LexaR 15.02.2006 17:28:30 | |
---|
Bleak ja Baying of the Hounds ois jotain älytönt... ja saan varmasti jonku kohtauksen jos ne vetää Drapery Fallsin You live and you learn. At any rate, you live. |
Shitmanek 15.02.2006 17:32:24 | |
---|
Bleak ja Baying of the Hounds ois jotain älytönt... ja saan varmasti jonku kohtauksen jos ne vetää Drapery Fallsin Kaksi kolmesta mainitusta tuli Nosturissa ;) "TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit |
LexaR 15.02.2006 17:46:52 | |
---|
Kaksi kolmesta mainitusta tuli Nosturissa ;) leijutko ny vähä lisää viel :D Tavastia tuli kyllä nähtyy ja Baying of the Hounds mut sitä Drapery Fallsii jäin kaipaamaan todellaki pahemman kerran You live and you learn. At any rate, you live. |
SuvantoJ- 15.02.2006 19:02:54 | |
---|
Pitää kyllä uudelleentarkistaa veijarit ainakin Tuskassa, kenties sitä voisi tosiaan Ruisrokkiinkin lähteä päiväksi kahtelemaan, sen verran elämys kuitenkin syksyinen keikka oli. |
Heartwood 15.02.2006 19:35:31 | |
---|
Jaa jaa, saas nähdä. Mikäli Lopez on possessa ni sitten harkitaan. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
gorgonoidi 15.02.2006 19:46:36 | |
---|
Opeth prkl järjetäköön sellasen keikan saman tien et soittaa kaikki parhaat kappaleet eli kaikki |
luopio 15.02.2006 19:53:27 | |
---|
Mitä jengi mussuttaa, "ihan kiva kun tulee mutta klubilla toimii paremmin". Joo, totta, mutta minä katsoisin Opethini vaikka kaatopaikalla. Meikäläinen koittaa olla jopa tolpillani ja tajuissani jos/kun Opeth soittaa illemmalla Tuskassa. Tätä en missaa, en. No en missaa minäkään mutta on se nyt saatana ku tästäkään asiasta ei saa mielipidettä sanoa ilman että joku tulee kertomaan totuuksia. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
kyuss 07.04.2006 16:06:20 (muokattu 07.04.2006 16:06:45) | |
---|
Tänään tutustuin Ghost Reveries-levyyn, ja pakko kyllä sanoa että helevetin hyvää tavaraa. Oon ollu vähän ennakkoluuloinen bändiä kohtaan, koska mulle on sanottu sen kuulostavan Katatonialta. Katatonialta taas oon kuullu pelkästään Viva Emptiness-levyn eikä paljo kiinnostanu. Siispä odotin, ettei Opethikaan kiinnostaisi, mutta hyvähän tämä on. Jes. Joo. Eipä muuta. |
gorgonoidi 07.04.2006 19:53:17 (muokattu 07.04.2006 19:55:00) | |
---|
Tänään tutustuin Ghost Reveries-levyyn, ja pakko kyllä sanoa että helevetin hyvää tavaraa. Oon ollu vähän ennakkoluuloinen bändiä kohtaan, koska mulle on sanottu sen kuulostavan Katatonialta. Katatonialta taas oon kuullu pelkästään Viva Emptiness-levyn eikä paljo kiinnostanu. Siispä odotin, ettei Opethikaan kiinnostaisi, mutta hyvähän tämä on. Jes. Joo. Eipä muuta. Hyvä että pidät. On muuten mahtava levy minunkin mielestä. Onkos sitä tutustuttu Opethin aikaisempaan matskuun? On vähän erilaista tuo reveries kuin taas joku orchid. Eipä muuten Katatonia tule mulle mieleen muutakuin vähän Harlequin Forestin alusta. |
Shitmanek 07.04.2006 20:02:35 | |
---|
Hyvä että pidät. On muuten mahtava levy minunkin mielestä. Onkos sitä tutustuttu Opethin aikaisempaan matskuun? On vähän erilaista tuo reveries kuin taas joku orchid. Eipä muuten Katatonia tule mulle mieleen muutakuin vähän Harlequin Forestin alusta. Ennen Orchidia kannattaisi ehkä tutustua vaikkapa Blackwater Parkiin ja Still Lifeen, jota muuten saa kaupoista aika huokeaan hintaan. Ovat vähän lähempänä bändin nykyistä ilmettä kuin ensimmäiset pari levyä. "I have come into possession of a certain ancient book, a collection of arcane scrawlings reputed to have been derived from an even earlier transcription... The Chthonic Chronicles! Six score and ten oblations to some malign entity of colossal evil!" |
Deino 07.04.2006 20:03:43 | |
---|
Ennen Orchidia kannattaisi ehkä tutustua vaikkapa Blackwater Parkiin ja Still Lifeen, jota muuten saa kaupoista aika huokeaan hintaan. Ovat vähän lähempänä bändin nykyistä ilmettä kuin ensimmäiset pari levyä. MAYH:iin kannattaisi tutustua kenen tahansa elävän ihmisen. Deino vaan |
gorgonoidi 07.04.2006 20:09:08 | |
---|
Ennen Orchidia kannattaisi ehkä tutustua vaikkapa Blackwater Parkiin ja Still Lifeen, jota muuten saa kaupoista aika huokeaan hintaan. Ovat vähän lähempänä bändin nykyistä ilmettä kuin ensimmäiset pari levyä. Aivan tuota itseasiassa tarkoitinkin. |
kyuss 08.04.2006 12:46:12 | |
---|
Minä wa...hankin nuo kaikki levyt ja nyt kuuntelen kronologisessa järjestyksessä, saa mielenkiintosen kuvan bändistä, kun eka kuunteli tota Ghost Reveriesiä lujasti ja sitten heittää Orchidin soimaan :) Saas nähdä mitkä levyt menevät ostoslistalle. Onko muuten bändin DVD ("Lamentations" vai mikäs se..) hyvä? Ja vastaus mielellään ei-niinkään-fanin-näkökulmasta, vaan noinniinku yleensäkin. Tuntuu että 99% bändien DVD-julkaisuista on ihan perseestä. |
Milkop 08.04.2006 12:48:26 | |
---|
Onko muuten bändin DVD ("Lamentations" vai mikäs se..) hyvä? Ja vastaus mielellään ei-niinkään-fanin-näkökulmasta, vaan noinniinku yleensäkin. Tuntuu että 99% bändien DVD-julkaisuista on ihan perseestä. Parhaimpia dvd-julkaisuja näin fanin näkökulmasta. Parhaimpia dvd-julkaisuja ei-fanin näkökulmasta :D On tuo loistava, suosittelen hankintaa. Erittäin hyvät soundit ja kuvaus. Bändikin soittaa upeasti ja bonusmateriaalikin on kerrankin kiinnostavaa. Pakko-ostos. |
kyuss 08.04.2006 12:57:59 (muokattu 08.04.2006 12:58:47) | |
---|
Parhaimpia dvd-julkaisuja näin fanin näkökulmasta. Parhaimpia dvd-julkaisuja ei-fanin näkökulmasta :D On tuo loistava, suosittelen hankintaa. Erittäin hyvät soundit ja kuvaus. Bändikin soittaa upeasti ja bonusmateriaalikin on kerrankin kiinnostavaa. Pakko-ostos. Jees, tämä täytyy siis tarkastaa. Nuo DVD:t on usein pieniä pettymyksiä, kun niillä tahtoo olla aina viis tuntia baarin nurkasta digikameralla kuvattua suttua. EDIT: Kyllä vähän odotinkin että se DVD olisi hyvä, nuo Opethin julkaisut näyttää muutenkin päällepäin aika viimeistellyiltä. Visuaalinen bändi, vissiinki. |
Milkop 08.04.2006 13:03:27 (muokattu 08.04.2006 13:05:47) | |
---|
|
carnation 08.04.2006 13:32:20 | |
---|
Lamentations-dvd on tosiaan varsin laadukas ja yksinkertaisuudessaan oikein hyvä julkaisu. Livekeikka ja mielenkiintoinen dokumentti, ei muuta tilpehööriä. Ainoa mikä vähän harmittaa on se, että keikkasettiin ei sopimusteknisistä syistä saatu vanhempia kappaleita mukaan. |
aptoriar 08.04.2006 14:39:48 | |
---|
Meh, täytyy nyt kyllä sanoa että minusta tuo Lamentations on erittäin keskinkertainen viritys. Teknisesti ihan jees, vaikka yleisön turhat kirkumiset juuri herkimmässä kohdassa olisikin voitu miksata pois. Itse keikka on jotenkin todella tylsä, johtunee jossain määrin myös siitä että Damnation on maailman turhin levy. Todellakin, myös hieman vanhempaa olisi halunnut kuulla. Ihmettelen kyllä miksi tuo niin tylsä on, sillä Nosturissa viime kerralla oli huippu meininki. Mjooh... tälleen niinku fanin näkökulmasta. |
lapio 08.04.2006 14:52:53 | |
---|
Itse keikka on jotenkin todella tylsä, johtunee jossain määrin myös siitä että Damnation on maailman turhin levy. Mitenkäs nyt näin? Minusta damnation on hiton hyvä ja tunnelmallinen levy. Ehkä se aluksi oli hieman pettymys, kun oli tottunut hevimpään ilmaisuun. Kesti hetken aikaa ennenkö siitä alkoi pitämään. Saahan toki olla mitä mieltä vaan, eikä se haittaa, mutta itselläni se ei tosiaan olisi maailman turhimpien levyjen listalla. Ei siihen ollut mitään vastausta. Ne numerot olivat vaan satunnaisesti valittuja. |
Mitenkäs nyt näin? Joo, ehkei nyt se kaikkein turhin, mutta tyyli ei vain puhuttele minulle, joten kun KOKO Damnation soitetaan, iskee haukotus paikka paikoin. Niille joille Damnation on hiton kova levy, niin saattaa DVD:kin iskeä, mutta silti sanoisin että jotain mielestäni puuttuu kokoinaisuudesta. |