Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Prison Break - Jenkkitahtiin seuraaville
1 2 3 4 512 13 14 15 16
aivokuolio
01.03.2006 11:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö muusikoiden.netistä tämän sarjan ystäviä? Kuulemani mukaan ihan helkkarin hyvä vankilasarja, ja ajattelin alkaa kahlaamaan läpi 1. tuotantokautta piakkoin. Sanovat jopa Ozia paremmaksi.. mene ja tiedä.
 
http://www.fox.com/prisonbreak/
 
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
lapio
01.03.2006 11:39:27 (muokattu 01.03.2006 11:39:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuullut tästä hyvää. Mikään tv-kanava Suomessa ei varmaankaan ole vielä ainakaan ilmoittanut hankkineensa tätä?
 
Voiko tämä tosiaan painia Oz:in kanssa samassa sarjassa? Täytyy olla kyllä sitten ehkä televisiohistorian parhaita sarjoja.
 
Live fast, die 72 year old.
Pasin uusimmat seikkailut 1 ja 2
Ronsto
01.03.2006 11:44:44 (muokattu 01.03.2006 11:46:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kylmä Rinki oli kyllä sen verran kova sarja että heikompia hirvitti :D Harmi vaan että se tuli aina niin myöhään, et kerkesin aina välillä nukahtamaan ennen sitä :) Adebisi oli ihan kunkku. En kyllä taida edes muista enää mitä muita hyviä sällejä siinä oli.
 
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
Ronnie James
01.03.2006 12:04:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen nähnyt kaikki ensimmäisen tuotantokauden 13 jaksoa, ja oli kyllä yksi addiktoivimmista sarjoista, mihin olen törmännyt. Eli kannattaa katsoa.
 
John Abruzzia näyttelevä Peter Stormare on muuten ihan Nicko McBrainin näköinen :) Siinä on muutenkin ihan loistava hahmo. Vaikka Abruzzi aluksi vaikuttaakin siltä pakolliselta, vastenmieliseltä kovanaamalta, niin sarjan edetessä hänestä kehittyy itse asiassa yksi sarjan sympaattisimmista hahmoista.
 
"Let's sing another song, boys! This one has grown old and bitter."
Heissi
01.03.2006 14:41:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oz on kyllä niin korkealla ylhäisessä loistavuudessaan, että en lähtis tommosia tusinasarjoja siihen vertaamaan. Viime aikoina on ollut hirveät hehkutuksen kaiken maailman Losteista sun muista, jotka ovatkin sitten ensijaksoistaan lähtien osoittautuneet pelkäksi skeidaksi.
 
Mutta joo, laitetaan korvan taakse tämä PB.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
depe
01.03.2006 16:46:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan kyllä koukuttava sarja on. Itsekin olen katsonut nuo 13. ekaa jaksoa. En ole Ozia seurannut, mutta ei kai tätä Prison Breakia voi verrata siihen kuin tapahtumaympäristönsä suhteen - molemmissa häröillään vankilassa. :)
 
Pitäisiköhän joskus katsoa tuo Oz läpi? Jotenkin tuo "vankilaromantiikka" putoavine saippuoineen ja itsetehtyine veitsineen kiinnostaa. ;)
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
aivokuolio
01.03.2006 17:12:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime aikoina on ollut hirveät hehkutuksen kaiken maailman Losteista sun muista, jotka ovatkin sitten ensijaksoistaan lähtien osoittautuneet pelkäksi skeidaksi.
 
Eläpä höpötä.
 
3 henkilöä tai 240 kg lihaa
Prog
01.03.2006 18:22:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu nuo tähän mennessä tulleet jaksot on seurattu ja kyllä tää tosiaan aikas addiktoiva on. Hyvä sarja.
 
vernie
02.03.2006 00:37:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio sarja, mutta todella huono idea tämä kuukausia kestävä tauko 13. ja 14. jakson välillä.
 
zernobyl
02.03.2006 01:31:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio sarja, mutta todella huono idea tämä kuukausia kestävä tauko 13. ja 14. jakson välillä.
 
Johtunee siitä että kun on uusi sarja kyseessä niin tehdään ensin n määrä jaksoja - jos sarjalla on tarpeeksi katsojia se jatkuu. Näin uskoisin käyneen tässäkin tapauksessa.
 
Itsekin olen kaikki jaksot katsonut ja innolla odotan tuota 20. päivää. Silloin sarja jatkuu jenkeissä. Ja kuten joku tuolla ylempänä sanoi; tämä on tosiaan addiktoiva sarja! Hyvät näyttelijät ja cliffhangereitä jokaisen jakson loppuun, nam!
 
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
Tarkastaja
02.03.2006 01:58:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loisto sarja.
 
zorro
09.03.2006 18:18:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanovat jopa Ozia paremmaksi.. mene ja tiedä
 
eipä näitä voi vertailla ku tämä Prison Break on kummiski samanlainen kokoperheen seikkailusarja niinku Lostikin.
Innolla odotan että jatkuu
 
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
möhköfanttimies
09.03.2006 21:16:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä todella ovela ja jännä sarja. Aina jää vaa liian jänniin kohtiin ne jaksot.
Eli on katsastamisen arvoinen.
 
I Love Bush! (pussy not the president)
Tarkastaja
23.03.2006 02:20:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä todella ovela ja jännä sarja. Aina jää vaa liian jänniin kohtiin ne jaksot.
Eli on katsastamisen arvoinen.

 
Voisi nostaa tämän, kun sarja taas pyörähti käyntiin. Toivottavasti eivät pilaa tätä turhalla pitkittämisellä niinkuin lostille on vähän jo käymässä.
 
Acid_Punk
11.04.2006 13:57:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolme jaksoa olen katsonut Prisonia ja vaikuttaa oikein messevältä sarjalta. Jaksot loppuvat aina pirun jänniin kohtiin, joten ei voi olla katsomatta seuraavaa jaksoa.
 
Mtv3 näyttää sarjaa joskus hamassa tulevaisuudessa: http://www.mtv3.fi/info2004/tiedotteet.shtml?417337
 
"En harrasta seksiä, seksi harrastaa minua"
zorro
11.04.2006 14:16:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos joku on kattonu ton 16. episoden, niin miten se Linckoni saa yhestä murhasta kuolemantuomion ja se pedofiili joka tappo 6 penikkaa sai elinkautisen vai mitä se sai? onko seki kuolemaan tuomittu?
 
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
Tarkastaja
11.04.2006 17:06:18 (muokattu 11.04.2006 17:06:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos joku on kattonu ton 16. episoden, niin miten se Linckoni saa yhestä murhasta kuolemantuomion ja se pedofiili joka tappo 6 penikkaa sai elinkautisen vai mitä se sai? onko seki kuolemaan tuomittu?
 
Lincoln tuomittiin varapresidentin veljen murhasta. Se on kato arvokkaampi kuin nuo 6 pentua.
 
ruuvimeisseli
11.04.2006 18:09:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosi kiinnostavalta vaikuttaa. Kuitenkin tulee kohta neloselta :-D
 
a-ksu
11.04.2006 18:27:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

5 jaksoa vasta katottu mutta kaverilla on kaikki jo ilmestyneet joten pitää vaan polttaa DVDlle ja nauttia. Vaikutti helvetin hyvältä sarjalta. Muttei pese Lostia. Ei lähellekään :P
 
depe
11.04.2006 20:15:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon kattonut nyt myös nämä uusimmat jaksot. Edelleen homma pysynyt aika hyvin kasassa, eli viihdyttää.
 
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 512 13 14 15 16

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «