Guitar Hero 20.03.2006 12:57:21 | |
---|
Kyllä malttia malttia. Laulajalle silti kitarointia pidempi miinus. Harvoin käy niin, ettei kliinillä lauletusta suomenkielisestä matskusta saa mitään selvää. Molemmista, sekä laulusta että kitaroinnista, turha koristeellisuus ja venkoilu vekeen ja musiikkia on huomattavasti hauskempi kuunnella. miksi ei rumpalista sanota mitään. ihmettelen. "Jumalaut mä oon out" |
Swan 20.03.2006 15:50:33 | |
---|
Soittaaks kukaan ees Wipe Outtia? Toihan on niin legendaarinen instrumentaali, että olisi sivistymätöntä olla soittamatta sitä. |
DJKaaos 20.03.2006 16:12:44 | |
---|
Soittaaks kukaan ees Wipe Outtia? Kyllä sitä kuulee keikoilla ja tapahtumissa ja oman bändin kanssakin toisinaan sitä vedetään. Tosin rautalankamuodossa eikä niinkään kuivalla surffisoundilla vedettynä. Aita on vihreämpää ruohon toisella puolella |
Johann Onn 20.03.2006 19:46:11 (muokattu 20.03.2006 19:50:43) | |
---|
|
BigPapa 21.03.2006 15:20:22 (muokattu 21.03.2006 15:45:45) | |
---|
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
DJKaaos 21.03.2006 16:14:38 | |
---|
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin. |
Läpistö 21.03.2006 16:40:31 | |
---|
Mä oon ainaki pidempään jo miettiny sitä et miks tää "pulliaissoundi" on kaikille niin haettu? Itelleni just toi oikea ja vanha rautalankasoundi on se juttu. Just nää Granö ja kumppanit. Niillä on se aito soundi. Ja mistä te pulliaissoundimiehet luulette, että koko tyylin nimi on tullut? :P "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. V.U.K #30 |
Joees 21.03.2006 17:36:52 (muokattu 21.03.2006 17:49:31) | |
---|
Mä oon ainaki pidempään jo miettiny sitä et miks tää "pulliaissoundi" on kaikille niin haettu? Itelleni just toi oikea ja vanha rautalankasoundi on se juttu. Just nää Granö ja kumppanit. Niillä on se aito soundi. Ja mistä te pulliaissoundimiehet luulette, että koko tyylin nimi on tullut? :P Kai se toimii iskelmässä, ja iskelmällä saa rahaa...(EDIT: ;-P) Hieno soundi se on kyllä juu. Mut ei sitä tarvi joka tuutista tuoda ulos. Mäkin diggaan kyl enemmän vanhasta soundista. Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
DJKaaos 21.03.2006 17:46:21 | |
---|
Kai se toimii iskelmässä, ja iskelmällä saa rahaa... Joopa joo. Tuskin kovin monen Pulliaisen opetuslapsen motiivi sen soundin tavoittelemiseen on raha. Pikkupulliaisia on kuin sieniä sateella ja heistä kovinkaan moni tuskin saa merkittävästi rahaa soittamisestaan. Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin. |
Joees 21.03.2006 17:49:08 | |
---|
Joopa joo. Tuskin kovin monen Pulliaisen opetuslapsen motiivi sen soundin tavoittelemiseen on raha. Pikkupulliaisia on kuin sieniä sateella ja heistä kovinkaan moni tuskin saa merkittävästi rahaa soittamisestaan. Ainii, sori. Unohdin ettei sarkasmi ja huumori toimi täällä ilman hymiöitä. Joten ;-P Groooove is in heart!
Sama se millä argumenteilla ei-äänet voittaa kunhan ne voittaa. Se on protestointia ja merkki siitä, että tavallisillakin ihmisillä on vielä pokkaa käskeä päättäjien suksia helvettiin. -Jani The Rock |
bluesfin 22.03.2006 00:49:11 | |
---|
Tässä maailmassa ei ole mitään tyhmempää kuin soittaa jotain helvetin iskelmää ja humppaa ilmaiseksi. Rahat pois idioottituulipuvuilta, jotka sitä skeidaa haluavat! |
Kimmo72 22.03.2006 01:05:52 | |
---|
Tässä maailmassa ei ole mitään tyhmempää kuin soittaa jotain helvetin iskelmää ja humppaa ilmaiseksi. Rahat pois idioottituulipuvuilta, jotka sitä skeidaa haluavat! Eiks se oo just fiksua? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
atteb3 10.04.2006 22:08:11 | |
---|
Tämä asia ei mulle mitenkään kuulu, mutta kun tämän kuuntelee muutaman kerran, tää jää päähän soimaan. Onko se sitten hyvä vai huono? Kyllä tämä Anne Mattilan ja muun iskelmäradion ohjelmiston voittaa. Kitaristilla nimenomaan oli pullis-otteet ja tämä vastaa alkuperäiseen otsikon väitteeseen. Totta se on. |
Aiheesta poiketen kysynkin rautalangan tullessa puheenaihaaksi että millä laitteilla se "karu" Hank Marvin tväng soundi suurinpiirtein tulee? Tämä on allekirjoitus |
bluesteel 11.04.2006 12:21:44 | |
---|
Aiheesta poiketen kysynkin rautalangan tullessa puheenaihaaksi että millä laitteilla se "karu" Hank Marvin tväng soundi suurinpiirtein tulee? Starto ja talla-/keskimikki. |
DJKaaos 11.04.2006 18:00:53 (muokattu 11.04.2006 18:06:11) | |
---|
Kitaristilla nimenomaan oli pullis-otteet ja tämä vastaa alkuperäiseen otsikon väitteeseen. Totta se on. Niin, ei tuo kuulosta Pulliaisen soittamalta tippaakaan, mutta soundi kuulostaa samanlaiselta kuin Pulliaisen, eli Echo Orbitilta, jolle on luotu häntä Dodin FX80B-purkilla, ihmeellisempi homma olisi jos noilla kamppeilla ei Peruspulliaissoundi irtoaisi kun ko. ryhmä ja kitaristi sitä nimenomaan tavoittelevat. E: Meikäläistä henk.koht. miellyttää tämän opetuslapsen soundi enemmän kuin esikuvansa nykyinen levysoundi. Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin. |