Aihe: Stratovarius ja kevään Suomen keikat
1 2
Fukker
06.03.2006 10:03:18
Stratovarius heittää keväällä Suomessa muutaman keikan:

31.03. Seinäjoki, Rytmikorjaamo
01.04. Lahti, Finlandia-klubi
05.04. Helsinki, Tavastia-klubi
07.04. Jyväskylä, Lutakko
08.04. Oulu, Club Teatria

Onko kukaan lähdössä katsomaan keikkoja?
Itse olen menossa ekaa kertaa bändin livesoittoa ihmettelemään Lutakkoon.

Keikalla lähinnä kiinnostaa bändin yhteissoitto eli kuinka loistavat "soittajayksilöt"soittavat yhteen.
Curry
06.03.2006 18:09:02

Oulun keikalla esiintyy myös Zero Nine. Pakkohan tämä spektaakkeli on käydä katsomassa.
Rockbändi ja vaimo haussa
samsonov
06.03.2006 21:06:04
Oulun keikalla esiintyy myös Zero Nine. Pakkohan tämä spektaakkeli on käydä katsomassa.

Jep. Zero Ninea enemmän meen kattoon, mut Stratoki menee hyvin. Lippu on jo taskussa
W-Man
07.03.2006 15:19:11
Itse suunnittelin kanssa suunnata lutakkoon. Onhan se tämäkin bändi kerran nähtävä livenä ja nyt voi alkaa olemaan jo viimeisiä mahdollisuuksia siihen.
Jumala loi Maailman, mutta Uusis loi Jumalan!
Mimi
07.03.2006 18:29:53
Mutta mihin on unohdettu Kuopio, Työnkulma. Kyllä sinne nyt paranisi tulla soittamaan. Taitaa siis jäädä tämäkin bändi näkemättä. Onneksi pahin innostus on jo mennyt ohi. Silti olisin kyllä melkein tahtonut nähdä.
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
Charley
10.03.2006 14:34:22
Stratovarius heittää keväällä Suomessa muutaman keikan:

31.03. Seinäjoki, Rytmikorjaamo
01.04. Lahti, Finlandia-klubi
05.04. Helsinki, Tavastia-klubi
08.04. Oulu, Club Teatria

Onko kukaan lähdössä katsomaan keikkoja?
Itse olen menossa ekaa kertaa bändin livesoittoa ihmettelemään Lutakkoon.

Mä oon menossa kattelemaan Stratoa Finlandia-klubille Lahteen. Koskaan ennen en oo bändiä livenä nähnyt.
"Ei meillä lasketa."
IceChylos
14.03.2006 17:24:06

Tonne on lippu hommattu. Ennen kovempikin bändin fani olin. Hieno nähä pitkästä aikaa livenä.
# "Raha on tervetullutta, jos se ei häiritse pyrkimystä totuuteen; muussa tapauksessa ei pidä epäröidä hetkeäkään vaan luopua siitä kuin se olisi vain pölyä kämmenellä." -M. Gandhi
Fukker
02.04.2006 16:50:41
Onko kukaan nähnyt yhtään"kevät"keikkaa?

Itse suuntaan perjantaina Lutakkoon...
fmcruelty
02.04.2006 22:15:42 (muokattu 05.04.2006 22:21:41)

Pe tuli käytyä tsekkaas toi Sjoen keikka. Meininki oli mahtava ja uus mesta ( www.rytmikorjaamo.fi ) toimi täydellisesti. Setti oli hiukkasen pidempi ku pakkahuonella lokakuus. Joitain biisivaihtojaki edellisestä oli tullu. Uusina ainaki Forever, SOS ja Distant Skies.

Äää, emmä muista... Tarkentelen jos muisti palaa.

EDIT: Nii joo Paradise tuli kans pitkästä aikaa
Hevi - Elämä
Charley
03.04.2006 15:32:34

Itse suuntaan perjantaina Lutakkoon...

Lauantaina 1.4. kävin kattomassa Lahden Sibelius-talolla. Mahtava keikka!
"Ei meillä lasketa."
Micolo
05.04.2006 15:49:16
Oisko kellään laittaa biisilistaa tältä ''kiertueelta''? Siis ne jotka on käyny kattomassa.
Se, joka paikkansa menettää, se paikkansa menettää
Earthquake
05.04.2006 23:28:08
Joo pistäkeehä settilistaa. Ite voisin käyä kattoon teatrialla mutta on vähä ylihintaa kun 20e suomibändistä. Noh ei kait siinä, toivottavasti porra on liekeissä ja porukkaa tulloo.
-Whitesnake 3.11.04 -Judas Priest 28.2.05 -Sauna Open Air 05 -Motörhead 11.10.05 -Sonata Arctica 6.12.05 -Cobhc 8.2.06 -U.D.O. 19.2.06 -Stratovarius 20.4.06 -Maiden 12.11.06
Fukker
06.04.2006 00:01:57
Oisko kellään laittaa biisilistaa tältä ''kiertueelta''? Siis ne jotka on käyny kattomassa.

Straton foorumilta löysin Lahden keikan setin:

Hunting high and low
S.O.S
Destiny
United
Distant skies
Land of ice and snow
Coming home
Speed of light
Fight!!!
Twilight symphony
Bass solo
Eagleheart
Kiss of judas
Father time

Encore

Forever
Paradise
Black Diamond
Chimera
08.04.2006 01:24:54
Noniin, terveisiä vaan Lutakosta jossa kävin juuri papparaisia katsomassa. ;-) Aika rutinoitunut oli keikka, Kotipelto oli oma teatraalinen itsensä ja kappaleet olivat kertosäkeen kertaamisen ja yleisön huudatusten johdosta pitkiä kuin nälkävuosi. Lauri Porra on ilmiselvä piristysruiske yhtyeelle ja onhan mies aivan uskomaton kepittäjä, bassosoolo nimittäin nähtiin ja ennen kaikkea kuultiin täälläkin! Biisilista oli melkolailla sama kuin tuo yllä mainittu Lahden keikan setti. Yhtään ei kuultu uusia kappaleita (ellei sitten yksi ainoa jonka nimeä en tiedä ollut sellainen). Olisi luullut edes parin Elements pt. 2:n kappaleen tulevan mutta parempi toki näin, että sai kuulla Father Timen, Paradisen ja jopa Twilight Symphonynkin.
Myöhäistä pyllistää kun paskat on housussa :: chimera|CREATIONS 2006 :: THV-klubi #25 (ps. sääh)
RockDesk
08.04.2006 08:18:54
Joo pistäkeehä settilistaa. Ite voisin käyä kattoon teatrialla mutta on vähä ylihintaa kun 20e suomibändistä. Noh ei kait siinä, toivottavasti porra on liekeissä ja porukkaa tulloo.

Miten niin 20e on liikaa? Maksatko mielummin ruotsalaisesta kuin suomalaisesta bändistä? Miksi? Onhan Starovarjuksessakin ulkomaalaisia soittajia, eikö se riitä?
Kävin Sibeliustalolla katsomassa ja maksoi vain 15e, ei tuntunut liian kalliilta. Ei olisi keikka tuntunut paremmalta vaikka olisi maksanut vain 5e.

Anteeksi saivarteluni, tuntuu vain tuo logiikka vain niin omituiselta, että suomibändistä ei haluta maksaa edes kohtuullista hintaa...
- don't count on any second coming -
Räbbänä
09.04.2006 02:11:45
Vitun hyvä oli Oulun keikka. Ja mukavaa porukkaakin oli siellä. Kotipelto osasi huudattaa sakkia.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
samsonov
09.04.2006 11:38:26 (muokattu 09.04.2006 11:39:01)
Oli aivan saatanan hyvä keikka Teatrialla. Ja se on hyvän keikan merkki et ääni meni :) Bassosoolo oli hottis

E: Ja eturivin keskellä natürlich
WinterMad
09.04.2006 12:57:53
Minäkin olin eturivissä, Kotipellon kohdalla. Jäin vielä pyörimään Teatrialle, niin sain settilistat, kaikkien nimmarit levyn kanteen ja yhteiskuvat Jensin ja Kotipelto&Porran kanssa. Mainio keikka oli!
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!!
Räbbänä
09.04.2006 13:24:29
Minäkin olin eturivissä, Kotipellon kohdalla. Jäin vielä pyörimään Teatrialle, niin sain settilistat, kaikkien nimmarit levyn kanteen ja yhteiskuvat Jensin ja Kotipelto&Porran kanssa. Mainio keikka oli!

No voe perkule. Ite en saanu edes kapulaa vaikka melkeen kohalle sattu. Sama juttu sen vesipullon kanssa jonka timo nakkas, sen oisin saanu ellei eräs hieman humaltuneempi ois tönäissyt just sopivalla hetkellä.
Öri Öri Öri kansalaiset. "Tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän, tää biisi jää soimaan sun päähän... eikä lähde sieltä milloinkaan pois...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)