oo-p 11.04.2006 20:50:03 | |
---|
..mikä multiefekti kannattais laittaa, kun budjetti on jotai 150€ tai halvempi. Semmonen vehje jota vois käyttää studiolla tai äänityksessä yleensä, mutta myös keikalla. Saako tuohon hintaan mitään varteenotettavaa.. Kun nuo ZOOMit ja muut on täällä pääasiassa vain haukuttu maan rakoon.. behringer, digitech tjtn? Terve, ja kiitos kaloista! |
Starlia 11.04.2006 20:55:25 | |
---|
Jotain BOSSin mallia etsimään käytettynä vain. Oma lehmä ojassa, mutta ZOOM G2 on mukava laatikko. Mulla se on tuossa GT-8:n kaverina. Jos kivan ja halvan lelun haluaa, jossa hinta-laatu-suhde aika paikallaan, niin G2 kehiin. |
oo-p 11.04.2006 21:05:00 | |
---|
Jotain BOSSin mallia etsimään käytettynä vain. Oma lehmä ojassa, mutta ZOOM G2 on mukava laatikko. Mulla se on tuossa GT-8:n kaverina. Jos kivan ja halvan lelun haluaa, jossa hinta-laatu-suhde aika paikallaan, niin G2 kehiin. juu.. Niinpä.. entäpä Behkun V-Ampit? tekeekö mitään? Terve, ja kiitos kaloista! |
oo-p 11.04.2006 21:12:02 | |
---|
Entä Alesikset? tekeekö mitään? Terve, ja kiitos kaloista! |
Aki 11.04.2006 22:03:42 | |
---|
Entä DG-Stomp? Tekee jotain. |
juu.. Niinpä.. Kannattanee varmaankin kävellä liikkeeseen ja kokeilla itse. Ja väännellä vähän muillakin soundeilla kuin pelkästään preseteillä, niin johan alkaa hommat selvenemään enempi. E: http://www.mikseri.net/artists/?id=30509 Tuolta kuuntelemaan eka biisi. Käytössä lähinnä GT-8, mutta on siellä Zoomiakin aika paljon joukossa. |
Ziggy Bubba 11.04.2006 23:05:01 | |
---|
Jos vahvarisoundeja/säröjä haluaa niin Line 6:n Pod (2, XT) ja sitä asiallisesti kopioiva Behringerin V-Amp 2 ajavat asiansa. Se lattiamallinen vamppi vois olla passeli, olikos se nyt X V-Amp 2... Zoomeissa on kyllä efektipuolella yleensä ollut enemmän valinnanvaraa. Uusien mallien säröistä ei ole hajua, mutta pakkohan niidenkin on ollut vähän kehittyä :D www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |