Aihe: Signaalin splittaus mikkietusesta
1 2
varakeef
08.04.2006 23:30:56
Ymmärsin. Vittuiletko?

Meillähän on tässä oiva snagarijonosimulaattori.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Lennu
08.04.2006 23:33:50

Meillähän on tässä oiva snagarijonosimulaattori.

Niin on. hvithu jäkkä! *heiluu ja sotkeentuu nahkatakkiinsa*
himassa.net
"Kissaa ei saa puhaltaa korvaan. Jos sitä puhaltaa neljä tai viisi kertaa, se puraisee huuleen eikä päästä irti ainakaan minuuttiin." - Lisa 9 v.
Eddie
09.04.2006 14:32:26 (muokattu 09.04.2006 14:37:34)

Lennu nyt ainakin tajusi, mistä oli kyse. Kokeilen nyt alkuun tolla piuhasplittauksella.

Olen taas epävarma että ymmärsinkö minäkään mitä tässä ajetaan takaa. Mutta eikö Kristalissa saa valittua saman sisääntulon kahden raidan lähteeksi?

Ei. Sen takia haluankin splitata.

Miksi sitten tarttee se puhdas edes nauhoittaa? Eikö voi kuunnella ja äänittää samaa kanavaa, jossa on plugarit?

Se nimenomaan on tässä se ongelma. Kristal ei osaa monitoroida efektiä puhtaaseen saundiin nauhoituksen aikana. Siksi splittiin signaalin kahtia: toinen menee live-jami-moodiin, joka osaa monitoida efektin reealiajassa, ja toinen puoli menee puhtaana nauhalle. Ja sitten vaan tähän puhtaaseen ne efektit päälle: tulos kuulostaa täysin samalta kuin se, minkä kuulin live-jami-moodista kun vetelin soittoa nauhalle.

Tätä olen myös ihmetelly. Taitaa olla semmonen kysymys, että sen esittäjä on jossaa vaiheessa hokassu, että mitä tuli ees kysyttyä.

Samaa mieltä olen yhä kuin aloittaessani ketjun. Täytyy kyllä sanoa, että ilmaisin itseäni jälleen kerran todella epäselvästi noissa aiemmissa viesteissä ja tässäkin, mitään tappelua ja kinastelua en halua saada aikaan.
"Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)