-Sammy- 11.04.2006 13:17:16 | |
---|
Tää on aika tyhmä kysymys.. mut onko R'nB sanoituksissa jotain erikoista asiaa joka tekee siitä R'nB sanoituksen.. ja miten R'nB eroaa hiphopista ja popista.. onko siinä jotain tiettyä piirrettä joka tekee sen R'nB.. mä oon uskonu et R'nb musiikki on aika kantaan ottavaa.. et oonx mä luullu väärin vai? Rakkaudessa on kolme sääntöä... Usko, toivo ja rakkaus. |
bluesteel 11.04.2006 17:14:52 | |
---|
Joo, oot luullut väärin. Ottaa kantaa enimmäkseen perseen pyöritykseen. |
Tietysti Pauligin 11.04.2006 21:19:42 | |
---|
Joo, oot luullut väärin. Ottaa kantaa enimmäkseen perseen pyöritykseen. Sitäkin kun on niin monenlaista. Esmes Alicia Keysia tuskin voidaan tuohon perseen pyöritys-laatikkoon survoa. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Esmes Alicia Keysia tuskin voidaan tuohon perseen pyöritys-laatikkoon survoa. Ja tuokin on vain modernia R 'n' B:tä. Alunperin se oli jotain aivan muuta. "Keskuudessamme rämpii toivoton, näköalaton ja äärimmäisen pinnallinen sukupolvi, jolle tuntuu merkitsevän elämässä jotain ainoastaan keinotekoiset, lyhytkestoiset ja lopulta niin tavattoman rikkonaisiksi tekevät asiat." -Jucciz |
Tietysti Pauligin 11.04.2006 22:22:12 | |
---|
Ja tuokin on vain modernia R 'n' B:tä. Alunperin se oli jotain aivan muuta. Jeps. Ennemmin justiinsa hip hopissa perseen pyörittely on aiheena kuin r 'n' b:ssä. Kun esmes mikään 50 cent ei ole r 'n' b:tä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Lapsi_ajassa 11.04.2006 22:37:50 | |
---|
Puhutaankos täällä nyt Rythm and Bluesista vai jostain nykyajan pöllöilystä? A turncoat, bastard and a liar, that's what you are and what you'll always be |
Toveri 11.04.2006 23:30:10 | |
---|
Puhutaankos täällä nyt Rythm and Bluesista vai jostain nykyajan pöllöilystä? Taidetaan puhua "contemporary soul" -musiikista. :) Romantikkoitkijät #2
100€ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |