Torniojaws 09.04.2006 00:21:34 | |
---|
Jep. Creativen soittimia kannattaa myöskin testata, laatua ovat ne eivätkä nuo perusmallit ole edes kovin kalliita. Jeps. Itsellä oli tuo Creativen MuVo 512MB mukana intissä ja hyvin kesti 6 kk tetsaukset ja leirit. Ei pakkanen eikä kosteus purenut vehkeeseen, tosin en nyt sentään väen vängällä ääriolosuhteisiin altistanut ;) Mukana tulleet nappikuulokkeet tosin hajosivat sitten lopulta n. 5 kk jälkeen siihen mikä tapahtuu *kaikille* vastaaville, eli toinen johto tarttui johonkin (tällä kertaa laskeutuvaan käteen makuulta) ja johto sitten irtosi sieltä napin sisältä osittain. Kun pikkuisenkin liikkuu, katkeaa ääni toisesta napista kokonaan. |
Jeps. Itsellä oli tuo Creativen MuVo 512MB mukana intissä ja hyvin kesti 6 kk tetsaukset ja leirit. Ei pakkanen eikä kosteus purenut vehkeeseen, tosin en nyt sentään väen vängällä ääriolosuhteisiin altistanut ;) Mukana tulleet nappikuulokkeet tosin hajosivat sitten lopulta n. 5 kk jälkeen siihen mikä tapahtuu *kaikille* vastaaville, eli toinen johto tarttui johonkin (tällä kertaa laskeutuvaan käteen makuulta) ja johto sitten irtosi sieltä napin sisältä osittain. Kun pikkuisenkin liikkuu, katkeaa ääni toisesta napista kokonaan. Kannattaa ostaa uudet :) Muutenkin kylkiäiskuulokkeet ovat yleensä aina surkeita. ilmoitti South_of_Heaven |
MrHands 09.04.2006 00:40:10 (muokattu 09.04.2006 00:40:26) | |
---|
palautin Creative Micro 5Gbn koska se oli viallinen Oliko kuulokkeiden jakki? ps meitsillä menee suunnilleen kolmet nappikuulokkeet vuodessa. käy just tohon tyyliin kuten torniojawsille. aina ei tarvi edes tarttua mihinkään vaan ne menee paskax ihan muuten vaan. rätisee ja katkeilee. hitottaa joka kerta. |
Torniojaws 09.04.2006 00:40:18 | |
---|
Loppuajan oli mukana sitten nuo AKG:n K-66:t ;) |
papitsu 09.04.2006 00:41:22 | |
---|
Minullakin haluttaisi ostaa mp3-soitin mutta ei oikein rahaa riitä semmoseen hyvään ja mihinkään paskoihin on turha tuhlata rahoja. Joku semmonen missä ois joku giga tai pari muistia ois ihan mukava. Ehkä sitten kun halpenevat... THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
south_of_heaven 09.04.2006 00:50:21 | |
---|
Oliko kuulokkeiden jakki? Mistä arvasit?? ilmoitti South_of_Heaven |
wrshredder 09.04.2006 01:49:28 | |
---|
Ei muuten mene, uusimassa lehdessä olin näkevinäni että olisi 39 € (älä suutu jos olen väärässä). nonni nyt sait mut suuttumaan! se on 256mt malli!!! :D THV-Klubi#52
Romantikkoitkijät#23
S.M.A.K - perustajajäsen |
Bald Anus 09.04.2006 12:09:54 | |
---|
Ei viidenkympin ämpärille mahdu kyllä musaa paljon paskaakaan. Itse olen harkinnut n. 150 € mp3: sen ostoa tai I Podia. Laittaisin siihen levyjä ja jotain musiikkia tietokoneelta, ainakin minulle pitäisi olla isomuistinen mp3. Raha on ilmaista
THV-Klubi#12
Paskakitaristit #1 |
kossuossi 11.04.2006 09:44:13 | |
---|
Tsekatkaa urpot greativen zen nano plus. siinä linjasisään/ulos, äänittää radiosta ja omasta mikistä (tosin tumpusti) |
south_of_heaven 11.04.2006 21:59:52 | |
---|
Tsekatkaa urpot greativen zen nano plus. siinä linjasisään/ulos, äänittää radiosta ja omasta mikistä (tosin tumpusti) olis muuten mun valinta mutta muisti ei ole millään riittävä. ilmoitti South_of_Heaven |
Ed_Guy 13.04.2006 16:13:02 | |
---|
Hmm meneekö tämä ihan napiin? Ostin tosiaan gigasen Creative Muvo Tx:n toimii moitteettomasti, mutta rippasin CD levyiltä biisejä Mp3 muotoon mediaplayerillä parhaalla äänen laadulla. Sain mahtumaan 103 biisiä ja tuli täyteen... Monet vaan väittävät, että pitäisi mahtua enemmänkin teenkö jotain väärin? "Herra alikersantti se on lahna" |
Härski 13.04.2006 16:19:47 | |
---|
Hommasin iPod Nanon, 4 gigasen läpyskän. Aivan verraton härveli. |
papitsu 13.04.2006 17:14:19 | |
---|
Hommasin iPod Nanon, 4 gigasen läpyskän. Aivan verraton härveli. Paljos makso? THV-Klubi #42 | IHFC #5 | S.M.A.K | V.U.K. #9 |
Härski 13.04.2006 17:27:42 | |
---|
Paljos makso? 269 €. |
hoffe 13.04.2006 17:39:52 | |
---|
Hommasin iPod Nanon, 4 gigasen läpyskän. Aivan verraton härveli. Mitä noissa iPodeissa on sellasta verrattuna esim. creativeen, mistä kannattaa maksaa "ylimääräistä"? "Kaikkien kukkien puutarhassa vallitsee rikkaruohojen tyrannia." |
Mikho89 13.04.2006 19:08:31 | |
---|
Mitä noissa iPodeissa on sellasta verrattuna esim. creativeen, mistä kannattaa maksaa "ylimääräistä"? No Podeissa on podcast tuki ja parenmissa voi sitten katsoa elokuvaa. Tuntuu että hallitsee kohta yksinään markkinoita tuo. Sori äijät, en pääse huomenna treeneihin, mun uus sänky tulee ja täällä täytyy olla jonkun himassa sillon. |
Anonymous-jazz 13.04.2006 19:10:03 (muokattu 13.04.2006 19:11:18) | |
---|
Podit on kyllä kunnon vehkeitä itse hankin viime Tammikuussa 30 GB:n soittimen ja ei oo tila vielä loppunut kesken. Ipodeista pakko sen verran sanoa että kun oma korva on tottunut liiallisiin bassokorostuksiin niin ei lähe niin paljon aladiskanttia kuin jollain kannettava CD-soittimen superbass toiminnolla vaikka podissa on omat EQ-presetit. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush |
Härski 13.04.2006 19:25:44 | |
---|
Mitä noissa iPodeissa on sellasta verrattuna esim. creativeen, mistä kannattaa maksaa "ylimääräistä"? Ei mitään hajua. Tää on mun eka ämpärisoitin, mutta oon kyllä erittäin yllättynyt, miten helppo tätä on käyttää, vaikka olin aluksi aika epäileväinen. Paha verrata, mutta silti. Verraton, hähähähä. |
miscage 13.04.2006 19:33:00 | |
---|
Ei mitään hajua. Tää on mun eka ämpärisoitin, mutta oon kyllä erittäin yllättynyt, miten helppo tätä on käyttää, vaikka olin aluksi aika epäileväinen. Paha verrata, mutta silti. Verraton, hähähähä. Jees, kannattaa hommata sitten siihen samantien suojapussi tms. jos haluat naarmuilta säästyä, tää Nano meinaan naarmuttuu helposti. Valoa vasten oma musta 4gb laite näyttää aika järsityltä. Eipä tuo kyllä oikeasti mitään haittaa. www.polarpanda.fi myy jotain suojia. Ite oon niin pihi, etten oo tilannu. E: Vai laittoiko Apple Nanoon lisäsuojakerroksen? Ei pysty muistamaan...ite tilasin heti kun tuli markkinoille. I can't imagine why you wouldn't welcome any change, my friend. |
Härski 13.04.2006 19:35:53 | |
---|
Jees, kannattaa hommata sitten siihen samantien suojapussi tms. jos haluat naarmuilta säästyä, tää Nano meinaan naarmuttuu helposti. Valoa vasten oma musta 4gb laite näyttää aika järsityltä. Eipä tuo kyllä oikeasti mitään haittaa. www.polarpanda.fi myy jotain suojia. Ite oon niin pihi, etten oo tilannu. E: Vai laittoiko Apple Nanoon lisäsuojakerroksen? Ei pysty muistamaan...ite tilasin heti kun tuli markkinoille. Joo, toi mukana tullut läpyskä on kyllä ihan homopussi, voisi siinä jotain sätkäkamaa säilöä. Ja sormen jäljet jää kyllä todella helposti tuohon. |