Aihe: TES: Oblivion
1 2 3 4 513 14 15 16 1729 30 31 32 33
Dunga
10.04.2006 10:36:14 (muokattu 10.04.2006 10:40:18)
Mitäs luulisitte, pyöriikö mitenkään tällaisella koneella?

Amd athlon 3000+
ati radeon 9600 128
512mb DDR RAM
Don't fuck with me now, man, I am Ahab. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24 V.U.K #2
-Aleksi-
10.04.2006 11:48:43
Mitäs luulisitte, pyöriikö mitenkään tällaisella koneella?

Amd athlon 3000+
ati radeon 9600 128
512mb DDR RAM

Osta uus näyttis niin pyörii, 512 RAM lisää olis suositeltava.
-Aleksi-
10.04.2006 11:51:43 (muokattu 10.04.2006 15:21:47)
Mitä hel.. Yhtäkkiä kun nyt otin loadin niin lähtee ukko käveleen vasemmalle vaikka ei paina mitään :o Onko jollekin tapahtunut noin? miten saan korjattua ongelman?

E: Nyt se menee taaksepäin :OOO
Brian May jr.
10.04.2006 12:24:57
Näyttäisi olevan Creeperkin pelissä, eri hahmossa kuitenkin. Se Glacius Vilen koira nimittäin sanoo jotain "Once I was a Redguard, then I was a scamp, making deals with orcs."

M-m-m-mitää? Mä oon vaikka kuinka kauan ettiny jotakin jolla on rahaa tarjota mun tavaroista. Missä toi Glacius Vile asuu? (Jos Creeper siis on rahakas kauppias niinkuin Morrowindissa...)
Vettä!
Shitmanek
10.04.2006 15:40:31
M-m-m-mitää? Mä oon vaikka kuinka kauan ettiny jotakin jolla on rahaa tarjota mun tavaroista. Missä toi Glacius Vile asuu? (Jos Creeper siis on rahakas kauppias niinkuin Morrowindissa...)

Eijjöle ainakaan siinä vaiheessa jossa minä olen. Hän (ymmärtääkseni se tosiaan on "Creeper") on koiran patsas.
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
Quark
10.04.2006 17:40:19
Mitä hel.. Yhtäkkiä kun nyt otin loadin niin lähtee ukko käveleen vasemmalle vaikka ei paina mitään :o Onko jollekin tapahtunut noin? miten saan korjattua ongelman?

E: Nyt se menee taaksepäin :OOO

Mulla oli tämmönen ongelma ihan aluksi kun asensin pelin, mutta huomasin että se johtuikin joystickista, joka jotenkin ohitti näppäimet kontrolleissa. En saanut sitä sieltä valikoistakaan vaihdettua, mutta nyppäsin joikkarin irti koneesta ja käynnistin uudestaan niin alko toimimaan.
They lock me in the cellar and feed me pins!
Brian May jr.
10.04.2006 20:12:22
Thieves Guildin Fenceiltä saa 100 kpl per 24h:

Ongar the World-Weary (Bruma)
Luciana Galena (Bravil)
Dar Jee (Leyawiin)
Orrin (Anvil)
Fathis Ules (Chorrol, huom: buginen, ei välttämättä suostu puhumaan)

Sanoppas, onko sulle kertaakaan käynyt niin että joku Fenceistä ei suostu kaupittelemaan/ostamaan? Itse en ainakaan muista kertaakaan pystyneeni käyttämään esim. Fathis Ulesin palveluja. Muutkin toimivat pelottavan satunnaisesti. Onko niillä joku tietty päivänaika jolloin ne myy tjsp?
Vettä!
jami87
10.04.2006 21:13:45
en ainakaan muista kertaakaan pystyneeni käyttämään esim. Fathis Ulesin palveluja. Muutkin toimivat pelottavan satunnaisesti.

Joo, en kans pysty käymään kauppaa Fathisin kanssa. Se on vaan siellä sen yhen örkin talon portaikon yläpäässä eikä myy siellä mitään. Vaikka tönisin ukkelin alas portaista, se kävelee takasin ylös enkä vielä kertaakaan ole nähnyt sen poistuvan sieltä.
Brian May jr.
10.04.2006 22:13:54
Joo, en kans pysty käymään kauppaa Fathisin kanssa. Se on vaan siellä sen yhen örkin talon portaikon yläpäässä eikä myy siellä mitään. Vaikka tönisin ukkelin alas portaista, se kävelee takasin ylös enkä vielä kertaakaan ole nähnyt sen poistuvan sieltä.

Mulla se kyllä poistuu sieltä kämpästä, mutta se siitä; ulkona se on yhtä haluton myymään ja ostamaan kuin aiemminkin.
Vettä!
Mustikkamuffinssi
11.04.2006 08:26:13
Tuota on jonkun verran tullut pelattua. Aluksi jaksoi innostua, mutta nyt on vähän laantunut. Ehkä kohta taas jaksaa. Aika lailla samat ongelmat ja plussat on tässäkin kuin Morrowindissa. Kartalla suoraan hyppimisen mahdollisuus tosin on iso plussa. Saa nähdä käykö tämä yhtä nopeasti liian helpoksi kuin Morrowind. Ei välttämättä tosin, kun levitointi ja jumppi on poistettu. Eikä muutenkaan tunnu ihan niin nopeasti ja helposti huippukamoja saavan.
Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. kalamies#45 >-)))>
lethus1
11.04.2006 09:10:33
Ei välttämättä tosin, kun levitointi ja jumppi on poistettu. Eikä muutenkaan tunnu ihan niin nopeasti ja helposti huippukamoja saavan.

WeeteeÄF ? Levitointi poistettu ? Millä korvattu vai... eikö millään ?
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Mustikkamuffinssi
11.04.2006 10:51:11

Ei kai millään.
Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. kalamies#45 >-)))>
Torniojaws
11.04.2006 11:04:14

Ei millään. Pelintekijöiden sanoin; levitoinnille ei ole tarvetta. Ei sille niinkään ole ulkoilmoissa, joka paikkaan pääsee hyppimällä, mutta harvemmin pelinteossa tarkoituksella viedään vapautta pois vapaamuotoisessa pelissä ;P

Eiköhän tuohon tule modi jossain vaiheessa ;)
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
lethus1
11.04.2006 11:56:31
Ei millään. Pelintekijöiden sanoin; levitoinnille ei ole tarvetta. Ei sille niinkään ole ulkoilmoissa, joka paikkaan pääsee hyppimällä, mutta harvemmin pelinteossa tarkoituksella viedään vapautta pois vapaamuotoisessa pelissä ;P

Eiköhän tuohon tule modi jossain vaiheessa ;)

PRKLPRKLPRKL! Morrowindissä oli mahtavaa (kun oli vähän ns. kovempi loitsija ja nopeampi hahmo) suhailla ympäri saarta vaivattomasti maisemia ihaillen. Oblivionissapa vasta tuolle olisikin käyttöä. Pääseekö esmer vuorien/kukkuloiden päälle kivuttomasti ? Please ?? WTF OMG!
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
Brian May jr.
11.04.2006 12:31:57
Tarkennetaanpa vähän tuohon Fathis Ulesin tilanteeseen:

Pelissä on bugi, joka aktivoituu mikäli teet Brothers United -tehtävän, jossa siis jälleenyhdistytät kaksi veljestä ja tapat Ogret heidän talon lähistöltä Weatherleahissa.

Ei tässä ole kyse siitä, kyllä se mulla ihan Elven Gardensissa viipyilee. Enkä muuten ole hoitanut tuota tehtävää. Eli jokin muu tässä mättää..oiskohan jotain muuta, joka ois voinu tuon bugin laukasta?
Vettä!
-Aleksi-
11.04.2006 14:36:36
Auttakee. 1280x1024 resoluutiolla peli pätkii aina vähänkin koneelle vaativassa kohdassa oblivionissa, esim. jos tappelen monen vihun kanssa liittolaisen avustuksella (anti-aliasing pois). Tämän takia pitää pistää resoluutio 800x600 jolloin näytössä välähtelee eri värejä, eli aina välillä joku frame onkin esim täysin punainen, sininen tai muu vänkä väri joka häiritsee melkoisesti, mikä ongelma?
tietoja koneesta jos tarviitte: AMD athlon 2600+, ATI Radeon 9800 Pro IceQ 128, 1 GhZ RAM

Tack.
Milkop
11.04.2006 14:54:53

Auttakee.

Oot varmaankin päivittänyt näyttiksen ajurit? Kokeile pistää 1024x768 ja kokeile ottaa jotain juttuja pois päältä tai vastaavasti pistää jotain päälle.
Shitmanek
11.04.2006 15:06:34
PRKLPRKLPRKL! Morrowindissä oli mahtavaa (kun oli vähän ns. kovempi loitsija ja nopeampi hahmo) suhailla ympäri saarta vaivattomasti maisemia ihaillen. Oblivionissapa vasta tuolle olisikin käyttöä. Pääseekö esmer vuorien/kukkuloiden päälle kivuttomasti ? Please ?? WTF OMG!

Niiden vuorten/kukkuloiden laelle joihin pelaaja päästetään pääsee suht helposti. Mutta osa vuorista reunustaa pelialuetta, joten niiden huipulle ei tietenkään pääse. Ja olisihan siellä Oblivionissa levitointi vähän "huijausta", niissä torneissa käyneet tietävät varmaan mitä tarkoitan.
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
jami87
11.04.2006 16:42:34
Levitointia ei ole ainakaan sen takia, että kaupungeissa ollessa muurien yli levitoidessa menisi tavallaan pelin ulkopuolelle. Sellanen videopätkä on google-video -jutskassa, jossa yks tyyppi on jotenkin hyppiny kaupungin ulkopuolelle.
<3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)