Niq 02.04.2006 16:20:33 | |
---|
"I have a cunning plan" -Baldrick |
south_of_heaven 03.04.2006 00:59:56 | |
---|
ilmoitti South_of_Heaven |
aarghto 03.04.2006 09:39:00 | |
---|
Bändin löytäminen on pirullinen homma. Suuri osa bändeistä hakee kitaristia jolla on kokemusta bändisoitosta, mutta kun itsellä sitä ei ole niin sitä on myös vaikea saada. Huono vahvistin on myös este kunnon bänditoiminnalle. Toivottavasti kesätyöt korjaa sen asian. ..ja helli samalla kiveksiäni |
IommI 03.04.2006 12:25:28 | |
---|
Siinä kestää aikansa.. Loppujen lopuksi se kunnon porukka löytyy ja on lähenmpänä kuin luuletkaan... Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
Simmons86 03.04.2006 16:10:13 | |
---|
Hei, Jos joku ois kiinnostunu vääntää rock bändiä niin täs oli yks joka tykkää soittaa oon kitaristi ja etin bändiä.. Ja aion viedä bändin pitkälle.. tai oikeastaan jatkossa voisi soittaa vaikka minkä tyylistä musiikkia mutta Metallissa menee kummisti raja ;) |
Simmons86 03.04.2006 16:11:12 | |
---|
niin ja siis maili oli Hetfield_793@hotmail.com |
Niq 03.04.2006 19:49:03 | |
---|
Ja aion viedä bändin pitkälle. Ei millään pahalla, mutta tämä lause paljastaa kokemattomuutesi bänditouhuissa. Näinhän sitä itsekin uhottiin aikanaan kuinka valloitetaan maailma jne. Karu totuus paljastui myöhemmin. No, onhan tämä ihan kiva harrastus. "I have a cunning plan" -Baldrick |
IommI 04.04.2006 12:06:06 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta tämä lause paljastaa kokemattomuutesi bänditouhuissa. Näinhän sitä itsekin uhottiin aikanaan kuinka valloitetaan maailma jne. Karu totuus paljastui myöhemmin. No, onhan tämä ihan kiva harrastus. Karu totuus nimenomaan... Se tarvitsee erittäin paljon työtä että sitä bändiä saa maailmalle... Pyhä pietari sanoi aikoinaan rokkarille... tänne et hevillä pääse... |
superfly 04.04.2006 15:13:30 | |
---|
Ei millään pahalla, mutta tämä lause paljastaa kokemattomuutesi bänditouhuissa. Näinhän sitä itsekin uhottiin aikanaan kuinka valloitetaan maailma jne. Karu totuus paljastui myöhemmin. No, onhan tämä ihan kiva harrastus. Totta. Mutta onhan tuo juuri se asenne millä ne harvat ja valitut homman pitkälle vievät. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Jackson Dinky 04.04.2006 16:10:05 | |
---|
Karu totuus nimenomaan... Se tarvitsee erittäin paljon työtä että sitä bändiä saa maailmalle... Ja kova työ ei välttämättä edes auta.. :( "Mää en tee millenkkään pämppääjä teineille piisejä!" -SomethingWild |
samsonov 07.04.2006 11:58:03 | |
---|
Nonii. Eilen sai alkunsa uusi rock yhtye. Kysäsin yhtä basistia mukaan tämmöseen punkrock bändiin. Basisti suostu ja siitä se lähtee. Kuunnellaan molemmat tommosta AC/DC, The Offspring tavaraa ja tyyli jossai siellä välimaastossa. Rumpali on vielä hankkimatta, mutta ehtiihä ton. Pääsiäisenä aateltiin reenailla, ellei ennen sitä. Eli kysymällä bändit syntyy! |
Simmons86 08.04.2006 18:25:54 | |
---|
no siis täähän on tämmönen juttu mihin laittaa bändi ilmotusta ja muuta paskaa .. mutta EI kritiikki sivusto :((( |
moderndrummer88 08.04.2006 18:52:41 | |
---|
iisalmen kokosessa paikassa hankala löytää bändiä, kaikki tuntee kaikki (tuntuu että kaikissa bändeissä samat jäsenet ihan pientä heittoa) ja kaikki soittaa pelkkää heviä. Jos haluaa päästä nopeasti bändiin niin pitää hommata tuplat ja osata soittaa niitä nopsaan, itseasiassa kyllä minulta jonkin verran nopeutta löytyykin kun aikanaan aika paljon tullu tuplia hinkattu, mutta nyt ei se maksimaalinen nopeus enää kiinnosta. Itellä käyny tuuri kun nyt on kunnon rokkibändi pystyssä, mutta ei sekään ihan sitä ole mitä haluaisin soittaa... powertreblebassvolume |
no siis täähän on tämmönen juttu mihin laittaa bändi ilmotusta ja muuta paskaa .. mutta EI kritiikki sivusto :((( no eikai tänne laiteta mitään bändinhakuilmoituksia, wanted-ilmoitukset erikseen! http://muusikoiden.net/wanted/ powertreblebassvolume |
Zl z 08.04.2006 18:56:22 (muokattu 08.04.2006 18:57:40) | |
---|
mutta EI kritiikki sivusto :((( Ai eikö? Asiaan. Minulle bändin löytäminen oli ehkä helpoin asia maailmassa, ja koko kitaransoittajaurani (1,5 v.) olen saanut soittaa bändissä. Eräs aloitteleva rumpali sai minut ottamaan kitaran käteen, kun tarvitsi toista kitaristia johonkin erikoiseen bändiin. Saman rumpalin kanssa tulee edelleen soiteltua. Ei sitä hommaa oikein bändiksi voi sanoa sanan varsinaisessa merkityksessä. Kunhan soittelemme huviksemme kivoja kappaleita, eikä pysyvää kokoonpanoa ole olemassa. Mutta onhan tuo hemmetin hauskaa hommaa, ja kai siitä jotain hyötyä on kitaransoitossa kehittymisen kannalta. Kai minulla sitten on vain käynyt tuuri soittokavereiden löytämisessä, asun nimittäin n. 10000 asukkaan kunnassa, eli kyllä sitä varmaan Turun kokoisesta paikasta jotain samanhenkisiä ihmisiä löytyy bändihommaan. Täällä Aarne Tamminen, Washington. Eiku... Kaiuttimesta tulee ääniä! Se on
Uusis!
V.U.K. #20 |
Keppis 08.04.2006 19:09:04 | |
---|
Oonko mä jotenkin seko kun en halua edes soittaa bändissä? Et. Et ole tarpeeksi tyhmä ryhtyyn siihen soppaan. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
Progressor 08.04.2006 19:21:43 | |
---|
iisalmen kokosessa paikassa hankala löytää bändiä, kaikki tuntee kaikki (tuntuu että kaikissa bändeissä samat jäsenet ihan pientä heittoa) ja kaikki soittaa pelkkää heviä. -- Itellä käyny tuuri kun nyt on kunnon rokkibändi pystyssä, mutta ei sekään ihan sitä ole mitä haluaisin soittaa... Näissä asioissa pitää vain olla sopivassa määrin kärsivällinen ja joustava, jos minulta kysytään. Minun kotiseudullani ei ollut lainkaan bändisoittajia, ja täällä Jyväskylässäkin sain odotella pari vuotta, ennen kuin pääsin bändiin. Tuo bändi ei ollut täysin sitä, mitä hain, mutta päätin kuitenkin pysytellä mukana, koska tarvitsin kipeästi kokemusta bändisoitosta. Kärsivällisyys palkittiin, sillä tuon bändin musiikkia on joka tapauksessa mukava soittaa, ja nyttemmin sen toiminta on vieläpä muuttunut minulle mieluisampaan suuntaan. Lisäksi se toimi minulle sopivana ajanvietteenä siihen asti, kun reilu puolitoista vuotta sitten löysin viimein juuri sellaisen bändin, jossa olen halunnutkin soittaa. Tällä hetkellä olen erittäin tyytyväinen bänditilanteeseeni. Kirjoitus on vähän sekava, mutta tiivistettynä sanoma on tämä: olkaa kärsivällisiä! Jos vain jaksatte odottaa ja katsella, niin kyllä se sopiva bändi sieltä löytyy ennemmin tai myöhemmin. Ja vaikka ei heti pääsisikään juuri siihen unelmabändiin, niin kokemus on kuitenkin aina hyväksi. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
moderndrummer88 08.04.2006 19:59:02 | |
---|
siinä vaiheessa kun ylittää tietyn "taitotason" niin on hyvin pitkälti kiinni siitä vaan että on oikeaan aikaan oikeiden kanssa ryyppäämässä.... powertreblebassvolume |
Crimsomnia 08.04.2006 23:13:23 | |
---|
Tahtoisin sovittaa ja soittaa vanhaa nintendomusaa bändin kanssa. Harmi että samanhenkistä porukkaa tuntuu olevan aika vähän liikkeellä, ketkä tosissaan voisivat kuvitella soittavansa. Monet vaan diggaa siitä musiikista mutta eivät halua soittaa. :( Ah, vetäistäpä Megaman kakkosen loppupomon ekan kentän taustabiisi bändin kanssa onnen kyynel silmäkulmassa yleisölle jossain tapahtumassa. |
MannihilatoR 09.04.2006 09:14:59 | |
---|
niin ja siis maili oli Hetfield_793@hotmail.com ja ikäs 12-v ?? ...atlileska aatnav-iknizleh !!!niitkejorp anaapav ajattios naratik |