Aihe: Demin ohjeet
1 2 3 4
Tuomas
09.04.2006 13:54:51

Oon kyllä tismalleen samaa mieltä PJS:n kanssa. Mitäs väliä sillä on että ovatko stereotyyppiset teinitytöt "aah ihq mä haluan olla uus beyonce", ovathan teinipojatkin että "urgh tahdon olla uusi laiho". Ne ovat vain stereotypioita eivätkä kummemmin voi leimata yksilöä sitten pidemmän päälle. That's it. Nuorena sitä on vitsa väännettävä ja totuus on se, että mitä nuorempana musiikkihommat aloittaa, sitä pätevämmäksi muusikoksi päätyy.

Ja voin ihan suoraan sanoa, että omiin musiikkiproggiksiini porukkaa etsiessäni olennaista ei ole sukupuoli vaan asenne, osaaminen ja reilu meininki.

Hyvä hyvä. Lisää tällaista.
Ajassa irrallaan. Viimeksi päivitetty 5.4.2006
"Don't get me wrong: I want to hear about your pain. Just put it in a joke form." -Christopher Titus
Jani The Rock
09.04.2006 14:00:15

Ei voi kuin nöyrtyä tällasen oikeamielisyyden edessä.

*snif*
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
MV
09.04.2006 14:50:41
Saadaanpa tänne lisää teinejä metallimiesten iskettäviksi.

Mutku en osaa:(
"I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more afraid of me than you are right now." -Jack Bauer
alizwonder
09.04.2006 15:00:17
Saadaanpa tänne lisää teinejä metallimiesten iskettäviksi.

joo, pop sanoo *
hullu_ukko
09.04.2006 15:05:31 (muokattu 09.04.2006 15:07:03)
lisää keskustelijoita pukeutumiseen!

VoiX oLLa HeVaRi JoS Ei Oo MuStII HiUXii?

toivottavasti sieltä nyt tulee edes vähän muitaki ku tollasia pukeutumispalstamuusikoita.

E: Saadaanpa tänne lisää teinejä metallimiesten iskettäviksi.

ja tämähän käy paremmin kuin hyvin.. ja eiku opettelemaan iskurepliikkejä peilin eteen ;)
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Jenka
09.04.2006 17:14:27 (muokattu 09.04.2006 17:15:24)

Ei siinä mitään, että nuoretkin perustavat bändejä. Eihän se ole vanhemmilta ihmisiltä kai pois. Ei mitään ikärasismia tämän suhteen. Ja todellakin, mitä nuorempana aloittaa sitä paremmat mahdollisuudet on olla oikea virtuoosi aikuisena.

Luulen, että useampia vain pelottaa että keskustelujen ns. taso laskee. Tulee kymmenittäin ketjuja "Miltä kuuluu näyttää bändissä?" tai "Kuinka paljon bändissä oleminen vaikuttaa tyttöjen saamiseen?", "Olenko mä hot?" ja viittaus omaan profiiliin jne (tyypillistä sterotypiaa!)

Tosin on hankala joskus määrittää, että mikä on sitten oikea keskustelun aihe. Yhtä lailla nämä vanhemmat sukupolvet avavat humalapäissään mitä kummallisimpia aiheita.

Itse kyllä pidän, että uusia keskusteluja ei rönsyile siellä sun täällä. Ja tietysti tykkään, että tunnistaisin suuren osan, koska itselle merkitsee jonkun verran se, ja juttuja lukeekin eri tavalla kun henkilön persoonallisuus ym on avautunut. Uusillakin ihmisillä on tähän mahdollisuus, mutta se vaatii kenties aikaa ja jonkinlaista "yleisen meiningin" tiedostamista. Olin mä itsekin aika hukassa aluksi täällä.
"I keep your picture upon the wall. It hides a nasty stain that's lying there."
Zl z
09.04.2006 17:17:36
ja eiku opettelemaan iskurepliikkejä peilin eteen ;)

-Krhmm... Mitä kaltaisesi nuori nainen tekee tällaisessa paikassa...?
Kaiuttimesta tulee ääniä! Se on Uusis! V.U.K. #20
Härski
09.04.2006 18:08:19

"Aika karut pakkelit, diggaatko Dimmuu?"
hullu_ukko
09.04.2006 18:33:44

Petriä ammuttiin tual mettäs! onko sua koskaan ammuttu tual mettäs?
NO ANTEEKS!!! ''röytämistä m.netissä jo vuodesta 2005!! mun kitarassa on talla-kerhon jäsen nro:1. Satan's got me by the balls!
Jani The Rock
09.04.2006 18:37:40

ja eiku opettelemaan iskurepliikkejä peilin eteen ;)

"You talkin` to me"?
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Vainhaalee
09.04.2006 18:52:23
ja tämähän käy paremmin kuin hyvin.. ja eiku opettelemaan iskurepliikkejä peilin eteen ;)

HOHo! Demin horoskoopin mukaan: "Tapaat pitkän, tummankomean miehen m.netissä..."
Hail to the King, Baby!
Jonte
09.04.2006 20:57:58 (muokattu 09.04.2006 20:58:12)
Tänään ilmestyneesä Demi -lehdessä neuvotaan, kuinka perustaa bändi:

1. Mieti minkälaista musiikkia haluat soittaa tai laulaa
2. Kokoa bändi. Tutustu muusikoiden netin (www.muusikoiden.net) Wanted-palstaan, jossa soittajat etsivät itselleen bändiä ja bändit soittajia. ..

Käykääpä ihmiset vilasemassa wanted-palstan laulajaosion tilaa, on meinaan keski-ikä sekä sukupuolijakauma romahtanut. :D

Jep. Jontehan on tilannut Demiä muutaman vuoden. Tosin nyt katkesi tilaus.

Kerron syyn tilauksen perumiseen lähitulevaisuudessa.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Mr.Babbit
09.04.2006 23:20:04
Petriä ammuttiin tual mettäs! onko sua koskaan ammuttu tual mettäs?

voiko keskustelun taso tästä vielä laskea?
MrHands
10.04.2006 00:35:57
millai pukeudut (kysymysmerkki)

XD
Hot RedX
10.04.2006 13:14:59 (muokattu 10.04.2006 13:20:34)
Mikä teidän ohje sitten ois?

Kyllä mä ainakin soitin jo 14 -vuotiaana bändissä. Ja ei siinä mitään naurettavaa ollut. Tostista hommoo, lähes tulkoon ammattilaismeininkiä...

Silloin ei vaan vielä ollut tätä muusikoiden nettiä :(
Eikä muuten Demiäkään!
So What? Who Cares?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)