nizoster 11.04.2006 15:57:15 | |
---|
Eli pari asiaa on jäänyt epäselväksi muutaman ketjun lukemisen jälkeen. 1) Mitä eroa on käytännössä seuraavilla yhdistelmissä: - etuaste+pääteaste+kaappi - nuppi+kaappi 2) Oletetaan että minulla on efektilaite jossa on monta efektiä (ei pedaali). Onko tällaiseen jonkinlaista erillistä pedaalihässäkkää jonka avulla voi sitten vaihtaa noita efektejä koskematta itse efektilaitteeseen ollenkaan? 3) Jos on nuppi+kaappi yhdistelmä, niin mitä hyötyä tällaiseen on ostaa erikseen etuastetta? Käsittääkseni nupissahan on jo tällainen? Vielä oli jotain, mutta nyt ei muistu mieleen. |
Eli pari asiaa on jäänyt epäselväksi muutaman ketjun lukemisen jälkeen. 1) Mitä eroa on käytännössä seuraavilla yhdistelmissä: - etuaste+pääteaste+kaappi - nuppi+kaappi Ei muuta mutta: nuppi on yksi laite, etu- ja pääteaste on kaksi laitetta. Jälkimmäinen myös hieman monipuolisempi, voi yhdistellä eri päätteitä ja etuasteita. 2) Oletetaan että minulla on efektilaite jossa on monta efektiä (ei pedaali). Onko tällaiseen jonkinlaista erillistä pedaalihässäkkää jonka avulla voi sitten vaihtaa noita efektejä koskematta itse efektilaitteeseen ollenkaan? Yleensä on jonkinlainen jalkakytkin. Kaikkea kaksinappisen ja n-nappisen väliltä. 3) Jos on nuppi+kaappi yhdistelmä, niin mitä hyötyä tällaiseen on ostaa erikseen etuastetta? Käsittääkseni nupissahan on jo tällainen?
Selitin yllä. "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
nizoster 11.04.2006 16:46:28 | |
---|
Kiitos. Sitten vielä: 4) Mitä eroa on balanced input/output ja unbalanced input/output? |
tenkainen 11.04.2006 16:57:25 (muokattu 11.04.2006 17:02:22) | |
---|
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
Reddie 11.04.2006 20:49:00 | |
---|
|