Aihe: Viimeiset vaateostoksesi
1 2 3 4 5 6 7 8 9 1028 29 30 31 32
Nipsu
09.04.2006 13:15:27
Käyttäjässä vika.

Miten niin?
Sarko
09.04.2006 13:28:36
Käyttäjässä vika.

Miten niin?

Kyllä käyttäjän pitää miettiä, jos 70-80e arvoiset, luultavammin laatuhousut eivät kestä kuukauttakaan. Peseminen oikealla pesuohjelmalla, oikeassa lämpötilassa ja nurinpäin käännettynä pelastaa jo paljon ja pidentää housujen käyttöikää huomattavasti. Varsinkin farkuissa edellämainitut ohjeet toimivat loistavasti. Btw, repaleiset lahkeensuuthan on hyvinkin tyylikkäät ja rokkenroul.

Tosin pitää muistaa että "muotimerkki" ei välttämättä ole aina laadun tae.
Stakes are high, but so am i.
Nipsu
09.04.2006 13:29:53
Kyllä käyttäjän pitää miettiä, jos 70-80e arvoiset, luultavammin laatuhousut eivät kestä kuukauttakaan. Peseminen oikealla pesuohjelmalla, oikeassa lämpötilassa ja nurinpäin käännettynä pelastaa jo paljon ja pidentää housujen käyttöikää huomattavasti. Varsinkin farkuissa edellämainitut ohjeet toimivat loistavasti. Btw, repaleiset lahkeensuuthan on hyvinkin tyylikkäät ja rokkenroul.

Tosin pitää muistaa että "muotimerkki" ei välttämättä ole aina laadun tae.

Ei ookkaan. Mutta ne revenneet lahkeet on rumat.
Order
09.04.2006 13:43:10
Parhaat farkut mitä mulla on ikinä ollut on jotkut alennusmyynnistä ostetut Crockerit. Nyt vissiin olleet jo nelisen vuotta. Aluksi oli ehkä hitusen pitkät, jäi välillä kannan alle lahje mutta sellaine pikku kuluma nyt ei haittaa mitään, on vaan enemmän rok. Nyt tosin alkaa näkyä myös haaroista kulumisen merkkejä mikä ei oo ihan niin kiva. Ja niin, kyllähän nuo meinaa aina pesusta tullessa vähän jo kiristellä mutta kerran kun vetäsee jalkaa ni hyvät ne taas on. Ja oikeesti, en oo vielä toisia yhtä hyviä housuja löytäny, viimeksi ostin jotkut prkl 70€ Levikset ja ei lähellekään niin hyvät jalassa.
And eternity, my friend, it's a long fucking time.
Tb
09.04.2006 15:10:35
osta lyhyemmät housut.

Ite viimeksi ostin adidaksen jumppapaidan, 19,90€.
Punapäillä on hauskempaa!!
Hohhoijaa
09.04.2006 15:30:42
Ei, nimimerkki Nipsu ei voi olla todellinen henkilö. Joku kiero provosoija.
Harrastaisit mielummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
sus
09.04.2006 16:30:37

Mistä helvetistä löydät rahaa ostaa joka kuukausi 70-80 € housut ja vaatteita aina kun löydät hienon katsomatta hintaa, ja koko maidenin ja sapatin tuotannon päivässä jos vanhempas ei oo rikkaita? Myykkösie huumeita? Ittees?
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Nipsu
09.04.2006 18:37:18
Mistä helvetistä löydät rahaa ostaa joka kuukausi 70-80 € housut ja vaatteita aina kun löydät hienon katsomatta hintaa, ja koko maidenin ja sapatin tuotannon päivässä jos vanhempas ei oo rikkaita? Myykkösie huumeita? Ittees?

Kiitos vaan. Mutta enhän mä niitä ite maksakkaan, rahat tulee vanhemmilta, joita mä aina kiristän. Asian ydinhän on siinä, että ne ei saa ikinä ostettua mitään ittelleen, kun mä ja mun veljet pummitaan kaikki rahat.
Nipsu
09.04.2006 18:38:07
Ei, nimimerkki Nipsu ei voi olla todellinen henkilö. Joku kiero provosoija.

Valitettavasti oon ihan todellinen henkilö.
Nipsu
09.04.2006 18:53:00
Sitä paitsi on tyhmää käyttää monta vuotta samoja housuja. Mä ainakin haluan aina erityylisiä housuja ja muita vaatteita. Ne mitkä on ostettaessa hianot, ei oo enää kuukauden päästä hianot. Tai riippuu kyllä vaatteesta.
Leper Messiah
10.04.2006 16:18:55
Sitä paitsi on tyhmää käyttää monta vuotta samoja housuja. Mä ainakin haluan aina erityylisiä housuja ja muita vaatteita. Ne mitkä on ostettaessa hianot, ei oo enää kuukauden päästä hianot. Tai riippuu kyllä vaatteesta.

Mää taas oon havainnut, että se mikä toimii, se toimii.

Jos nuo Beaversin bonniet ois ehjät, käyttäsin niitä vieläkin. Ja jos niiden valmistamista ei ois lopetettu, oisin ensimmäisten hajoamisen jälkeen ostanu kymmenet samanlaiset kaappiin..

noo, aikalailla samanmallisia kaikki mun housut silti on. ja -värisiä.
konehes
10.04.2006 19:36:36
Kiitos vaan. Mutta enhän mä niitä ite maksakkaan, rahat tulee vanhemmilta, joita mä aina kiristän. Asian ydinhän on siinä, että ne ei saa ikinä ostettua mitään ittelleen, kun mä ja mun veljet pummitaan kaikki rahat.

Voi jumalauta mitä juttua.
cherub with heavy metal machine
Jani The Rock
10.04.2006 19:40:23 (muokattu 10.04.2006 19:40:41)

Voi jumalauta mitä juttua.

Tossa on yks iso syy siihen, miksi mä en halua lapsia. Ikinä. Niistä kasvaa kumminkin iilimatoja, saatana.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Järvihirviö
10.04.2006 19:43:20
Tossa on yks iso syy siihen, miksi mä en halua lapsia. Ikinä. Niistä kasvaa kumminkin iilimatoja, saatana.

+ että ne ovat sperman hukkausta.
Nipsu
10.04.2006 20:51:05
+ että ne ovat sperman hukkausta.

Sitähän te ootte itekkin joskus ollu.
Jani The Rock
10.04.2006 22:00:36

Sitähän te ootte itekkin joskus ollu.

Mä oon vahingonlaukaus.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Nipsu
10.04.2006 22:01:41
Mä oon vahingonlaukaus.

Oot varmaan aika onnellinen.
Jani The Rock
10.04.2006 22:04:06

Oot varmaan aika onnellinen.

On kiva olla mä!

La-la-la-laa-di-di-di-dum... *tanssii charlestonia*
Qsysi
11.04.2006 17:03:28

Ai perhana, nyt kaikkia 20-vuotiaiden viisnollaykkösten omistajia harmittaa kyllä armottomasti. Ei ne mallit miksikään kuukaudessa muutu.
I'm kinda in between signatures right now.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)