Kampela77 08.04.2006 03:28:45 | |
---|
Pistetään vielä yksi Lost-ketju pystyyn, kun ei kumpikaan nykyisistä oikein sovi ihmisille, jotka ovat Lostin ensimmäisen kauden dvd:ltä katsoneet. Spekulointiketjussa ollaan liian pitkällä ja nelosen esitykset ovat perässä. Itse ostin boksin, kun sitä niin kovasti hehkutettiin, että putkeen katsottuna toimii paremmin. Täytyy myöntää että kyllä aika kului mukavasti dvd:itä tapittaessa ja jäi innolla odottamaan kakkoskautta. Ei tämä nyt vielä maailmankaikkuden parhaaksi sarjaksi vielä ole noussut, mutta ihan hyvää viihdettä sarja on tarjonnut tähän mennessä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
enema 08.04.2006 12:24:21 | |
---|
Juu pakkohan nuo oli nopeasti kahlata.. Eskimo ninja deathmetal |
Kapane 08.04.2006 20:44:01 | |
---|
Juu pakkohan nuo oli nopeasti kahlata.. Skenehuora jo 4 vuotta. |
carnation 08.04.2006 21:51:36 | |
---|
Juu pakkohan nuo oli nopeasti kahlata... kauden viimeinen vartti on kyllä aivan huippua tavaraa, pulssi hakkasi ja jännitti kamalasti. Harmitti ettei voinut heti viimeisen jakson jälkeen lyödä vain seuraavaa levyä koneeseen ja jatkaa katsomista, se cliffhanger kun oli niin mainio. Yksi suosikkikohtauksistani ensimmäisellä kaudella oli ehdottomasti se lopun takauma, jossa näytettiin jokaisen saarelaisen asettumista lentokoneeseen omille paikoilleen hienon musiikin soidessa taustalla. Hieno kohtaus, ei voi muuta sanoa. |
Kapane 08.04.2006 22:17:34 | |
---|
Mun mielestä tuo ihan loppu oli aika lässy. Pojan nappaamista lukuun ottamatta. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Guitaristi 09.04.2006 12:00:01 | |
---|
Yksi suosikkikohtauksistani ensimmäisellä kaudella oli ehdottomasti se lopun takauma, jossa näytettiin jokaisen saarelaisen asettumista lentokoneeseen omille paikoilleen hienon musiikin soidessa taustalla. Hieno kohtaus, ei voi muuta sanoa. Komp. Tämä oli kyllä hienoimpia koko sarjassa (siis ekalla tuotantokaudella). Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Vittu...Juuri eilen katsoin valitettavasti nuo loppujaksot ja se tietenkin herätti himot jälleen tuohon kakkoskauteen. Täytyy pysyä kovana ja venailla dvd:tä. "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
Guitaristi 09.04.2006 13:44:02 | |
---|
Vittu...Juuri eilen katsoin valitettavasti nuo loppujaksot ja se tietenkin herätti himot jälleen tuohon kakkoskauteen. Täytyy pysyä kovana ja venailla dvd:tä. Koskas se muuten tulee? Kiinnostaisi kovasti, mutta taitaa kestää aika kauan, kun toisella tuotantokaudella ollaan tällä hetkellä jaksossa 18... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Kapane 09.04.2006 14:40:21 | |
---|
Koskas se muuten tulee? Kiinnostaisi kovasti, mutta taitaa kestää aika kauan, kun toisella tuotantokaudella ollaan tällä hetkellä jaksossa 18... Veikkaan, että joulun alla aikaisintaan. Skenehuora jo 4 vuotta. |
MV 09.04.2006 14:55:22 | |
---|
Mutta eikös joku juuri jossain Lost-topicissa sanonut, että kakkoskausi alkaa telkkarista joskus heti kesän jälkeen? Että siinä mielessä voisi olettaa DVD:n tulevan kesällä tai alkusyksyllä? Ai eikö? "I've killed two people since midnight, i have not slept for over 24 hours, so maybe you should be a little more
afraid of me than you are right now." -Jack Bauer |
Jag 09.04.2006 15:41:47 | |
---|
Mutta eikös joku juuri jossain Lost-topicissa sanonut, että kakkoskausi alkaa telkkarista joskus heti kesän jälkeen? Että siinä mielessä voisi olettaa DVD:n tulevan kesällä tai alkusyksyllä? Ai eikö? luulen että se on enemmänkin kiinni siitä milloin kakkos kausi loppuu ruotsissa. Ne on siellä pari jaksoa jenkkilää perässä. Ja noihin ruotsin dvd boxeihin tulee myös suomi subit sen takia boxit on täällä niin aikasin hankittavissa. Sanoisin että syksyllä vois tulla tuo boxi (veikkaus) "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Kapane 09.04.2006 15:45:04 | |
---|
Mutta eikös joku juuri jossain Lost-topicissa sanonut, että kakkoskausi alkaa telkkarista joskus heti kesän jälkeen? Että siinä mielessä voisi olettaa DVD:n tulevan kesällä tai alkusyksyllä? Ai eikö? Minä olen kuullut, että se alkaisi vasta ensi vuonna. Ensi viikolla tulee 12. jakso. Toukokuun loppuun mennessä keritään jaksoon 18. 7 jaksoa jää vielä syksylle. Tuskin tulevat kesällä. Luulen, että tekevät Shieldit. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Jag 09.04.2006 16:34:16 | |
---|
Minä olen kuullut, että se alkaisi vasta ensi vuonna. Ensi viikolla tulee 12. jakso. Toukokuun loppuun mennessä keritään jaksoon 18. 7 jaksoa jää vielä syksylle. Tuskin tulevat kesällä. Luulen, että tekevät Shieldit. Mutta käsittääkseni tuo DVD boxin ilmestyminen ei ole mitenkään kiinni Suomen lähetys tahdista. Vaan Ruotsina ja muiden pohjoismaiden. Sitten kun ne boxit menee sinne niin kaupat tilaa nitä tännekkin "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Kapane 09.04.2006 16:45:14 | |
---|
Mutta käsittääkseni tuo DVD boxin ilmestyminen ei ole mitenkään kiinni Suomen lähetys tahdista. Vaan Ruotsina ja muiden pohjoismaiden. Sitten kun ne boxit menee sinne niin kaupat tilaa nitä tännekkin Voipi olla kyllä. Skenehuora jo 4 vuotta. |
elbowski 10.04.2006 13:26:48 | |
---|
20. jakso menossa, pikkasen rupesi jänskättämään kun Boone kiipesi lentokoneeseen. Illalla toivottavasti lisää. Raivo määrää nuotin |