Noma 06.04.2006 15:01:08 (muokattu 06.04.2006 15:06:51) | |
---|
ääh..perseilyä. |
moderndrummer88 06.04.2006 15:03:14 | |
---|
ääääh..yäh. ei tule mitään teidän kanssa. ihme kärppiä toistensa kimpussa :) rauhoittukaa ja kokeilkaa saada yksi (1) topic kulkemaan asialinjoilla loppuun saakka. ei ne lars-ym. -vitsit naurata enää ketään. täällähän on menty ihan asialinjalla? välillä tietysti keskustelu oon kiihtynyt mutta ei tämä mitenkään perseilyksi ole menny... Sinulla taas tuntuu olevan joku ongelma powertreblebassvolume |
Deino 06.04.2006 15:30:23 | |
---|
Itse olen monesti kuullut aivan outoja ääniä, jotka saattavat muistuttaa ihmisen puhetta (vokaaleja) tai esim puhelimen hälytysääntä tai syntyy ns. ringtone, joka vastaa melkein vanhaa herätyskellon ääntä. Hyvä, en ole siis ainoa. |
WyW 06.04.2006 17:55:33 | |
---|
täällähän on menty ihan asialinjalla? välillä tietysti keskustelu oon kiihtynyt mutta ei tämä mitenkään perseilyksi ole menny... Sinulla taas tuntuu olevan joku ongelma Tsup tsup, älä lyö bensaa liekeille! Komppaajan teksti oli mielenkiintoinen ja olenkin juuri ajatellut menetellä siten, että testaisin virveliä oman settini kanssa. Tämä vaan taitaa osoittautua helvetin hankalaksi, sillä Tampereella ei ole liikkeitä jotka pitäisivät snarevalikoimaa hyllyssä (vai onko?!). En usko että tämän hintaluokan peleissä ongelmaksi tulisi se ettei pannua saisi testiin lainaan (kun menee hakemaan liikkeestä hardcase kourassa tutulta myyjältä). "Yhden tilan virveliä" en voisi missään nimessä ostaa, sillä keikkailemme välillä ja tilat eivät todellakaan ole toistensa kopioita. Tämä kumina-ilmiö ei vissiinkään tosin helposti ilmene muualla kuin treenikämpillä (tai TOSI pienissä keikkapaikoissa)? http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
ddrum54 06.04.2006 18:00:23 | |
---|
"Yhden tilan virveliä" en voisi missään nimessä ostaa, sillä keikkailemme välillä ja tilat eivät todellakaan ole toistensa kopioita. Tämä kumina-ilmiö ei vissiinkään tosin helposti ilmene muualla kuin treenikämpillä (tai TOSI pienissä keikkapaikoissa)? Mulla tätä ilmiötä on esiintynyt vain treenikämpällä. 2`n 4 |
Stereophile 06.04.2006 20:31:13 | |
---|
Nyt kun täällä on virveleistä näin paljon puhetta, niin olisiko jollakin heittää kokemusksia ja hinta-arviota 60-luvun messinkisestä Slingerlandista (14x5,5)? Olen vissiin tuommoista ostamassa, en tosin ole vielä nähnyt/kuullut kyseistä kampetta mutta eiköhän tuo ens viikolla korjaannu... Kyllä nyt kelpaa... |
Nolte 06.04.2006 20:40:38 | |
---|
Huono soittaja! |
Bacchus 06.04.2006 22:15:47 | |
---|
|
Jupi57 06.04.2006 22:51:39 | |
---|
kokemusksia ja hinta-arviota 60-luvun messinkisestä Slingerlandista (14x5,5)? Minullakin on sellainen. Sakke esittäköön arvion. Satoja euroja joka tapauksessa. Siitä huolimatta: " Ei kipata" |
Stereophile 07.04.2006 08:11:09 | |
---|
Minullakin on sellainen. Sakke esittäköön arvion. Satoja euroja joka tapauksessa. Mitä olet tykännyt? Heitä vähän kommenttia... Kyllä nyt kelpaa... |
Mikael 07.04.2006 08:47:43 | |
---|
Mitä olet tykännyt? Heitä vähän kommenttia... Mä oon soittanut parillakin tollasella ja äänittänyt ja miksannut studiossa ja livenä bändiä jonka rumpalilla oli 2kpl tollaisia. Hienoja pelejä. Tumma ja kiinteä soundi jonka miksaaminen on ollut aina helppoa. Ei sitä vittumaista yläämiddlekomotusta mitä kaikissa halvoissa metallivirpoissa esiintyy. Toimii hiljaa ja toimii lujaa. Kelpais mulle! Siitä mistä aita on matalin... |
Jupi57 07.04.2006 09:02:39 (muokattu 07.04.2006 09:05:48) | |
---|
Pakko verrata supraan. Selkeämpi soundi ja "äkäisempi". (Käytän mieluummin 5x14 Slingerlandin puuvirveliä.) Stick Saver -valetut vanteet ovat myös makuuni. Ylös viritettynä toimii mielestäni parhaiten. Leveä (40-strand) matto on OK, mutta toimii muillakin. Nostokoneisto on se heikko kohta Niittausten klappi on korjattava, jotta toimisi taas. Slingerlandin soundia (rokkipuolella) kuvannee parhaiten 70-luvun BTO. Ehkä en osaa virittää, mutta älyttömän herkäksi en ole saanut. Toisaalta "nää ei mee tukkoon". Tuumakierteiset lugit ovat studiossa osoittautuneet parhaiksi. Ei tarvitse säätää joka välissä. Siitä huolimatta: " Ei kipata" |
Stereophile 11.04.2006 07:24:44 | |
---|
Nostetaanpas vielä... Heitelkääpä hyviä virvelivaihtoehtoja hintaluokkaan alle 400€, mieluiten messinkiä ja koko 14"x6,5" (5,5" käy myös). Yksi mikä on ollut jonkin aikaa kiikarissa olis Premierin modern classic 14"x5,5" messinkinen, onko kenelläkään kokemusta? Liikkeessä testatessa ei aina saa niin kovin hyvää kuvaa kun ei yleensä viitsi alkaa virittelemään. Tosin se Slingerlandikin on vielä kuvioissa, pitäis käydä tänään testailemassa.... Kyllä nyt kelpaa... |
AP 11.04.2006 09:02:59 | |
---|
Heitelkääpä hyviä virvelivaihtoehtoja hintaluokkaan alle 400€, mieluiten messinkiä ja koko 14"x6,5" (5,5" käy myös). M.netin toria kannattaa edelleen vilkuilla, itselle tarttui aikanaan alle 250 eurolla tuo Rogers sieltä haaviin ja on sellainen kapine ettei lähde tästä talosta ikinä. Yksi mikä on ollut jonkin aikaa kiikarissa olis Premierin modern classic 14"x5,5" messinkinen, onko kenelläkään kokemusta? Liikkeessä testatessa ei aina saa niin kovin hyvää kuvaa kun ei yleensä viitsi alkaa virittelemään. Tosin se Slingerlandikin on vielä kuvioissa, pitäis käydä tänään testailemassa.... Melkein kyllä vois antaa neuvon, että ei kun rohkeasti virittelemään vaan. Se on muuten hiukan sama kun menisit autoliikkeeseen koeajamaan autoa josta on 2 rengasta tyhjiä etkä täytättäisi/täyttäisi niitä ennen testaamista. Tuleepa samalla esittelysoittimetkin asialliseen kuntoon.
K100 #7
Ärlä #011 |
kaverilla oli joku tamburon messinkivirppa testissä vähän aikaa, oli kyllä hyvän kuulonen, en nyt löytäny mistään kuvaa tähän hätään, kokeile ihmeessä jos saat käsiis. E: jaa niin miks se jäi vaan testiksi? - löyti supran powertreblebassvolume |
Tindrum 11.04.2006 09:05:48 | |
---|
Nostetaanpas vielä... Heitelkääpä hyviä virvelivaihtoehtoja hintaluokkaan alle 400€, mieluiten messinkiä ja koko 14"x6,5" (5,5" käy myös). Yksi mikä on ollut jonkin aikaa kiikarissa olis Premierin modern classic 14"x5,5" messinkinen, onko kenelläkään kokemusta? Liikkeessä testatessa ei aina saa niin kovin hyvää kuvaa kun ei yleensä viitsi alkaa virittelemään. Tosin se Slingerlandikin on vielä kuvioissa, pitäis käydä tänään testailemassa.... Toi on varmasti yksi hyvä valinta. Kävin itsekin tsekkaamassa, kun DLX:llä on 13x7" vaahteraversio tarjouksessa hintaan 295 € (ovh noin 450 €). Outoa vaan, että todella monesta on mennyt koneisto aika nopeasti rikki. Koneistonahan noissa on Nickel'in hyväksi koettu malli. Kaupassa oli kaksi virppaa - kummassakin rikki. Toki menee takuuseen uudessa pelissä, mutta kuitenkin... m© m©
Olipa sitten niin tai näin, mutta näin on. |