Aihe: Mistä osat wolumepedaaliin?
1
Sansei
11.04.2006 17:43:11
Mistä voisi tilata osat volumepedaaliin? Ja mitä osia siihen tarvii? Ei ole tuo sähköpuoli parhain puoli, joten en tiedä mitä osia siihen tarvitsee. Joten voisiko joku neuvoa? Kytkentä kaavio on. Ja mallina olisi poljettava wahi tyylinen pedaali.
Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki!
Antti1
11.04.2006 17:44:52
Jos sulla on kytkis, niin eikö ne siitä selviä? Volumepotikka ja joku konkka oli mun polkimessani.

Mitä ominaisuuksia sä siltä haluat? Passiivinen, aktiivinen, säädettävä alaraja jne?
The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had.
Sansei
11.04.2006 17:54:15
Jos sulla on kytkis, niin eikö ne siitä selviä? Volumepotikka ja joku konkka oli mun polkimessani.

Mitä ominaisuuksia sä siltä haluat? Passiivinen, aktiivinen, säädettävä alaraja jne?

Mitään tavraraa ei ole ennestään, siksi pistin tän pystyyn.
Kunhan saisi wolumen tarvittaessa pois ja kovemmalle.
Sansei
11.04.2006 20:59:30
Mä suosittelen ostamaan bentonin wahin ja siihen uuden potikan.

Ajattelin tehä sen ihan itse. Siis kysymys oli mistä niitä osia saisi tilattua? Ja mitä kaikkea siihen tarvirtaan.
Antti1
11.04.2006 21:12:58 (muokattu 11.04.2006 21:14:17)
Meinaatko tehdä sen polkimenkin itse? Aikamoinen uroteko, jos edullisesti meinaat ton toteuttaa laadukkaana ja kestävänä.

Mahtaako saada osia mistään muualta, kuin rautakaupasta ja itse tekemällä?

EDIT: Ja johan mä vastasin mitä siihen tarvitaan: volapotikka. Sen lisäksi tietty kaksi jakkia, johtoa ja runko. Ei mitään käryä mitä se konkka teki siinä kytkennässä, kai silläkin joku merkitys on. Mä en vaan tajua elektroniikasta mitään.
The dreams in which I'm dyin are the best I've ever had.
zuppermuhle
11.04.2006 21:19:06
Potikan ja plugin saat elektroniikkaliikkeistä. Runko onkin sitten hankalampi, kirppislöydöt ja risat wahit saattavat auttaa.

Itse suunnittelen ostavani 20€ volumepedaalin ja tekeväni siitä wahin.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)