Sansei 08.04.2006 17:47:57 | |
---|
On aika alkaa keräämään pedaali lautaa. Rahaa on rajattomasti koska se ei kasva puissa..(vaikka se tehäänki paperista ja se saadaan puusta mutta) ja bossin pedaalit ovat kuulemma hyviä muta pörsi ei kestä. Nuita behkun pedaaleita olen kattellut, niitä kärsisi ostaa jo enemmänkuin yhen..:) Ja yks behkun pedaali on ud100. Se toimii hyvin ja olen ollut tyytyväinen, mutta miten muut behkun pedaalit? Kun niistä ole ajatellut kerätä laudan, ja sitten myöhemmin varakkaampana vaihtaa bossiin, jos tarvetta siihen on. Ja mitä pedaaleja rock/hevy/pop kitaristi tarvitsee? Myös yksi multiefekti löytyy mutta mieli tekee efekti lautaa..:) Neuvokaa kokematonta! Kiitos jo etukäteen! Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki! |
Tasapaino 08.04.2006 17:49:44 | |
---|
Rahaa on rajattomasti koska se ei kasva puissa..(vaikka se tehäänki paperista ja se saadaan puusta mutta) Rajallisesti? Ora et labora. |
Rahaa on rajattomasti koska se ei kasva puissa..(vaikka se tehäänki paperista ja se saadaan puusta mutta) Rajallisesti? No niimpä tietysti. Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki! |
Karahvi 08.04.2006 18:37:33 | |
---|
Eipä taida määrä korvata laatua tässä asiassa. |
meitu 08.04.2006 18:40:32 (muokattu 08.04.2006 18:40:45) | |
---|
Aiheesta on puhuttu paljonkin tässä etusivullakin usein viihtyvässä topikissa. Mutta mun omasta käyttäjäprofiilista löytyy linkki mun soittokamoihin, jossa olen arvostellut joitain behkun pedaaleja. edit. typo Ne jotka soittaa ne tietää |
ReBeat 08.04.2006 18:50:18 | |
---|
Ja mitä pedaaleja rock/hevy/pop kitaristi tarvitsee? Tuo on sellainen kysymys johon ei ole oikeaa vastausta. Riippuu jokaisesta itsestään että kokeeko jonkun pedaalin oman soittamisen kannalta tarpeelliseksi. Antoiko se nykyinen multiefekti mitään ahaa-elämyksiä... että olisi siitä jäänyt joku yksittäinen efekti hyödyllisenä mieleen? Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Tee 08.04.2006 21:17:08 | |
---|
osta multa behringerin uc100 chorus 15€. Peruschoruksena se toimii. It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
Sansei 08.04.2006 21:27:19 | |
---|
Antoiko se nykyinen multiefekti mitään ahaa-elämyksiä... että olisi siitä jäänyt joku yksittäinen efekti hyödyllisenä mieleen No ei mitenkään erityisesti. Ehkä tremolo ja wah jäi päällimmäisiks mieleen. osta multa behringerin uc100 chorus 15€. Peruschoruksena se toimii. Pitää nyt katsoa miten tämä lähtee meneen.. Häpeällistä..: Mitä se tarkalleen tekee? Miks tehä ylipäätään mitään? Kuollaan kuitenki! |
Lauri 08.04.2006 21:34:39 | |
---|
Ostakaa joku multa behringerin a/b pedaali. Hinta 10euroo, jos tulee hakemaan. |
SH1THEAD 09.04.2006 14:54:37 | |
---|
Ja mitä pedaaleja rock/hevy/pop kitaristi tarvitsee? Enpä osaa muuta sanoa, mutta graafinen EQ on ainakin todella käytännöllinen laitos. Sillä saadaan hiottua soundi huippuunsa pienellä vaivalla. Tuo behringerin EQ700 on pienellä rahalla saatavissa oleva hyvä pedaali, koska se on suora kopio bossin vastaavasta. Jotkut väittävät että hurisisi bossia enemmän mutta tiedä häntä, saattaa vaan olla psykologista hurinaa joka lukee vaan hintaa ja merkkiä. Itselläni on ainakin toiminut moitteettomasti. Faraden häkki sitten rakentamaan jos liikoja hurisee. Toinen erittäin käytännöllinen pedaali ketjun viimeiseksi voisi olla noise gate. Kun hurinoita tulee ja menee niin sillä saisi noita häiriöitä poistettua. Moni tykkää tässäkin väittää, että hurina johtuu vain liiasta särön määrästä, mutta sekin nyt on vain mielipidekysymys. Behringerin tuotteesta ei ole kyllä kokemusta, mutta eiköhän sekin jossain määrin ainakin virkaansa ajaisi. äsh :/ |
trih 09.04.2006 14:56:55 | |
---|
No niimpä tietysti. Vitun viisas kommentti tämä. As the water flows over the bridge, as we walk on the floodland, as we walk on the water, we forget. |
trih 09.04.2006 14:57:38 | |
---|
Rajallisesti? Vitun viisas kommentti tämä. As the water flows over the bridge, as we walk on the floodland, as we walk on the water, we forget. |
Johnny99 09.04.2006 14:58:47 | |
---|
Vitun viisas kommentti tämä. Vitun viisas kommentti tämä. Vitun viisaita kommentteja nämä. Ja PATASYDÄN lyö!! |
masterhat 09.04.2006 21:18:54 | |
---|
Ne on aika lelukamaa.. |
masterhat 09.04.2006 21:19:23 | |
---|
Kerran polkaet maiharil, niin siitä ei ole mitään jäljellä |
Ukko 09.04.2006 21:21:33 | |
---|
Kerran polkaet maiharil, niin siitä ei ole mitään jäljellä Mulla on B:n hellbaby eikä se tykkää ollenkaan pahaa isommastakaan polkemisesta. |
masterhat 09.04.2006 21:25:14 | |
---|
Ja mitä pedaaleja rock/hevy/pop kitaristi tarvitsee? Ainakin mun mielestä jokaiselta tulisi löytyä Tech21 SANSAMP PARADRIVER DI. Ainaki mulle se on omansoundin perusta. Toisaalta jotkuu rokkarit tekee vain rokkii välittämättä paskaakaan soundeista. nää on näit maku kysymyksiä.. |
Fin_Rocker 09.04.2006 21:43:57 (muokattu 09.04.2006 21:47:02) | |
---|
Emmää tiiä kannattaako noita behringereitä ostaa kun kaupasta saa ihan kunnon metallikotelollisia, järkevähintaisia ja vähintään ok saundisia pedaaleja. Valmistajina mm digitech (bad monkey...)... DOD, rocktron ja bossiltakin pitäis löytyä ainaskin käytettyjä halvalla. jasit jos haluaa jotain hieman kalliimpaa vaikka boutiquee niin kyllä varmaan se kolvi kädessä pysynee. |
SH1THEAD 09.04.2006 23:24:05 | |
---|
Emmää tiiä kannattaako noita behringereitä ostaa kun kaupasta saa ihan kunnon metallikotelollisia, järkevähintaisia ja vähintään ok saundisia pedaaleja. Valmistajina mm digitech (bad monkey...)... DOD, rocktron ja bossiltakin pitäis löytyä ainaskin käytettyjä halvalla. No enpä usko että sillä loppujen lopuksi on niin väliä onko se kotelo muovia vai metallia, koska ei sitä varmaankaan ole tarkoitus moukarilla hakata? äsh :/ |
rosberg 10.04.2006 09:19:05 | |
---|
tulis nyt se viritin sieltä. rokkikeppi:
http://koti.welho.com/reno.jpg |