Aihe: UltraMayhem - Symposium I
1
___Ozzy
09.04.2006 21:50:16

UltraMayhem Org. on julkaissut UltraMayhem - Symposium I nimeä kantavan sinkun. Nyt julkaistun sekä sen toisen puoliskon, eli heinäkuussa julkaistavan UltraMayhem - Symposium II -sinkun, pääse kätevästi kuuntelemaan osotteessa www.myspace.com/ultramayhemorg .

Sinkku on myynnissä yhtyeen kotivisvuilla osoitteessa www.ultramayhem.org
...this is the final solution, concluding absolution, escape from all abuse...
Xarri
10.04.2006 19:55:50
UMO on jokseenkin parhaita signaamattomia bändejä. Total Support!
These three take crooked ways: carts, boats, and musicians.
kid ego
10.04.2006 21:25:53
Ei saatana tuota PayPal-systeemiä. Mun pitää löytää Solo-tunnukset jostain... ärkele!! Mitään helpompaa keinoa sinkun tilaamiseen ei ole?
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
kid ego
24.04.2006 18:30:51 (muokattu 24.04.2006 18:31:01)
On toki.
Vaihtoehtona: laita meilillä (store@ultramayhem.org) osoite ja mitä haluat tilata, niin pistän sulle tiedot mihin maksaa. Lähetän kun rahat on tilillä.

Onkohan mun aikoja sitten lähettämäni meili tullut perille, kun en ole vieläkään saanut maksuohjeita?
Killerheroes, superfreaks, rock down the wrong, pour on the heat. Superheroes, radar spies, burning through the steel with x-ray eyes.
___Ozzy
12.06.2006 14:19:01

Onkohan mun aikoja sitten lähettämäni meili tullut perille, kun en ole vieläkään saanut maksuohjeita?

Hä?

On tullut, ja on vastattukin. Jumagegg!

Sori!

Pistän platan. Hetko pieni.
...this is the final solution, concluding absolution, escape from all abuse...
kid ego
12.06.2006 15:06:55
Hä?
On tullut, ja on vastattukin. Jumagegg!
Sori!
Pistän platan. Hetko pieni.

Tutkimattomia ovat sähköpostien tiet.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)