Peicco 10.04.2006 09:48:32 | |
---|
Esimerkkejä löytyy varmasti paljon, mutta ei se tee siitä sen laillisempaa. Eipä niin. Nämä kaikki asiat on kiinni yksilön moraalista. "Tavalliset perusreheelliset kansalaiset" kun ajavat ylinopeutta, ajavat ja kävelevät päin punaisia, teettävät pimeitä pikkuremontteja tutuilla, ostavat piraattituotteita, imuroivat netistä piraattitallenteita maksutta, käyttävät huumausaineita, syyllistyvät ratti- ruori- ja tankojuoppouteen sekä tuovat enemmän verotonta alkoholia kanarialta kuin laki sallii. Ja mitähän muuta. Taitaa olla puhtaasti kaidalla polulla koko elämänsä viettäneet aika harvassa... Mutta joo, en kyllä halunnut yllyttää ketään edellä mainittuun veronkiertoon hankkimalla tavaraa yksityiskäyttöön yritystoiminnan nimissä. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
AP 10.04.2006 10:21:04 | |
---|
Oli käymisen arvoista. Olen pitänyt Eskelistä beattiguruna, mutta osaahan se melkeinpä mitä vaan. Todella monipuolista soittoa, varsinkin se looppijuttu oli todella hieno. Rami nousi kyllä minun silmissäni kovimmaksi suomalaiseksi rumpaliksi. Olen jo Töykeiden levyllä ihastunut sen niiteillä terästetyn Sabian HH Flatriden soundiin, aivan uskomattoman hienon kuuloinen. Se muuten on oikeasti ihan järjettömän kova soittaja. Terv. nimim. "tippui se omakin leuka muutaman tuuman töykeiden keikalla". K100 #7
Ärlä #011 |
Bacchus 10.04.2006 10:41:25 | |
---|
Jos on musiikilla ansaittua tuloa, saa laitteet ja tarvikkeet vähentää verotuksessa. Silloin se alv-vähennyskin on vähemmän, kuin verovähennyksestä saatu hyöty. Juuri näin. Esim. arkkitehtitoimiston on melko vaikea todistaa musiikki-instrumenttien tulevan firman käyttöön, ehkä sitten virkistystoimintaan, mutta en ole varma lasketaanko sitä. Tietokoneet ym. laitteet saa totta kai vähennettyä verotuksessa. |
Esim. arkkitehtitoimiston on melko vaikea todistaa musiikki-instrumenttien tulevan firman käyttöön, ehkä sitten virkistystoimintaan, mutta en ole varma lasketaanko sitä. Tietokoneet ym. laitteet saa totta kai vähennettyä verotuksessa. Turha asettaa itse rajoja yritystoiminnalle "Irtaimen tavaran osto, myynti, hallinta ja välitys". ;) En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Bacchus 10.04.2006 12:02:46 (muokattu 10.04.2006 12:02:52) | |
---|
Turha asettaa itse rajoja yritystoiminnalle "Irtaimen tavaran osto, myynti, hallinta ja välitys". ;) Niin, tuolla periaatteella toimisi... ;) |
Youni 10.04.2006 20:59:24 | |
---|
Se muuten on oikeasti ihan järjettömän kova soittaja. Terv. nimim. "tippui se omakin leuka muutaman tuuman töykeiden keikalla". Töykeiden keikka olisi muuten ihan must see-juttu. On sen verran kova kokoonpano, että oksat pois! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Jaska 10.04.2006 22:46:30 | |
---|
Töykeiden keikka olisi muuten ihan must see-juttu. On sen verran kova kokoonpano, että oksat pois! Jeah, Porissa kesällä! |
Davos 11.04.2006 10:19:41 | |
---|
Jeah, Porissa kesällä! Onko? Se on kyllä must see. Viimevuonna nakersi kun missasin Taipaleen. |