juttu. Kiitos vastauksesta. 25.04.2006 - Factory, Helsinki - Havana Affair plays Ramones & 70-Luvun Vihannekset
22.04.2006 - Kuovi, Rauma - Fast Remedy + pari muuta bändiä |
ozmo 11.04.2006 12:14:21 | |
---|
Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta kysytääs nyt kuitenkin kun sen verran tärkeä huolenaihe. Eli bändin basistilla olis viikon päästä aika mennä tatuoitavaksi, ja mietityttää vaan semmonen, että kun hän tohon jonkinverran ranteen yläpuolelle kämmenselän puolelle ottaa tatuoinnin, rupesi vain mietityttämään että saattaako tuon tatuoimisen jälkeen käsi olla niin arka ettei pysty heti samana päivänä tai muutamaankaan päivään soittamaan? Olis vaan keikkaa tulossa samalla viikolla ja pitäis ehtiä treenaamaan vielä paljon, siksi huolettaa. Saattaa kai se aikas kipee vähän aikaa olla kun siinä nahan alla ei paljoa läskiä ole pehmentämässä. Mut onneks basistit ei oo mitään ihme neitejä ja valita tollasista pikkuasioista! ;) "What's the connection between American beer, and making love in a canoe?
-They're both fucking close to water." Pro Ulrich#1 |
carlos 11.04.2006 15:23:43 | |
---|
Kysymysmerkki on myös tyylikäs. Ja joku yksinkertainen raita kädessä. Yksinkertainen on kaunista. . Tiedätkö, millaiset viivat Wallu Valpiolla (joo jooo turha jätkä) on toisessa käsivarressaan? Ne on ihan överisiistit! 2 semmosta ehkä sentin paksuista mustaa "viivaa" kiertää käden. Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
aarghto 11.04.2006 16:03:35 | |
---|
Tiedätkö, millaiset viivat Wallu Valpiolla (joo jooo turha jätkä) on toisessa käsivarressaan? Ne on ihan överisiistit! 2 semmosta ehkä sentin paksuista mustaa "viivaa" kiertää käden. En mr. Valpion tatuoinneista teidä mutta juuri tuollaista tarkoitin. Olis tyylikästä. ..ja helli samalla kiveksiäni |
Rattata 11.04.2006 16:34:34 | |
---|
Tiedätkö, millaiset viivat Wallu Valpiolla (joo jooo turha jätkä) on toisessa käsivarressaan? Ne on ihan överisiistit! 2 semmosta ehkä sentin paksuista mustaa "viivaa" kiertää käden. Eiks ois paree se "ÄITI" mahan kohdalla? |
Mimi 11.04.2006 16:55:45 | |
---|
Jaaha. Tänä aamuna tuli semmoinen olo, että on saatava piikki lihaan. Tai, no, niin. Marssin sitten koulun jälkeen ensimmäisen tatuointi-/lävistysliikkeeseen joka vastaan tuli (Angel tattoo, tai joku sen suuntainen. Kuopiossa kirjaston lähellä). Näytti ihan kelpopaikaltakin vielä se. Pikkasen kaheltuani päätin tyytyä tuommoiseen perusjuttuun, pitkään olen halunnut neljättä reikää tuohon korvalehteen ja siinähän se nyt on. Kolme ensimmäistä on ammuttu, mutta siihen en enää lähde, ihan "turhaa" touhua. Mulle tuli viimeisimpään reikään semmone "pahkura" juurikin sen ampumisen takia ja muutenkin reikä on ahdas. Ja tuo neljäs tuli niin lähelle rustoa, että sitä ei olisi pystynyt edes ampumaan. Eipä tuo edes pahasti sattunut, se itse lävistyshetki tietysti tuntui, mutta edes se korun vatvominen reiän läpi ei tuntunut enää missään. Asiallisesti hoidettu toimenpide, ei moittimista kyseisestä puljusta. Huomenissa käynen hakemassa muihinkin reikiin semmoset paksut titaanikorut, nää entiset alkaa olla aika huonossa kunnossa. Kahellaan nyt mimmosia nuista ammutuista saa läpi, ainakin nuihin vanhempiin reikiin on tarkoitus laittaa hitusen paksummat korut, kuin näihin uudempiin. Seuraavaksi sitten tekisi mieli ottaa toiseen korvaan (jossa ennestään vain yksi rengas) semmonen industrial-hässäkkä, eli tappi joka menee kahden reiän läpi. Mietin vain sitä, että kun se tulee ruston läpi, niin kuinka paljon enemmän se sattuu kuin tuo korvalehden lävistäminen? Onko kellään kokemusta moisesta? Kuinka helposti siihen saa tarttumaan tavaroita. Mietin sitäkin, että kun mulla on silmälasit, että häiritseeköhän ne kuinka paljon tuota lävistystä? Piilolinssejä kyllä käytän aika paljon nykyään, mutta tulee nuita lasejakin pidettyä, jos ei jaksa nuita linssejä rueta säätämään silmiin. Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari." Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari." |
carlos 11.04.2006 20:27:03 | |
---|
Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Seuraavaksi sitten tekisi mieli ottaa toiseen korvaan (jossa ennestään vain yksi rengas) semmonen industrial-hässäkkä, eli tappi joka menee kahden reiän läpi. Mietin vain sitä, että kun se tulee ruston läpi, niin kuinka paljon enemmän se sattuu kuin tuo korvalehden lävistäminen? Onko kellään kokemusta moisesta? Kuinka helposti siihen saa tarttumaan tavaroita. Mietin sitäkin, että kun mulla on silmälasit, että häiritseeköhän ne kuinka paljon tuota lävistystä? Piilolinssejä kyllä käytän aika paljon nykyään, mutta tulee nuita lasejakin pidettyä, jos ei jaksa nuita linssejä rueta säätämään silmiin. Se industriali sattuu aikasen h.. paljon. Rustolävistykset yleensäkin sattuu ja industrialissa kun se vielä menee kahesta kohasta. Korvalehteä ei ole kyllä iteltäni lävistetty, mutta veikkaan kyllä että industriali sattuu enemmän. Mutta kuten sanottavan "ei lävistystä kannata ottaa jos kipua pelkää." Aluksi mulla oli semmonen sentin liian pitkä koru siinä (kun lävistäjältä oli lyhyemmät loppu) ja se hiukan tuppasi kauluspaitaan tarttumaan kiinni. Ja varomaton tyttöystäväkin sitä pari kertaa ehti huitaista. Lasit on mullakin, ja ne ei vaikuta lävistykseen mitenkään, vaikka alussa vähän otti sangat kiinni koruun. Nyt, korun vaihduttua lyhyempäänkin, korua ei edes huomaa. Ja onhan se sitäpaitsi hienokin! |
tommiehorror 11.04.2006 22:35:33 | |
---|
niin... siis tatuointienhan pitäis aina olla omaperäisiä eikö..? mulla on oikeassa kyynärpäässä spidermanin naama(suora kopio Dregeniltä) mut vasuriin oli pakko ottaa sitte Batmanin pärstävärkki |
Toveri 11.04.2006 23:20:34 (muokattu 11.04.2006 23:20:44) | |
---|
Se industriali sattuu aikasen h.. paljon... Kyllähän sen huomasi, kun neulat tökkästiin rustosta läpi. "Tavallista" korvista mulla ei ole ollut sitten vuoden 1994 tjsp. Silloinkin se ammuttiin. Ei muistaakseni tuntunut missään. Tässä mun teollisuuslävistyksessä pääsi lävistäjäkin näyttämään taitojaan. Verta tuli korvan takaosasta aikas pirusti, kun onnistui tökkäämään vähän sivuun ja taisi olla sama neula, joka raapaisi tuohon keskemmälle korvaa (about tohon "rook"-kohtaan) pienen naarmun. Mä kostin ja lähdin suoraan dokaamaan. Hahaha. Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Robbo 11.04.2006 23:43:38 (muokattu 11.04.2006 23:45:16) | |
---|
Industriali sattuu kyllä jonnin verran, mutta mitäpä sitä muutaman minuutin kivusta. Se myös suositellaan otettavaksi aluksi kahdella korulla, niin paranee nopeammin. Noh, itsellänihän on ollut industrial kohta sellaiset 9kk ja alkaa vasta nyt olemaan kuosissa, eli kannattaa varautua vähintään 3-6kk toipumisaikaan. Mulla eniten ongelmia tuottaa/tuotti se, ettei sen päällä oikein kärsi nukkua, ja thainyrkkeily silloin kun unohtaa ottaa lävärit pois. E: Niin ja industrialia ei pysty tekemään kaikkiin korviin. Halusin vasempaan, mutta lävistäjä (Harnessissa kävin, muttei ollu Yazka kyseessä) oli sitä mieltä, ettei siihen saa, joten laitettiin oikeaan. Luojan kiitos ihmisen epäsymmetrisyydestä. |
pampukarhu 11.04.2006 23:56:43 (muokattu 11.04.2006 23:57:10) | |
---|
Se industriali sattuu aikasen h.. paljon. Rustolävistykset yleensäkin sattuu ja industrialissa kun se vielä menee kahesta kohasta. Korvalehteä ei ole kyllä iteltäni lävistetty, mutta veikkaan kyllä että industriali sattuu enemmän. Mutta kuten sanottavan "ei lävistystä kannata ottaa jos kipua pelkää." Aluksi mulla oli semmonen sentin liian pitkä koru siinä (kun lävistäjältä oli lyhyemmät loppu) ja se hiukan tuppasi kauluspaitaan tarttumaan kiinni. Ja varomaton tyttöystäväkin sitä pari kertaa ehti huitaista. Lasit on mullakin, ja ne ei vaikuta lävistykseen mitenkään, vaikka alussa vähän otti sangat kiinni koruun. Nyt, korun vaihduttua lyhyempäänkin, korua ei edes huomaa. Ja onhan se sitäpaitsi hienokin! Kun hommaatte industrialin, suosittelen hommaamaan aluksi kahdella renkaalla. Jos on tuo tappi, niinkun minulla on, heti alusta lähtien, paraneminen on hitaampaa ja siinä kestään sen puoli vuotta. Renkailla paraneminen on helpompaa ja nopeampaa(vaikkei se niin hieno sillein olekaan). Sillä korvalla ei sitten nukuta muutamaan kuukauteen, sen verran kipeä lävistys on. Tarttuu aluksi helposti kiinni hiuksiin kun siihen tulee sitä mömmöä ja kannattaa olla varovainen kun sitä puhistaa. Omista lävistyksistä industrialin teko on koskenut ehdottomasti eniten. E:hitto en tajunnu lukea edellisiä. No, kertaus on opintojen äiti. No hay que pensar en pilotos muertos. |
aarghto 12.04.2006 00:00:01 (muokattu 12.04.2006 00:00:53) | |
---|
niin... siis tatuointienhan pitäis aina olla omaperäisiä eikö..? Tatuointien ei tarvitse olla mitään. Ne on vain kuvia ihossa. e: http://users.utu.fi/~jankoi/kuvat/vallu.jpg Tossa aika huono kuva niistä Wallun tatskoista. Tyylikkäitä ovat. juu, tuon tyylistä olin kaavaillutkin :) ..ja helli samalla kiveksiäni |
Jani The Rock 12.04.2006 01:39:25 | |
---|
Nönih, nysse uuden kuvan disaini olis sitte valmis. Saateri että tuli hieno... oikeen ould skuulia! Nyt kun sais siitä vielä muutaman kopion niin pääsis kokeilemaan eri värejä siihen. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
vantage 12.04.2006 12:09:04 | |
---|
Uusi lävistys tuli taas. Oikean korvan rustoon, sinne ylös siis. Nyt on siellä kaksi ja normikorvis riippuu alempana... Kyllä siinä joku juttu on kun itseään itse lävistelee.. |
myrtonen 12.04.2006 18:58:21 | |
---|
I think that I could take a GN`R-tattoo. Even though/if I don´t like their music so much. Ei uskois että puhut enemmän englantia ku suomea. ----------------------------------------------------------------- Itse ajattelin labretia jossain vaiheessa. Musta pallo, ehkäpä? "Keskuudessamme rämpii toivoton, näköalaton ja äärimmäisen pinnallinen sukupolvi, jolle tuntuu merkitsevän elämässä jotain ainoastaan keinotekoiset, lyhytkestoiset ja lopulta niin tavattoman rikkonaisiksi tekevät asiat." -Jucciz |
sus 12.04.2006 21:48:52 | |
---|
Semmonen tatuointi ois kiva, sellanen pieni sydän olkapäässä, vaikka nuolella lävistettynä tai semmosen piikkiköynnyöksen ympäröimänä, tosi kliseinen romanttinen pikku kuva :D Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Jani The Rock 12.04.2006 21:50:32 | |
---|
Semmonen tatuointi ois kiva, sellanen pieni sydän olkapäässä, vaikka nuolella lävistettynä tai semmosen piikkiköynnyöksen ympäröimänä, tosi kliseinen romanttinen pikku kuva :D Jep! Tohon uuteen tatskaan tuleepi juurikin tikarin lävistämä sydän, ja seikkaileepa siinä myöskin eräs pitkänomainen matelija. Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2 |
sivupersoona 13.04.2006 14:03:30 (muokattu 13.04.2006 14:04:53) | |
---|
ingentingen "If I put my mind to it, I could do anything. I just don't feel like putting my mind to something. So there." |
SSilver 13.04.2006 15:46:57 | |
---|
Ei uskois että puhut enemmän englantia ku suomea. Ei mutta jos pointti olikin, että jopa hän ei pidä heidän musiikistaan niin paljon! |