Dave Adrian 09.04.2006 10:44:48 | |
---|
Liekö putkien löystymistä vai vahvistimen "yleistä hiljaisuutta", kun tuntuu, ettei 60 watin putkicombosta lähde hirveästi ääntä. Olen kuullut, ettei kyseinen putkicombo ole alkujaankaan hirveän äänekäs, mutta tuntuu, että 140 watin lisäkaapin kanssa siitä pitäisi enemmän lähteä melua. Kyllä se möykkä bändin kanssa riittää, mutta ajattelin silti kysellä, josko viisammat voisivat opastaa. Millaisia putkia suositellaan vaihdettavaksi, kun maidenmetallia soitellaan? Nykyisten putkien ikä ei ole tiedossa, mutta kyllä ne näyttävät vielä ihan hyvin hehkuvan. Up the Irons!! |
Liekö putkien löystymistä vai vahvistimen "yleistä hiljaisuutta", kun tuntuu, ettei 60 watin putkicombosta lähde hirveästi ääntä. Olen kuullut, ettei kyseinen putkicombo ole alkujaankaan hirveän äänekäs, mutta tuntuu, että 140 watin lisäkaapin kanssa siitä pitäisi enemmän lähteä melua. Kyllä se möykkä bändin kanssa riittää, mutta ajattelin silti kysellä, josko viisammat voisivat opastaa. Millaisia putkia suositellaan vaihdettavaksi, kun maidenmetallia soitellaan? Nykyisten putkien ikä ei ole tiedossa, mutta kyllä ne näyttävät vielä ihan hyvin hehkuvan. Siis tuo kaappihan ei vaikuta melun määrään paskan vertaa, se tekee vaan vahvarin kuullostamaan "isommalta". "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! |
tenkainen 09.04.2006 20:10:53 (muokattu 09.04.2006 20:11:49) | |
---|
Siis tuo kaappihan ei vaikuta melun määrään paskan vertaa, se tekee vaan vahvarin kuullostamaan "isommalta". Tekee. Jos siinä on herkemmät/epäherkemmät kaiuttimet? "Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37 |
saastara 09.04.2006 20:14:18 | |
---|
Jokin on kyllä pielessä jos 60w putkicombosta ei lähde voluumea tarpeeksi. Tuon pitäisi riittää jo kuurollekin näet.. Sinun postimerkkisi palavat. |
Dave Adrian 09.04.2006 20:43:53 | |
---|
Niin mökää lähtee kyllä bändisoittoon asti tarpeeksi, mutta kuvittelisin ääntä lähtevän noista vermeistä vielä enemmän. Ei sillä, että tarvitsisi. Musiikkiliikkeessä työskentelevä basistimme ihmetteli ammattimiehenä asiaa. Sen vuoksi tässä utelen. Up the Irons!! |
JLM 09.04.2006 21:57:49 | |
---|
Veikkaan ettei siinä vahvarissa mitään vikaa ole. Se on vaan aika hiljainen luonteeltaan :) Itselläni on mastervola yleensä jossain klo 14 tienoilla bändin kanssa soittaessa ja juurikin sama vahvistin on siis kyseessä. Omassani on JJ:n putket kautta linjan ja hyvin rokkaa. |
tamart 09.04.2006 22:24:22 | |
---|
Jostain syystä olen aina luullut että juurikin tuo JTM60 antaa 30w combon omille elementeille ja 30w lisäkaapille, näin muistelisin jostain lukeneeni. En ole asiasta 100% varma, mutta kuulostaisiko tuo ollenkaan järkevältä? Jabba, this is your last chance. Free us, or die. |
JLM 09.04.2006 23:10:55 | |
---|
Jostain syystä olen aina luullut että juurikin tuo JTM60 antaa 30w combon omille elementeille ja 30w lisäkaapille, näin muistelisin jostain lukeneeni. En ole asiasta 100% varma, mutta kuulostaisiko tuo ollenkaan järkevältä? Olen tainnut lukea saman jostain. En nyt tähän hätään löytänyt selkeää vahvistusta asialle. |
Zeni 10.04.2006 00:03:30 | |
---|
Kokeile puhdistaa putkienkannat jollain electro cleanerillä. Minulla tämä vaikutti voluumiin uskomattoman paljon. |