Aihe: Tawiskarong - Tawiskarong
1
Kiksaus
09.04.2006 13:40:35 (muokattu 09.04.2006 13:40:51)

Minä olen kuullut tähän mennessä Tawiskarongin demon (kaksi ekaa biisiä). Näiden perusteella pidän yhtyettä kolkkona ja sieluttomana tuubana, jota riivaavat kitaristin infernaalisen hirvittävät, korvia ja mieltä raastavat kitarasoundit ja -soolot. Laulajan kuiskailu on aivan kauheaa ja soittimet olisi voinut virittää. Plussaa tulee Hammondista, koska se on aina hyvä.

BTW. Kyllä se Pink Floidin tuuba on tätä parempaa 8-)
The story of life is quicker than the wink of an eye - The story of love is hello and goodbye until we meet again – Jimi Hendrix
Heartwood
09.04.2006 14:39:37
Minä olen kuullut tähän mennessä Tawiskarongin demon (kaksi ekaa biisiä). Näiden perusteella pidän yhtyettä kolkkona ja sieluttomana tuubana, jota riivaavat kitaristin infernaalisen hirvittävät, korvia ja mieltä raastavat kitarasoundit ja -soolot. Laulajan kuiskailu on aivan kauheaa ja soittimet olisi voinut virittää. Plussaa tulee Hammondista, koska se on aina hyvä.

BTW. Kyllä se Pink Floidin tuuba on tätä parempaa 8-)

Hahhaa! Joo, kyllä Pink Floydin hyvyys on nykyään täälläkin suunnalta tunnustettu :)
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)