Aihe: TES: Oblivion
1 2 3 4 512 13 14 15 1629 30 31 32 33
Mechanizm
08.04.2006 10:59:22
En jaksanut selailla keskustelua paljoa taaksepäin, joten en tiedä onko Tweak Guidesin puukotusohjeet mainittu. Kannattanee lukaista läpi, varsinkin jos meinaa koneesta potku loppua kesken ja miksei muutenkin.
http://www.tweakguides.com/Oblivion_1.html
Elämä on keskinkertainen näytelmä, jonka viimeinen näytös on surkeasti kirjoitettu
-Aleksi-
08.04.2006 17:15:20
Voiko niihin lesser/common soul gemeihin jotain sieluja sulloa vai mikä se sielun kaappaus idea on?
Shitmanek
08.04.2006 17:41:20
Voiko niihin lesser/common soul gemeihin jotain sieluja sulloa vai mikä se sielun kaappaus idea on?

Kyllähän niihin voi Soul Trap- taian avulla.
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
Snowblind
09.04.2006 00:59:52

Saako noita lockpickejä muuten ostettua mistään? Olen ollut ihan hiton kauan ilman niitä kun oon aika hyvä niiden rikkomisessa eikä niitä tahdo löytyä tarpeeksi mistään.
I'm not insane, I'm just smarter than you.
Torniojaws
09.04.2006 01:23:35 (muokattu 09.04.2006 01:33:04)

Saako noita lockpickejä muuten ostettua mistään? Olen ollut ihan hiton kauan ilman niitä kun oon aika hyvä niiden rikkomisessa eikä niitä tahdo löytyä tarpeeksi mistään.

Thieves Guildin Fenceiltä saa 100 kpl per 24h:

Ongar the World-Weary (Bruma)
Luciana Galena (Bravil)
Dar Jee (Leyawiin)
Orrin (Anvil)
Fathis Ules (Chorrol, huom: buginen, ei välttämättä suostu puhumaan)

sekä Dark Brotherhoodin kauppiaalta nimeltä M'raaj-Dar saa 30 kpl per 24h, ennen Sanctuaryn puhdistamistehtävää.

Edit:
Niin ja sinun pitää olla jäsen em. killoissa ennen kuin voit ostaa.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
zernobyl
09.04.2006 03:15:17

Mikäs se skeleton key tehtävä oli? Leyawiinin lähimaastossa kuulemma jostain shrinestä saa. Shrine of Sheogorath vai mesta se oli? Aloin tekeen sitä kestiä mutta yks NPC bugas. Perkele.

Mie ostin just talon Brumasta ja pitäs se sisustaa.. vituttaa vaan ku se NPC on jonkun seinän sisällä eikä enää hoida kauppaansa ?D

Mutta joo.. koukussa olen minä tähän peliin. Main questista just sen ekan Ison oblivioniportin suljin..
Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station.
-Aleksi-
09.04.2006 14:19:07
Mihin sitä kuluttais 5000 rahaa? Vois ostaa talon mutta mistä? ei houkuta se Anvilin kartano.
Torniojaws
09.04.2006 14:21:22 (muokattu 09.04.2006 14:22:33)

Mikäs se skeleton key tehtävä oli? Leyawiinin lähimaastossa kuulemma jostain shrinestä saa. Shrine of Sheogorath vai mesta se oli? Aloin tekeen sitä kestiä mutta yks NPC bugas. Perkele.

Nocturnal.

Mihin sitä kuluttais 5000 rahaa? Vois ostaa talon mutta mistä? ei houkuta se Anvilin kartano.

Teeppä se questi siellä talossa niin johan on bang-for-buck ;) Saat halvalla yhden suurimmista taloista.

Eli, aloita questi nukkumalla siellä talossa.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
-Aleksi-
09.04.2006 14:23:36
Teeppä se questi siellä talossa niin johan on bang-for-buck ;) Saat halvalla yhden suurimmista taloista.

Eli, aloita questi nukkumalla siellä talossa.

Siellä Anvilin kartanossa?
Milkop
09.04.2006 14:49:08

Siellä Anvilin kartanossa?

Millainen questi tuo oikein on? Riittääkö, että menee talon sisään ja nukkuu? Missä päin Anvilia tuo on?
-Aleksi-
09.04.2006 15:00:11 (muokattu 09.04.2006 15:08:32)
Millainen questi tuo oikein on? Riittääkö, että menee talon sisään ja nukkuu? Missä päin Anvilia tuo on?

Se on se oikeenpuoleisin ja isoin talo. Mutta sen saat ostettua tyypiltä kuka on siä baarissa 5000 rahalla.

E: Et pääse sisään ostamatta sitä taloa...
Milkop
09.04.2006 15:16:16

E: Et pääse sisään ostamatta sitä taloa...

Ok, pitänee kokeilla kun rahatkin riittävät tuohon helposti.
-Aleksi-
09.04.2006 15:28:15 (muokattu 09.04.2006 16:45:43)
Ostin sen talon. Helmi questi tulee kun nukut siellä :)

E: Ei oikeen saa hengiltä pappa Benirusta kun on lvl 7 :S
Milkop
09.04.2006 17:16:00

Mä oon lvl 9 ja meni äijä hengiltä kerralta, kun jollain tulisauvalla kerran ammuin sitä. Sitten löysin sen hevosen, minkä se yksi ukko antaa jonkun tehtävän lopuksi. Menee vähän eri vauhtia kuin sen munkin hevonen :D
Shitmanek
09.04.2006 17:28:26
Näyttäisi olevan Creeperkin pelissä, eri hahmossa kuitenkin. Se Glacius Vilen koira nimittäin sanoo jotain "Once I was a Redguard, then I was a scamp, making deals with orcs."
"I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!"
-Aleksi-
09.04.2006 17:38:18
Mä oon lvl 9 ja meni äijä hengiltä kerralta, kun jollain tulisauvalla kerran ammuin sitä. Sitten löysin sen hevosen, minkä se yksi ukko antaa jonkun tehtävän lopuksi. Menee vähän eri vauhtia kuin sen munkin hevonen :D

No lol. Ammuin sitä about 10 kertaa päähän vitun hyvällä jousella ja se menetti puolet elkuista. Ketuttaa kun se summonaa sen apurin. Eikä siihen toimi silence.
Bilharzia
09.04.2006 23:42:09
Ostin sen talon. Helmi questi tulee kun nukut siellä :)

Vastapallomiehet skaalaa sun oman hahmon levelin mukaan tässä pelissä. Toisiin tyyppeihin puree paremmin taiat ku keppi.

Dark Brotherhoodin kestit on hemmetin hauskoja. Ihan mieletöntä.
. Let's Born To Die
Torniojaws
10.04.2006 01:23:11

Dark Brotherhoodin kestit on hemmetin hauskoja. Ihan mieletöntä.

blue. green. RED. orange. black. RED.

KILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILL
KILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILL
KILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILL
KILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILL
KILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILLKILL

!EID TSUM ECNAHCAL NEICUL
Veco
10.04.2006 10:35:43
Saako tässä poistettua tehtäviä mitkä on käynnissä, että saa aloitaa ne uudestaan? Kahdessa tehtävässä on bugi joiden takia ei voi jatkaa eteenpäin.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)