-wienoe- 08.04.2006 16:32:57 | |
---|
tälläinen raaka versio mutta onko ainesta hioa loppuun? parannus ehdotuksia otetaan ilolla vastaan? =D Tuskaa lisää Kovan kohtelun kautta olen oppinut mitä elämä oikein on. Valheiden paljastuessa olen oppinut missä totuus oikein on. Pari vuotta ennemmin ihmisiä pitempään katselin. Heidän tekojensa seurauksista vastasin, vaikka synnitön olinkin. Vasta silmäkulmani verillä, itkiessäni, tajusin ettei kaikki ihan oikein oo. Niin paljon petturuutta että luulisi helpommalla pääsevän, jos sydämen ja mielen sulkis eikä ketään päästäisi lähellekään. Vaan hetkistä ennen tuskaa nautin ja siksi kerjään lisää. Elin ajastani vuosi meni hukkaan ja lopulta paljaalle maalle jäin. Se meijerihinkki sinut minulta vei ja näin kuin kala kuivalla maalla ilman happea jäin. Ajan kuluessa huomasin haavojen parantuvan ja melkein kuin itsestään hapen taas kulkevan. Niin paljon petturuutta että luulisi helpommalla pääsevän, jos sydämen ja mielen sulkis eikä ketään päästäisi lähellekään. Vaan hetkistä ennen tuskaa nautin ja siksi kerjään lisää. |
valje 08.04.2006 16:39:11 | |
---|
Vähän turhan paljon puhdasta itsesääliä ja itsekeskeisyyttä.. Jos joukossa olis ees hieman sarkasmia tai omien mokien myöntämistä niin olis mielenkiintoisempaa luettavaa. *Singers -blind, ignorant beasts of habit*
-Boethius (475-524) |
toi oli kyllä hyvä pointti, en ottanutkaan huomioon, mutta oikeassa olet. pitääpä vähän muokata ;D |
Tietysti Pauligin 08.04.2006 21:14:13 | |
---|
Kommentoin myöhemmin tarkemmin, mutta ensimmäisenä pisti silmään tuo "meijerihinkki". Itse sanan käytössä ei mitään mutta tuon kaltaiseen kieleen/kirjoitusasuun/tyyliin tuo ei oikein sovi. Mielestäni. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
4roth 09.04.2006 12:28:46 | |
---|
Toisessa säkeistössä tökkäsi: ennemmin ja pitempään. Itse käyttäysin sanoja aiemmin ja pidempään. Se on sitte ihan eri juttu miten tuon jälkimmäisen sanan lausuu, mutta kirjoitettuna kannattaisi muistaa äidinkieli. Luen kyllä joskus loputkin ja ehkä kommentoin, mutta nyt pukkaa töitä. |
Ragorn 11.04.2006 21:41:23 | |
---|
Erittäin hyvät lyriikat. Sanojen käyttö mielenkiintoista mutta silti selkeää. Ja oli mukavasti pituuttakin. Teeppäs lisää. Meidän basisti: "Hommataan toinen basisti niin voidaan vetää tuplabasaria!!" |
-wienoe- 14.04.2006 19:52:24 | |
---|
kiitos kaikenlaisista kommenteista, oli hyviä vinkkejäkin! ;D |