Aihe: Biisikisa 3
1 2 3
inflames
28.03.2006 23:02:16
Mulle taas tuntuu olevan ihan ylivoimaisen vaikeaa saada biisistä niin naseva, että
se pysyis tossa kolmessa ja puolessa minuutissa.
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
jukepoksi
01.04.2006 20:12:06

Jahas, biisi alkas oleen valmis. Tosin pitänee vielä nauhottaa kaikki soitto- ja laulupätkät uusiksi kun tuli kauheassa luovuuden puuskassa tehtyä kovin hätäsesti nuo raidat. Varsinkin lauluosuudet on kyllä taas semmosta "tulkintaa" että melkeen hävettää :)
I've kept the movie rolling but the story's getting old now.
Hannu H.
02.04.2006 18:41:31

Mulla o nauhottelut loppusuoralla ja sitte fiilaamaan ja höyläämään
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
NHR
02.04.2006 19:28:18

Sainpas sittenkin jotain scheissea syntymään, kyllä oli niin pikkujutusta taas kiinni, että lähti sovituspuoli jotenkin toimimaan (ainakin omille korville), kerron ehkä sit joskus kisan jälkeen lisää...

Tai kyllähän tossa varmaan vielä hiomista riittäs (laulut ainakin pitäis ehkä vielä laulaa uudestaan, mut eipä ne siitä yleensä paljoa parane vielä sadannellakaan otolla), mutta kun tulee vissiin tietokoneenvaihto-operaatiokin tässä alkuviikosta, niin taitaa enempi (turha?) säätäminen jäädä tällä(kin) kertaa sikseen...
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
secondarymind
06.04.2006 05:21:07 (muokattu 06.04.2006 05:26:10)
Jea. Biisi on melkein paketissa. Enää ne vaikeimmat osuudet jäljellä, eli sanat ja laulaminen. Saas nähdä mitä tästä tällä kertaa tulee vai tuleeko mitään.

EDIT: Täytyy vielä mainita sellanen, että nyt tulee niin kovaa settiä, että vaviskaa kurjat! (Olettaen siis että en tökeröllä laulullani pilaa täysin tätä.)
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
Hannu H.
06.04.2006 09:46:44

Venyy ja paukkuu.. jos tänään koittais jotain saada aikaseksikin ettei mee kisa sivu suun =)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
NHR
08.04.2006 10:54:20

Nostan vaan, ettei unohdu, kun eihän tässä enää oo ku tää, huominen ja eilinen päivä aikaa... ;)

Jokos on biisejä liuta tullut, vai jättävätkö kaikki taas viime minuuteille osallistumisensa?
"Jos kuu joutuu maan ja auringon väliin tulee auringonpimennys, jos maa joutuu kuun ja auringon väliin tulee kuunpimennys ja jos aurinko joutuu maan ja kuun väliin, tulee maailmanloppu."
Urmas Potkuri
08.04.2006 14:49:16

Perhana! "Sävellys" ja "sovitus" syntyivät aikaa sitten, mutta sanoitus ei synny. Ei sitten millään. Ei ikinä.
No, kierrätän taustan johonkin muuhun. Mikä siinä on, kun tuo runoratsu on senluokan Rosinante että sen kanssa tuntee itsensä Don Quijoteksi aina kun yrittääkkin mukamas "sanoittaa" jotakin.
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
inflames
08.04.2006 15:39:09
Perhana! "Sävellys" ja "sovitus" syntyivät aikaa sitten, mutta sanoitus ei synny. Ei sitten millään. Ei ikinä.
No, kierrätän taustan johonkin muuhun. Mikä siinä on, kun tuo runoratsu on senluokan Rosinante että sen kanssa tuntee itsensä Don Quijoteksi aina kun yrittääkkin mukamas "sanoittaa" jotakin.

Eihän se haittaa välttämättä. Menetät vaan ton yhen pisteen tosta 'celsius' sanasta,
mutta jos biisi on muuten hyvä niin saatat kuitenkin pärjätä.
Mukaan vaan, niin saadaan hyvä soppa aikaan ;)

Mulla ois biisi ja kaikki, mutta ei oo mitään ehtiny vielä äänittää...saa nähä ehtiikö.
Eipä silleen, että se biisi nyt niin ihmeellinen olis, mutta ei se oo (mua) ennenkään
haitannu :)
'En minä ole pessimisti, vaikka syytä kyllä olisi' -Erlend Loe. Romantikkoitkijä #8
Urmas Potkuri
08.04.2006 16:05:15

Eihän se haittaa välttämättä. Menetät vaan ton yhen pisteen tosta 'celsius' sanasta,
mutta jos biisi on muuten hyvä niin saatat kuitenkin pärjätä.
Mukaan vaan, niin saadaan hyvä soppa aikaan ;)

No joo, mutta pysytää spekissä. Muuten tulee "ennakkotapaus" ja loistava idea latistuu uudeksi pitkien riffien kisaksi. Seuraavaan sanoitan suoraan tietosanakirjan artikkelista M.A:n tapaan jos muu ei auta. :)
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
jukepoksi
08.04.2006 16:59:24

Nostan vaan, ettei unohdu, kun eihän tässä enää oo ku tää, huominen ja eilinen päivä aikaa... ;)

Jokos on biisejä liuta tullut, vai jättävätkö kaikki taas viime minuuteille osallistumisensa?

Pari rohkeinta on kerennyt biisin jättää, lisää odotellaan jännittyneenä.

Samaa vikaa täälläkin, melkosen väännön takana oli taas sanojen teko. Ja lopputuloskin on tuttu, eli ontuvan runoratsun kanssa ollaan liikkeellä. Noh, onneksi sanojen kökköyttä peittää järisyttävän huono laulusuoritus. :)
I've kept the movie rolling but the story's getting old now.
Flow
08.04.2006 17:01:06
Taaskaan en kerennyt väsäilemään. Harmittaa, sillä nyt olisi ollut ehkä ominta aluetta ilmoilla...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Flow
08.04.2006 17:01:29
Taaskaan en kerennyt väsäilemään. Harmittaa, sillä nyt olisi ollut ehkä ominta aluetta ilmoilla...Paitsi tuo modulaatio...
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
Hannu H.
08.04.2006 17:40:42

Nää modulaatioit vois olla si tässä.. tulee liian Asikaismainen olo =)
Flow
08.04.2006 17:52:49
Perkule, olin näköjään sitten paukauttanut tuplat...Hoho...
Joo tuo modulaatio on sellainen mitä en harrasta...
NHR
08.04.2006 19:29:43

Seuraavaan sanoitan suoraan tietosanakirjan artikkelista M.A:n tapaan jos muu ei auta. :)

Miksi ihmeessä vasta seuraavaan? ;)
secondarymind
09.04.2006 06:26:39 (muokattu 09.04.2006 06:27:09)
Jahans. Piti sitten töiden jälkeen (pääsin töistä 04:15) ruveta väsäämään sanojakin tähän biisiin. Tällä kertaa oon itseasiassa suht. tyytyväinen sanoihin. jos sais vielä tän päivän puolella luikautettua nuo nauhalle niin voin hyvillä mielin osallistua tähänkin skabaan.
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
pekkalas
09.04.2006 09:11:58

allekirjoituksesta löytyy
Hannu H.
09.04.2006 11:11:45 (muokattu 09.04.2006 16:48:45)

allekirjoituksesta löytyy

Tarttis pistää vaan sille kisan vetäjälle, kun tässä äänestys suoritetaan anonyyminä..

EDIT: saadaanko muuten puolenyön jälkeen taidetta kuultaville vai meneekö huomiseksi?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)