MadMatt 08.04.2006 18:38:05 | |
---|
|
Vasu 08.04.2006 21:21:36 | |
---|
Kiitoksia, täytyi kaivella vanhat J.J:n älppärit esiin. Samat sanat. |
kiriminni 08.04.2006 23:57:15 | |
---|
Tuota jaksaa kuunnella vaikka koko päivän putkeen... |
Mahtavaa kamaa! Travel log on hiton hieno levy ja pitkin Calen uraa on muutenki aivan helmi biisejä, tummasävyistä, rentoa, hiton hienoa musaa! Mutta onkos kukaan kuullu sitä sen uutta levyä "To Tulsa and Back" ? millasta settiä se on? Kaislikossa suhisee.. |
MadMatt 09.04.2006 22:27:35 | |
---|
Mahtavaa kamaa! Travel log on hiton hieno levy ja pitkin Calen uraa on muutenki aivan helmi biisejä, tummasävyistä, rentoa, hiton hienoa musaa! Mutta onkos kukaan kuullu sitä sen uutta levyä "To Tulsa and Back" ? millasta settiä se on? Travel login vinyylilevy tuli aikoinaan soitettua lähes puhki. Samoin Really, naturally, Troubadour, Täynnä hienoa kamaa. To tulsa and back on tuttua ja turvallista calea. Ei nyt ihan sieltä parhaasta päästä mutta ihan mukiinmenevä levy kuitenkin. |
weelie 10.04.2006 11:03:10 | |
---|
Noi voi käpy kun ei toimi tuo YouTube juur nyt. Viimeisin levy on OK, mutta ei tietenkään ihan parhaasta päästä. Mielelläni sen ostin heti kun sain ja mielelläni sitä myös kuuntelen. Tai siis enpä ole vähään aikaan taas kuunnellut. Mutta puolet biiseistä bändin kanssa, puolet kotistudiossa, ei aivan saavuta sitä saundimaailmaa mitä 70-80-luvulla, mutta senhän tietysti arvaakin. Mulla on kaikki studioplatat ja ne kaksi DVD:tä. Varmaan pari kymmentä bootlegiä myöskin (pari videota, loput CD:tä). Olen fäni siis minäkin. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
RonRoco 10.04.2006 15:48:07 | |
---|
Onko Calel tämmöstä "mies ja kitara" -levyä? Itsellä on vaan kokoelma ja sieltä löytyy muutama tällänen yksinkertainen ralli. Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä. |
weelie 10.04.2006 16:13:24 (muokattu 10.04.2006 16:15:21) | |
---|
Onko Calel tämmöstä "mies ja kitara" -levyä? Itsellä on vaan kokoelma ja sieltä löytyy muutama tällänen yksinkertainen ralli. Eipä ole. Kaikki levyt on bändin kanssa tai sitten on soitellut bändi taustat itse. Eli sitä samaa huttua on joka levy, ja jos sulla se "when the wind blows" anthology (2CD/1CD) on, niin kyllähän se kaiken tärkeimmän sanonee. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
MadMatt 10.04.2006 16:47:19 | |
---|
Mites toi Live From The Bottom Line N Y Dvd onko hankkimisen arvoinen. SEllainen puuttuisi Cale kokoelmastani. |
weelie 11.04.2006 11:15:00 | |
---|
Mites toi Live From The Bottom Line N Y Dvd onko hankkimisen arvoinen. SEllainen puuttuisi Cale kokoelmastani. Sitä mulla ei ole, mutta kuulemma kuvaltaan huono laatuinen (hämärä jne), ja lisäksi laiton bootleg. Mutta hinnallahan se ei ole pilattu (play.comissa sitä muistaakseni ainakin oli)! Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |