Hössö 10.04.2006 20:10:25 | |
---|
Kuulostaa oudolta. Oletko varma ettet siis yhtään ole kehittynyt? Oletko löytänyt itsellesi sopivat säädöt pedaaliin ja penkin korkeuteen? Minua ainakin nuo ovat kivasti auttaneet. Minä kyllä en oikeastaan "treenaa" tuota tuplanopeutta, sitä vain tulee jostain sitä mukaa kun soittelee :) Jos tuntuu siltä ettei yhtään onnistu, yritä pitää pieni tauko ja etsi sitä soittointoa jostain muusta jutusta. Kyllä sekin varmasti sieltä löytyy. Metronomin lukemat eivä ole juurikaan muuttuneet pedaalin ostosta tähän päivään saakka. Olen säätänyt pedaalini kaikkiin mahdollisiin asetuksiin, olen vaihtanut footboardin kulmaa, nuijien kulmaa, jousien kireyttä... Ja penkin korkeutta olen myös yrittänyt säätää, mutta näistä huolimatta nopeutta ei tunnu löytyvän mistään. Eikai tämä voi pedaalista niin paljon olla kiinni, ei tuon minun tuplapedaalini kuitenkaan AIVAN milleniumtasoinen paska pitäisi olla. |
moderndrummer88 10.04.2006 20:12:16 | |
---|
treenaa ihan rauhassa ihan semmosta melko hiljaista nopeutta pitkiä jaksoja, kyllä se nopeus tulee kun saat tekniikan kohilleen powertreblebassvolume |
Shitmanek 10.04.2006 20:13:40 (muokattu 10.04.2006 20:14:21) | |
---|
Metronomin lukemat eivä ole juurikaan muuttuneet pedaalin ostosta tähän päivään saakka. Olen säätänyt pedaalini kaikkiin mahdollisiin asetuksiin, olen vaihtanut footboardin kulmaa, nuijien kulmaa, jousien kireyttä... Ja penkin korkeutta olen myös yrittänyt säätää, mutta näistä huolimatta nopeutta ei tunnu löytyvän mistään. Eikai tämä voi pedaalista niin paljon olla kiinni, ei tuon minun tuplapedaalini kuitenkaan AIVAN milleniumtasoinen paska pitäisi olla. Ei, kyllä varmaan jossain muussakin on häikkää. Oletko varma että treenaat "oikein"? treenaa ihan rauhassa ihan semmosta melko hiljaista nopeutta pitkiä jaksoja, kyllä se nopeus tulee kun saat tekniikan kohilleen Jeh, niinhän sitä sanotaan että "nopeus lähtee hitaudesta." "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
moderndrummer88 10.04.2006 20:15:21 | |
---|
powertreblebassvolume |
grind 10.04.2006 20:22:50 | |
---|
|
HeavyMachinery 10.04.2006 20:33:05 | |
---|
Hmm mitenköhän tämä liittyy tähän? Lueppa minun aikaisempi kirjoitus niin ymmärrät. Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Hössö 10.04.2006 20:37:05 | |
---|
treenaa ihan rauhassa ihan semmosta melko hiljaista nopeutta pitkiä jaksoja, kyllä se nopeus tulee kun saat tekniikan kohilleen Pedaalin ostosta lähtien olen treenannut! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=30&t=79456&o=0 sieltä alkuun Tämän luin useaan otteeseen ennen kuin oli edes ostanut tuplapedaalini... Olen katsonut tonneittain opetusvideoita ja muuta materiaalia olen koittanut hyödyntää, mutta.... |
Hössö 10.04.2006 20:41:03 | |
---|
Ei luulisi tuon tehdaskalvon ?kehnouden? vaikuttavan liioin tähän ongelmaan, vai kuinka on? |
Ei luulisi tuon tehdaskalvon ?kehnouden? vaikuttavan liioin tähän ongelmaan, vai kuinka on? Kyllähän nuo kalvot jotenkin "kuoleentuvat", kokeile ihmeessä vaihtaa ja/tai virittää. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Sandwich 10.04.2006 21:06:26 | |
---|
Kyllähän nuo kalvot jotenkin "kuoleentuvat", kokeile ihmeessä vaihtaa ja/tai virittää. minkälainen kalvo olis ku mä oon aatellu vaihtaa mulla on pinstripe lyöntikalvona ja oon aatellu jotaki evansin tai site remon ps3 mutta ku ei oo kokemusta muuta ku ps3 niin............ ei tiedä mikä sopis metalli miehille parhaiten i rather die standing than live on my knees |
Shitmanek 10.04.2006 21:24:36 | |
---|
minkälainen kalvo olis ku mä oon aatellu vaihtaa mulla on pinstripe lyöntikalvona ja oon aatellu jotaki evansin tai site remon ps3 mutta ku ei oo kokemusta muuta ku ps3 niin............ ei tiedä mikä sopis metalli miehille parhaiten No minulla on ollut bassarissa näissä Pearleissa pelkkää PS3. Evanseista en tiedä mitään, mutta tuohon olen ollut tyytyväinen. Muut varmasti osaavat auttaa paremmin Evansin kohdalla. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Hössö 10.04.2006 21:44:29 | |
---|
Kerpele, kyrpii nyt tämä tuplabasso niin pirusti, että on pakko koettaa onneansa ja käydä liikkeessä testaamassa vaikka rautakooprien poverklaidia! Liekkö tolla epäkeskolla jotain vaikutusta nopeuteen...?? |
Deino 10.04.2006 22:08:50 | |
---|
Kerpele, kyrpii nyt tämä tuplabasso niin pirusti Älä välitä, ei se onnistu minullakaan. Deino vaan |
Hössö 10.04.2006 22:10:52 | |
---|
Älä välitä, ei se onnistu minullakaan. Oon noita sun videoita kattonu usaempaan kertaan, ja kateeks käy, ei multa luonnistu tuommoset, ei sitten laisinkaan! |
Deino 10.04.2006 22:13:27 | |
---|
Oon noita sun videoita kattonu usaempaan kertaan, ja kateeks käy, ei multa luonnistu tuommoset, ei sitten laisinkaan! No kiitos, en olekaan sitten niin huono kuin luulin. ;) Kikkailuja kyllä osaan, mutta tasaista tukutukua en jaksa paria minuuttia kauempaa yli 130-160 tempossa riippuen päivästä. Deino vaan |
Hössö 10.04.2006 22:16:28 | |
---|
No kiitos, en olekaan sitten niin huono kuin luulin. ;) Kikkailuja kyllä osaan, mutta tasaista tukutukua en jaksa paria minuuttia kauempaa yli 130-160 tempossa riippuen päivästä. Jees, jotenki kyllä syö miestä tämä paikallaan polkeminen kehityksen suhteen, en oo kyllä soittanukkaa ku vuojen omilla kamppeilla, kyllähän minä ymmärrän, ettei taidot kartu itekseen, mutta joku raja täsäki perskeles! Osaatko ite sanoa onko tuolla meitiin pedaalilla mitän osuutta tähän umpikujaan suistumiseen?? En oo oikeen testaillu muita spenttejä! |
Deino 10.04.2006 22:19:28 | |
---|
Osaatko ite sanoa onko tuolla meitiin pedaalilla mitän osuutta tähän umpikujaan suistumiseen?? Saattaahan siellä jotain häikkää/hajonnut olla. Kokeile jollain toisilla pedaaleilla, jos niillä onnistuisi. Deino vaan |
Shitmanek 10.04.2006 22:22:04 | |
---|
Jees, jotenki kyllä syö miestä tämä paikallaan polkeminen kehityksen suhteen, en oo kyllä soittanukkaa ku vuojen omilla kamppeilla, kyllähän minä ymmärrän, ettei taidot kartu itekseen, mutta joku raja täsäki perskeles! Osaatko ite sanoa onko tuolla meitiin pedaalilla mitän osuutta tähän umpikujaan suistumiseen?? En oo oikeen testaillu muita spenttejä! Oletko muuten huoltanut niitä pedaaleja? Jos vinkuvat ja liikkuvat tahmeasti, ei varmastikaan mikään onnistu. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Hössö 10.04.2006 22:24:54 | |
---|
Oletko muuten huoltanut niitä pedaaleja? Jos vinkuvat ja liikkuvat tahmeasti, ei varmastikaan mikään onnistu. Huolto on yksi varma asia, josta en tingi, puhdistan ja öljyän kaikki liikkuvat osat aika-ajoin, eli ei varmasti vingu eikä ole tahmealiikkeiset! |
isoaarne 10.04.2006 22:36:48 | |
---|
No minulla on ollut bassarissa näissä Pearleissa pelkkää PS3. Evanseista en tiedä mitään, mutta tuohon olen ollut tyytyväinen. Muut varmasti osaavat auttaa paremmin Evansin kohdalla. Itellä oli samaisissa Exporteissa basarissa remon PS3 ja hyvin jytisi. Tällä hetkellä Evansin eq2 ja jytisee ehkä astetta munakkaammin. Että molempi parempi, ? Häh...? "Expect the unexpected" |