Aihe: Alanvaihto edessä?
1
Ukko
13.09.2003 11:12:21

Jos alkaa olla keikat loppu, niin vaihda alaa ja kouluttaudu esim. ihmisläheiseen lähihoitajan ammattiin....!
Voi h...vetti ;)
Rautakanki
13.09.2003 16:16:58
Onkos se niin, että se on tuo taiteilijaluonne, joka aiheuttaa kaikenlaisia ongelmia...
Itse huomaan töissä, että itseäni katsotaan välillä vähän lyhkäseen, kun hermot menee pienimmästäkin vastoinkäymisestä ja sitten alkaa kauhea noituminen.
pekkajau
13.09.2003 19:30:26
Onkos se niin, että se on tuo taiteilijaluonne, joka aiheuttaa kaikenlaisia ongelmia...
Itse huomaan töissä, että itseäni katsotaan välillä vähän lyhkäseen, kun hermot menee pienimmästäkin vastoinkäymisestä ja sitten alkaa kauhea noituminen.

No nimenomaan asia on näin. Mutta jos kauhea noituminen ei ole muka normaali reaktio sillon kun esim. naamaan voidellaan paskaa niin sillon on kyllä syytä lähteä nopeasti mielentilatutkimukseen sen joka ei sitä muka ymmärrä. Näissä "normaali" töissä (missä nyt olen minäkin tällä hetkellä) aina välillä joku helevetin konsultin retku käy rahastamassa ja luennoimassa jostain vitun luovuudesta ja kaikki jo tyhjäkäynnillä käyvät fossiilit kuuntelevat työajalla täydellä palkalla sen paskaa ja nyökyttää päätä ja ovat niin helevetin haltioissaan että ihan oksettaa! Sitten yks päivä työpaikalle tulee oikeasti sellainen luova taiteilijaluonne jolla putket vielä hehkuu (esim. joku basisti) niin sille ruvetaan siltä työpaikalta äkkiä kyllä antamaan lähtöä jos se ei osaa vaipua samaan koomaan äkkiä missä ne muut on jo valmiiksi !
Ukko
13.09.2003 20:13:39

Näissä "normaali" töissä (missä nyt olen minäkin tällä hetkellä) aina välillä joku helevetin konsultin retku käy rahastamassa ja luennoimassa jostain vitun luovuudesta ja kaikki jo tyhjäkäynnillä käyvät fossiilit kuuntelevat työajalla täydellä palkalla sen paskaa ja nyökyttää päätä ja ovat niin helevetin haltioissaan että ihan oksettaa! !

Tai valtion/kunnan virastoissa joissa virkailijoilla menee hyödyllinen työaika hukkaan kaikenmaailman turhissa palavereissa. On meinaan kokemusta ja varmaa tieoa. Tehokas tekijä v..tuu sellaisissa hommissa mennen tullen.
PasiB
14.09.2003 06:05:59 (muokattu 14.09.2003 06:07:50)
No nimenomaan asia on näin. Mutta jos kauhea noituminen ei ole muka normaali reaktio sillon kun esim. naamaan voidellaan paskaa niin sillon on kyllä syytä lähteä nopeasti mielentilatutkimukseen sen joka ei sitä muka ymmärrä. Näissä "normaali" töissä (missä nyt olen minäkin tällä hetkellä) aina välillä joku helevetin konsultin retku käy rahastamassa ja luennoimassa jostain vitun luovuudesta ja kaikki jo tyhjäkäynnillä käyvät fossiilit kuuntelevat työajalla täydellä palkalla sen paskaa ja nyökyttää päätä ja ovat niin helevetin haltioissaan että ihan oksettaa! Sitten yks päivä työpaikalle tulee oikeasti sellainen luova taiteilijaluonne jolla putket vielä hehkuu (esim. joku basisti) niin sille ruvetaan siltä työpaikalta äkkiä kyllä antamaan lähtöä jos se ei osaa vaipua samaan koomaan äkkiä missä ne muut on jo valmiiksi !

Meillä kyllä hyväksytään myös basisti työyhteisöön, muuten olen kyllä 100% samaa mieltä kanssasi noista konsulteista ja niiden sanomasta.
Kitarassa on liikaa kieliä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)