Aihe: Riesaa vaatteiden myynti-ilmoituksista
1
Jani The Rock
13.09.2003 10:30:10

Laitetaan nyt tälle palstalle kun kerta pukeutumiseen liittyy.

Eli varoituksen sana etenkin miespuolisille m.nettiläisille: Jos laitatte johonkin ilmoituksen (esim. Keltainen Pörssi yms.) jossa haluatte joko ostaa tai myydä jotain vaatetta, varsinkin jotain nahkarotsia tms. niin miettikäähän kahteen kertaan. Itse olen saanut tällaisista ilmoituksista vuosien varrella helvetinmoisia hankaluuksia.

Minusta tuntuu että on olemassa pieni mutta pirullinen joukko sellaisia sairaita yksilöitä (G-porukkaa), jotka käyttävät tällaisia ilmoituksia tekosyynä puhelinhäirinnän aloittamiseen. Aluksi soitetaan muka-asiallisesti, mutta loppujen lopuksi ruvetaan sitten soittelemaan muutenkin. Ehdotellaan tapaamisia ja baari-iltoja tms. paskaa. Ja ei auta, vaikka kuinka suutut ja karjut että "vittu, etkö tajua ettei kiinnosta vähääkään"! Tai vaikka jättäisit vastaamatta, niin eivät nämä tyypit sellaisesta lannistu. He jaksavat kyllä soittaa uudestaan! Pahimmillaan tuollainen meininki on jatkunut kuukausien ajan, kerran jopa puolitoista vuotta.

Eli olkaa fiksuja ja laittakaa tällaisiin ilmoituksiin pelkkä sähköpostiosoite. Ja jos se ei ole mahdollista ja joku omituisen kuuloinen tyyppi soittaa (etenkin jos numero mistä soitetaan ei näy kännykässäsi) niin heti luuri korvaan. VÄLITTÖMÄSTI.

Tarkoitus ei kuitenkaan ole lietsoa sen suurempaa homofobiaa. Aika marginaalinen osa heistä varmaan tällaista harrastaa. Syytä varovaisuuteen kuitenkin on, ja muutenkin on hyvä katsoa mihin numeronsa laittaa. Nykyään kun on kaikki saatanan mobiilipalvelut, joista voi pelkällä tekstiviestillä kaivaa esiin esim. osoitetietoja.
"I`m a rockabilly MAADMAN!!" -Screaming Lord Sutch
noir
13.09.2003 10:43:28
Kaikenlaista. Rakas Suomemme on saastainen.
Kyllä, olen nähnyt PMMP:n livenä.
Aerodactev
13.09.2003 12:53:57
Jep. Häirinnäksihän tuo menee, että poliisille vain ilmoitusta.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)