slowdive 07.04.2006 09:51:46 | |
---|
Karua kuultavaa, mutta hienoja biisejä tältäkin levyltä löytyy. Kunnollisella tuotannolla saattaisivat olla todella helmi biisejä... Juuri toisinpäin. Levy on täynnä todella helmi biisejä, "kunnollisella" tuotannolla jotain olennaista voisi kadota, tai en usko että ainakaan lopputulos voisi olla hienompi. "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) |
Muovinen 07.04.2006 11:17:46 | |
---|
Nyt parin päivän aikana oon tuon videon nähnyt MTV:llä jo useamman kerran ja ei iske kyllä ollenkaan. Laiskaa renkutusta ja laulantaa sekä harvinaisen huono RHCP-video idealtaan ja visuaalisuudeltaan. Lopun soolokaan ei biisiä pelasta. |
Temetius 07.04.2006 21:34:09 (muokattu 07.04.2006 21:34:26) | |
---|
Mun mielestä danicaliforniassa on haettu livefiilistä huomattavasti enemmän kuin aikaisemmilla, kunnolla tuotetuilla levyillä. Ja tää toimii mun mielestä helekutin hyvin, muutenkin tykkään kuunnella live levyjä ennemmin kuin studiolettuja rhcpltä. Hyvä biisi. Toivottavasti samanlainen ote koko staadiuumiarcaadiumilla! I'm Batman |
Little Wing 07.04.2006 21:36:42 (muokattu 07.04.2006 22:24:49) | |
---|
Kai kaikki ovat jo huomanneet rhcp kisan osoitteessa www.mtve.com ? Keikkalippuja ja fanikamaa jaossa. E: Kysymyskin niin naurettavan helppo |
timus 07.04.2006 23:48:45 | |
---|
Mii laiki! Eli tykkään kovasti. Muutoinkin olen bändin syttynyt vasta Californicationin myötä, sillä en siitä pakkofunk-periodista jaksanut juurikaan innostua. Eli mielenkiinnolla uutta lättyä odotan. Fruscianten soitto miellyttää minua aina kovasti ja Flea on Flea. Hello Cleveland! |
teo 08.04.2006 01:06:14 | |
---|
Fiilistellään nyt jos tulisi keikka Suomeen. Toivotaan. Kosmista rakkautta ja maailmanrauhaa!! |
Terry Pantheras 08.04.2006 09:20:57 | |
---|
Juuri toisinpäin. Levy on täynnä todella helmi biisejä, "kunnollisella" tuotannolla jotain olennaista voisi kadota, tai en usko että ainakaan lopputulos voisi olla hienompi. Juuri näin! No höpsis! |
TiMiTheShiT 08.04.2006 10:43:41 (muokattu 08.04.2006 10:44:24) | |
---|
Sweet Home Alabama :-). Kiitoksia. On se edelleen karsea sekä nimenä että kantena tuo Stadium Arcadium. TOTTA edit. Eikä biisikään uppoa. Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa - Fishbone Soldier #1 |
gandar 08.04.2006 17:59:55 | |
---|
Kappale oli aika perusveisu, mutta kyllä levy varmaan tulee noukittua hyllyyn muiden jatkoksi. Überrumasta kannesta ja höntistä nimestä huolimatta. Videohan oli parhautta, siitä ei pääse mihinkään. Ceci n'est pas une signature |
-Mickill- 09.04.2006 21:17:11 | |
---|
Ei hitto tuo video on kyllä loistava, vähänkö repesin tossa Poison-kohdassa! Biisikin rupeaa nyt kuulostamaan jo aivan helvetin hyvältä. Frusciante on tulessa. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
juici 10.04.2006 08:44:26 | |
---|
Näin videon eilen kahdesti MTV:ltä ja video oli varsin hauska. Mitäs kaikkia bändejä siinä coveroidaan? Elvis, The Beatles, The Misfits, Nirvana, Spinal Tap? "Luulin olevani ainoa sekopää tässä joukossa. Olin väärässä..." |
Johnny Buzz 10.04.2006 09:02:24 | |
---|
Näin videon eilen kahdesti MTV:ltä ja video oli varsin hauska. Mitäs kaikkia bändejä siinä coveroidaan? Elvis, The Beatles, The Misfits, Nirvana, Spinal Tap? Spinal Tapia ei sentään. Nuo muut mainitsemasi sieltä kyllä bongasin. Lisäks oli vielä Sex Pistols ja tuossa yllä mainittu Poison. Mikäs se bändi oli, jossa Flealla oli ne tähtilasit? Entä se missä Anthonyllä oli se sininen silinteri? www.soulstab.com
Soulstab live @ Bar Mendocino 30.4. Vapaa pääsy. Vappubileet! Covereita ja omia biisejä muutaman setin verran. Olethan sinäkin paikalla? |
gösplstorm 10.04.2006 10:53:01 | |
---|
tää biisi ei ollu tarpeeks hyvä "-Well Frank, you have a long hair, does that make you a woman?
-Well, you have a wooden leg, does that make you a table?!" www.TheZippyWackos.com |
saturnzreturn 10.04.2006 11:07:36 | |
---|
Mikäs se bändi oli, jossa Flealla oli ne tähtilasit? näytti ainakin ihan bootsy collinsilta.. nirvanaa en meinannut tajuta ollenkaan, kun ei ollut antonylla kitaraa sylissä ollenkaan, eikä ruumiinrakenteeltaan muutenkaan vastaa cobainia. my wallet's fat and so is my head |
Tympee Huttunen 10.04.2006 11:45:04 | |
---|
näytti ainakin ihan bootsy collinsilta.. nirvanaa en meinannut tajuta ollenkaan, kun ei ollut antonylla kitaraa sylissä ollenkaan, eikä ruumiinrakenteeltaan muutenkaan vastaa cobainia. Videossahan oli se "tyylikäs" kynttilän sammuminen. It's better to burn, than... |
Johnny Buzz 10.04.2006 11:47:19 | |
---|
näytti ainakin ihan bootsy collinsilta.. nirvanaa en meinannut tajuta ollenkaan, kun ei ollut antonylla kitaraa sylissä ollenkaan, eikä ruumiinrakenteeltaan muutenkaan vastaa cobainia. Mut Bootsyhän laulaa aika pitkälti niissä sen biiseissä. Ja muutenkin Anthonyn heiluttamat hevimerkit ei oiken Bootsyn meininkiin istuis. www.soulstab.com
Soulstab live @ Bar Mendocino 30.4. Vapaa pääsy. Vappubileet! Covereita ja omia biisejä muutaman setin verran. Olethan sinäkin paikalla? |
Zeni 10.04.2006 14:25:35 | |
---|
Olen sitä porukkaa joka ei pidä noista vanhemmista levyistä, mutta Californication iskee hyvin. Itse pidin tosta uudesta biisistä todella paljon ja videokin oli hieno, enpä ole ennen odottanut Peppersien levyä. |
Ziggy Bubba 10.04.2006 14:54:09 | |
---|
näytti ainakin ihan bootsy collinsilta.. Oiskohan tuo esittänyt Parliamenttia.. Siinä oli ne mothershipit ja kaikki :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Mule 10.04.2006 17:17:34 | |
---|
äh. |
Videossahan oli se "tyylikäs" kynttilän sammuminen. It's better to burn, than... ...to fade away...Neil Youngin lyriikkaa biisistä my my, hey hey? my wallet's fat and so is my head |