hanuristi 28.03.2006 16:53:19 | |
---|
kysyin yheltä miks se pitää Che-paitaa päällä ja se sano että se on komia. Olihan Che komea mies. Soon... |
south_of_heaven 28.03.2006 19:43:29 | |
---|
Olihan Che komea mies. niin oli kai Hitlerkin, kun sen naamasta on paljolti paitoja ilmoitti South_of_Heaven |
Järvihirviö 28.03.2006 20:04:33 | |
---|
Samahan se periaatteessa fanittaako sitä kommaria vai natsia. Samaa paskaa eri paketissa. :D:DD: HOHO PARHAUTTA REPESIN Oikeasti kyllä todella noloa. |
Sarko 29.03.2006 12:30:27 | |
---|
Vittuilua tullut pitkästä tukastani miltei poikkeuksetta nuorilta ihmisiltä, kertaakaan en ole saanut paskaa niskaan vanhemmilta väestöryhmiltä. Stakes are high, but so am i. |
erziii 29.03.2006 18:01:38 | |
---|
Kyllähän niitä amis nahkapäät vittuilevat, mutta siihen se sitten jääkin. Varsinkin jos rupee puhumaan asepalvelus asioista niin ovat kyllä niin kyvyttömiä sanomaan mitään perusteluja mielipiteilleen. Kyllä joskus jotkut tuttavat kuittailee, mutta ei ne nyt päälle käy. :) Punk ja grunge |
The Nakkisormi 29.03.2006 19:06:18 | |
---|
:D:DD: HOHO PARHAUTTA REPESIN Oikeasti kyllä todella noloa. Aaa, on mukavaa nähdä että yrität taas kunnostautua provoilussa. Harmi vaan että nolaat itsesti täydellisesti näillä on-linereillasi. Rock And Roll Over! |
salmivaara 29.03.2006 22:04:25 | |
---|
Aaa, on mukavaa nähdä että yrität taas kunnostautua provoilussa. Harmi vaan että nolaat itsesti täydellisesti näillä on-linereillasi. Moro. Look who's talking tai jotain. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
The Nakkisormi 30.03.2006 16:37:34 | |
---|
Moro. Look who's talking tai jotain. 7. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa älä turhaan vastaa toisten kirjoituksiin. Täysin turhat yhden tai kahden sanan kommentit poistetaan. Rock And Roll Over! |
Rabb-it 30.03.2006 17:53:12 | |
---|
Moro. Look who's talking tai jotain. /whois salmivaara |
Järvihirviö 31.03.2006 19:47:42 | |
---|
Aaa, on mukavaa nähdä että yrität taas kunnostautua provoilussa. Harmi vaan että nolaat itsesti täydellisesti näillä on-linereillasi. Tuo on ollut kovin suosittua viime päivinä. |
Finnogre 05.04.2006 15:58:51 | |
---|
Turpaan ei ole otettua mutta kyllä vittuiltu on. Koulussamme on pakolaisalbannuoria jotka kuuntelevat ja pukeutuvat räp heeboina niin niiltä saa välillä hyvää kommenttia. "Näytä rantees ootko viilelly niitä" kun olen "hevari". Kävelin kaverini kanssa kadulla ja yksi pakolainen huusi "Hei hevarit haluutteko turpaan" vastasin että "hui kamala" ja jatkoin matkaa. Kyllä noita huutoja kuulee aina vähän väliä. On aika ihme jos sillä miten pukeutuu niin on väliä, tai sillä mitä kuuntelee. En sitten ole rasisti (en vain pidä noista tyypeistä) Ogrehammaren! |
MOIhei 05.04.2006 16:12:26 | |
---|
Pari vuotta sitten jotkut veitikat meinas vetää mua ja yhtä mun kaveria turpaan ku ei näytetty siltä että kuuneltais rokkia. Oltiin niin kännissä että ei ees tajuttu koko juttua ku vasta seuraavana aamuna. Nykyisin kuuluu noita "mee parturiin saatana" "And rock 'n' roll isin't about sex and drugs, it's about music." Andy McCoy |
south_of_heaven 05.04.2006 17:28:14 (muokattu 05.04.2006 17:28:32) | |
---|
Turpaan ei ole otettua mutta kyllä vittuiltu on. Koulussamme on pakolaisalbannuoria jotka kuuntelevat ja pukeutuvat räp heeboina niin niiltä saa välillä hyvää kommenttia. "Näytä rantees ootko viilelly niitä" kun olen "hevari". Kävelin kaverini kanssa kadulla ja yksi pakolainen huusi "Hei hevarit haluutteko turpaan" vastasin että "hui kamala" ja jatkoin matkaa. Kyllä noita huutoja kuulee aina vähän väliä. On aika ihme jos sillä miten pukeutuu niin on väliä, tai sillä mitä kuuntelee. En sitten ole rasisti (en vain pidä noista tyypeistä) mulle on tullu jotku ntummaihoset nuoret pummii tupakkaa ja oli sillee että "hei onks sulla tupakkaa? Eiku RROAARR ONKO SULLA TUPAKKAA ARR" ja tehden ilmakitaraeleitä. Pidin tilannetta huvittavana enkä vittuuntunut. Mutta tupakkia ei ollu antaa ilmoitti South_of_Heaven |
hullu_ukko 05.04.2006 17:37:12 | |
---|
mulle on tullu jotku ntummaihoset nuoret pummii tupakkaa ja oli sillee että "hei onks sulla tupakkaa? Eiku RROAARR ONKO SULLA TUPAKKAA ARR" ja tehden ilmakitaraeleitä. Pidin tilannetta huvittavana enkä vittuuntunut. Mutta tupakkia ei ollu antaa tää etnisten vähemmistöryhmien touhu on sitten omituista. täälläpäin saa kuulla erilaisia ''vitu natsi mene pois suomesta''-huutoja näiden tummaihoisten suusta. ihme hommaa.. ja aina naurattaa yhtä paljo. NO ANTEEKS!!!
''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!!
mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1.
Satan's got me by the balls! |
Legatus 05.04.2006 19:07:57 | |
---|
Turpaan ei ole otettua mutta kyllä vittuiltu on. Koulussamme on pakolaisalbannuoria jotka kuuntelevat ja pukeutuvat räp heeboina niin niiltä saa välillä hyvää kommenttia. "Näytä rantees ootko viilelly niitä" kun olen "hevari". Kävelin kaverini kanssa kadulla ja yksi pakolainen huusi "Hei hevarit haluutteko turpaan" vastasin että "hui kamala" ja jatkoin matkaa. Kyllä noita huutoja kuulee aina vähän väliä. On aika ihme jos sillä miten pukeutuu niin on väliä, tai sillä mitä kuuntelee. En sitten ole rasisti (en vain pidä noista tyypeistä) Mitä helvettiä ne pakolaiset tulee huutelemaan. Arvaappa jos tuommoset tulis tänne huutelemaan nii ne muuttas äkkiä ilomielin sinne takasi sodan keskelle :) Eiku... |
Nuvola 09.04.2006 16:18:52 | |
---|
"se joka hakkaa sinut vaatteittesi takia ei ole ystäväsi" RokRok! |
Järvihirviö 09.04.2006 19:04:22 | |
---|
"se joka hakkaa sinut vaatteittesi takia ei ole ystäväsi" - Marge Simpson |
jauheliha 10.04.2006 23:49:29 | |
---|
Koskaan en oo kunnolla turpiin ottanu, en vaatteiden enkä minkään muunkaan takia. Turpaan en ole myöskään antanut. Kerran meinas tulla turpaan, syyksi nämä kolme Rap-henkisesti pukeutunutta nuorta herraa kertoivat näinkin pätevän syyn kuin: "Nyt tekee mieli antaa jollekkin turpaa!". Eihän pojat oikeesti halunnu tapella, testasivat vaan alanko v*ttuilemaan... tämän he tosin kertoivat vasta kun näitä kaikki päätä pidempi, minulle ennestään tuntematon kaveri, tuli väliin. Tämä siis Oulussa. "Vejetään vaan tatsilla." |
Vittuilua tullut pitkästä tukastani miltei poikkeuksetta nuorilta ihmisiltä, kertaakaan en ole saanut paskaa niskaan vanhemmilta väestöryhmiltä. Viittaa ehkä tähän vanhat pelkää minuakin selkeästi parturin jälkeen eräs mummo aikonaan luuli ilmeisemmin skinhediksi. Vaatteiden (mustaa ja maastovihreää) ja tukan takia no onneksi lyhyt tukkaiseen aiheuttamista luuloista ei tarvinne enään tulevaisuudessa kärsiä. PS. en oel skinhead edes aatteiden puolesta. |
JPQ 11.04.2006 07:20:09 | |
---|
Vittuilua tullut pitkästä tukastani miltei poikkeuksetta nuorilta ihmisiltä, kertaakaan en ole saanut paskaa niskaan vanhemmilta väestöryhmiltä. Viittaa ehkä tähän vanhat pelkää minuakin selkeästi parturin jälkeen eräs mummo aikonaan luuli ilmeisemmin skinhediksi. Vaatteiden (mustaa ja maastovihreää) ja tukan takia no onneksi lyhyt tukkaiseen aiheuttamista luuloista ei tarvinne enään tulevaisuudessa kärsiä. PS. en oel skinhead edes aatteiden puolesta. |