carlos 07.04.2006 19:40:51 | |
---|
1. hyviä biisejä - tarttuvia riffejä, ihania sanoja, suoraan kun mun elämästä Mahtaa olla tylsä elämä. Vai ootsä ihan jäässä kadottaakses/menettääkses kaiken? 2. komeita miehiä - kun menee keikalle on jotain nähtävääkin Ihan heteropohjalta voin sanoa, että kenessäkään NGT:n (11!1!!!) tyypissä ei oo mitään, joka viittais komeuteen saatika miehisyyteen. 3. arvostaa sitä mitä on - kusi ei oo noussu päähän Ei tietenkää ku on iha frozen straight of my heart!111 Miten jäinen kusi vois nousta? 4. kunnioittaa fanejansa - antaa aina aikaa faneillensa Jep. Merchandise on tietenkin heidän suurin tulonlähde. 5. tekee musiikkia sydämellä eikä tiliotetta kattoen - kiitettävä asia mikä monilta bändeiltä puuttuu No tietenki, ku ne on ihan frozen to lose it all!1 6. kaikkien vastoinkäymisten jälkeen onnistunu vihdoin saavuttaan asemansa yhtenä Suomen kovimpana rockbändinä - tää siis mun mielipide Älä, ei noi muutkaan tainnu mitää yleisiä faktoja olla? 7. hyvä live-esiintyminen - valtava lavakarisma, vetää jokaiseen keikan, kun se olis viimenen Tipuin. 8. ei välitä siitä mitä kriitikot sanovat - kriitikot ei todellakaan arvosta Negsuja Joo, eihän siitä löydy oikeastaan mitään arvostettavaa 9. mukavia miehiä - kokemusta on Ai, säkö sait sen Christuksen lentopusun? 10. ei anna huonoa esimerkkiä nuorille - päinvastoin, esim. Jonnen dokumentti antaa voimaa jaksaa muille samassa tilassa oleville nuorille Jep. TV:t ikkunasta on vaan sitä perus frozen to lose it all! 11. on bändi, josta riittää kirjotettavaa - eikä se oo pelkästään Jonnen menneisyys Lue ylempi. En oo muuta tainnu bändistä lukea. Niin joo, en lue demiä. 12. on bändi, josta en vois olla tykkäämättä - oon ollu fani 4 vuotta Toivon pikaista valaistumista 13. asettaa itselleen unelmia, eikä päästä niistä irti - levytyssopimus, 2 peräkkäin myytyä Wembleyn konserttia, jne. osa jo toteutunu Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne. 14. on yksinkertasesti maailman paras bändi!!! ... Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
ozmo 07.04.2006 20:50:20 | |
---|
Ei tietenkää ku on iha frozen straight of my heart!111 Miten jäinen kusi vois nousta? Hoho... :) Vähän jo pelkäsin et tää topicci menee pilalle noiden dada-pellejen takia, mut taas alkaa vähän virkoamisen merkkejä näkyä... tästä on hyvä jatkaa. "What's the connection between American beer, and making love in a canoe?
-They're both fucking close to water." Pro Ulrich#1 |
Nipsu 07.04.2006 21:01:38 (muokattu 07.04.2006 21:07:26) | |
---|
Mahtaa olla tylsä elämä. Vai ootsä ihan jäässä kadottaakses/menettääkses kaiken? -No itse asiassa mulla on kaikkee muuta paitsi tylsä elämä ;) Ihan heteropohjalta voin sanoa, että kenessäkään NGT:n (11!1!!!) tyypissä ei oo mitään, joka viittais komeuteen saatika miehisyyteen. -No mutta sä et ookkaan homo etkä nainen! Ei tietenkää ku on iha frozen straight of my heart!111 Miten jäinen kusi vois nousta? -Jäätynyt suoraan sydämestä? Jaahas. Jep. Merchandise on tietenkin heidän suurin tulonlähde. -Suurin tulonlähde on Rock n´Roll, ja muita sivutöitä( Jonne esim. mallina) Mikä ittelläs? Ittes myyminen vai hedelmäkärryjen kuskaaminen? Vai ootko joku putkimies? No tietenki, ku ne on ihan frozen to lose it all!1 -Et taida tietää mitä toi tarkottaa. Älä, ei noi muutkaan tainnu mitää yleisiä faktoja olla? -Kaikki oli, onko sun tajunnassa jotain vikaa? Tipuin. -Kuole pois.
Joo, eihän siitä löydy oikeastaan mitään arvostettavaa -Löytyy vaikka mitä Ai, säkö sait sen Christuksen lentopusun? -Vähän enemmän nyt vielä sitten. Jep. TV:t ikkunasta on vaan sitä perus frozen to lose it all! -Kuka ei auttaisi kaveria, jonka selkäranka on just murtunu? Heh, Christukselle kävi muuten vähän samoin kun mulle... Lue ylempi. En oo muuta tainnu bändistä lukea. Niin joo, en lue demiä. -Harmi, en mäkään. Toivon pikaista valaistumista -Mä en, toivon sulle pikasta kuolemista hampuusi. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne. -En sano mitään, koska oot niin Y S O B |
ozmo 07.04.2006 21:04:51 | |
---|
No mutta sä et ookkaan homo etkä nainen! Eli naiset diggaa homppeleista? "What's the connection between American beer, and making love in a canoe?
-They're both fucking close to water." Pro Ulrich#1 |
Nipsu 07.04.2006 21:08:36 | |
---|
Eli naiset diggaa homppeleista? Ei vaan teidän mielestähän ne on homoja. Ja homot tykkää homoista. |
pampukarhu 07.04.2006 21:27:57 | |
---|
Ei vaan teidän mielestähän ne on homoja. Ja homot tykkää homoista. Minä olen naispuolinen ja minun mielestäni ei todellakaan ole seksikästä pinkit puuhkat ja paljettipaidat ja housut jotka paljastaa munakarvat(tai paljastas jos se hintti ei ajas niitä). Mutta tämä onkin vain minun mieli pide!!1 No hay que pensar en pilotos muertos. |
nikomati 07.04.2006 22:00:16 | |
---|
Mahtaa olla tylsä elämä. Vai ootsä ihan jäässä kadottaakses/menettääkses kaiken? -No itse asiassa mulla on kaikkee muuta paitsi tylsä elämä ;) Ihan heteropohjalta voin sanoa, että kenessäkään NGT:n (11!1!!!) tyypissä ei oo mitään, joka viittais komeuteen saatika miehisyyteen. -No mutta sä et ookkaan homo etkä nainen! Ei tietenkää ku on iha frozen straight of my heart!111 Miten jäinen kusi vois nousta? -Jäätynyt suoraan sydämestä? Jaahas. Jep. Merchandise on tietenkin heidän suurin tulonlähde. -Suurin tulonlähde on Rock n´Roll, ja muita sivutöitä( Jonne esim. mallina) Mikä ittelläs? Ittes myyminen vai hedelmäkärryjen kuskaaminen? Vai ootko joku putkimies? No tietenki, ku ne on ihan frozen to lose it all!1 -Et taida tietää mitä toi tarkottaa. Älä, ei noi muutkaan tainnu mitää yleisiä faktoja olla? -Kaikki oli, onko sun tajunnassa jotain vikaa? Tipuin. -Kuole pois.
Joo, eihän siitä löydy oikeastaan mitään arvostettavaa -Löytyy vaikka mitä Ai, säkö sait sen Christuksen lentopusun? -Vähän enemmän nyt vielä sitten. Jep. TV:t ikkunasta on vaan sitä perus frozen to lose it all! -Kuka ei auttaisi kaveria, jonka selkäranka on just murtunu? Heh, Christukselle kävi muuten vähän samoin kun mulle... Lue ylempi. En oo muuta tainnu bändistä lukea. Niin joo, en lue demiä. -Harmi, en mäkään. Toivon pikaista valaistumista -Mä en, toivon sulle pikasta kuolemista hampuusi. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne. -En sano mitään, koska oot niin Y S O B nipsun naiiveja puolustuskommentteja on kyllä äärimmäisen viihdyttävää lueskella. koskaan ei voi olla liian gei. |
Etkö nipsu vain kykene perustelemaan mieli piteitäsi? Oma kiinnostus tuota bändiä kohtaan vain laskee entisestään kun joku tulee selittämään että "kato, tää on tällänen, tää on paras". E: Ja miten ne lyriikat ovat kuin suoraan sun elämästä? Nehän on kuin suoraan kaikkien elämästä jotka on jotku angstannut ja ollu murrosikäisiä... Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Bonesaw 07.04.2006 22:28:41 | |
---|
-Kuka ei auttaisi kaveria, jonka selkäranka on just murtunu? Heh, Christukselle kävi muuten vähän samoin kun mulle... Millä tavoin tuo telkkarin ikkunasta heittäminen auttaa johonkin selkärankavaivaan????,,,???"!!! It´s easier to give up than allways tried to go up. :'( |
SSilver 07.04.2006 23:06:57 | |
---|
E: Ja miten ne lyriikat ovat kuin suoraan sun elämästä? Nehän on kuin suoraan kaikkien elämästä jotka on jotku angstannut ja ollu murrosikäisiä... Siis etsä tajuu!!!! siks ne on nii koskettavii ne lyriikat ku ne just koskee kaikkie elämää!! ja se mieli pide on perusteltu jos mä sanon niin kuulitko??? |
Nipsu 07.04.2006 23:10:47 | |
---|
Millä tavoin tuo telkkarin ikkunasta heittäminen auttaa johonkin selkärankavaivaan????,,,???"!!! Ei mitenkään. Ne paini siä hotellissa ja Janne 1 kaatu Christuksen päälle ja koska sillä oli selkärangassa murtumia, Jonne suuttu ja heitti tv:n ulos. |
Nipsu 07.04.2006 23:12:33 | |
---|
Ei vaan teidän mielestähän ne on homoja. Ja homot tykkää homoista. Minä olen naispuolinen ja minun mielestäni ei todellakaan ole seksikästä pinkit puuhkat ja paljettipaidat ja housut jotka paljastaa munakarvat(tai paljastas jos se hintti ei ajas niitä). Mutta tämä onkin vain minun mieli pide!!1 No ei pidä yleistää. Joistakin ne ehkä on, ja kukaan ei kyllä ajele yhtään mitään. Ja ne puuhkat on hianoja, mulla on kotona 3 ja sitä pinkkiä Jonne kerran lainas multa. |
Nipsu 07.04.2006 23:13:03 | |
---|
Etkö nipsu vain kykene perustelemaan mieli piteitäsi? Oma kiinnostus tuota bändiä kohtaan vain laskee entisestään kun joku tulee selittämään että "kato, tää on tällänen, tää on paras". E: Ja miten ne lyriikat ovat kuin suoraan sun elämästä? Nehän on kuin suoraan kaikkien elämästä jotka on jotku angstannut ja ollu murrosikäisiä... No mitä mun nyt pitäis perustella? |
carlos 07.04.2006 23:16:46 | |
---|
Jep. TV:t ikkunasta on vaan sitä perus frozen to lose it all! -Kuka ei auttaisi kaveria, jonka selkäranka on just murtunu? Heh, Christukselle kävi muuten vähän samoin kun mulle... Hoho, voisin käydä vaikka tatuoimassa perseeseeni seuraavan tekstin: Jos kaverisi selkäranka on murtunut, auta häntä straight of my heart heittämällä hänen TV ikkunasta ulos. Japanilaiset koulutytöt liimaa pihevejä päähän ja komodo syö ne. -En sano mitään, koska oot niin Y S O B Tuonkin voisin tatuoida, jos vain tietäisin, mitä tuolla haet. You're straight of butterfly? Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
carlos 07.04.2006 23:17:49 | |
---|
Ei mitenkään. Ne paini siä hotellissa ja Janne 1 kaatu Christuksen päälle Oi hitto. Täähän on niiku pyjamabanaaneista. Janne 1 ja Janne 2 on varmaan sit myös olemassa? jes! Järvihirviö: Niinku jonne ALSd sanoo: "Se jota lyödään ni sattuU" tnoiun se peetti mulle **** It´s easier to give up than allways tried to go up. |
Nipsu 07.04.2006 23:23:24 | |
---|
Oi hitto. Täähän on niiku pyjamabanaaneista. Janne 1 ja Janne 2 on varmaan sit myös olemassa? jes! Janne 1= Jay ja Janne 2= Snack katoksä jotain Pyjamabanaaneita? Haha!! |
Nipsu 07.04.2006 23:24:37 | |
---|
Hoho, voisin käydä vaikka tatuoimassa perseeseeni seuraavan tekstin: Jos kaverisi selkäranka on murtunut, auta häntä straight of my heart heittämällä hänen TV ikkunasta ulos.
Tuonkin voisin tatuoida, jos vain tietäisin, mitä tuolla haet. You're straight of butterfly? Mieti sitä Y S O B!! Aika paha juttu... you`re son of joku... Ja se tv oli kyllä hotellin omaisuutta. Nää jutut liittyy hyvin tähän treadiin :) |
Roitto 07.04.2006 23:28:44 | |
---|
Janne 1= Jay ja Janne 2= Snack katoksä jotain Pyjamabanaaneita? Haha!! Nii, vitsi hei että se on lapsellista. Ollaan kaikki hei aikuisia ja kuunnellaan negativea. Siis pyjamabanaanit on jotain niin lapsellista ettei mitään rajaa. Siis oikeesti on. Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Roitto 07.04.2006 23:33:40 | |
---|
No mitä mun nyt pitäis perustella? No vaikkapa noita aiempia mielipiteitäsi. Eikä sillä pääse mihinkään että haukkuu muita ihmisiä täällä. Itse tyhmäilet. Ainiin, eikä se oma enklantisikaan kovin hyvää ole (viittaan tällä siis kotisivusi englannin-kieliseen tekstipätkään) Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse. |
Nipsu 07.04.2006 23:35:12 | |
---|
No vaikkapa noita aiempia mielipiteitäsi. Eikä sillä pääse mihinkään että haukkuu muita ihmisiä täällä. Itse tyhmäilet. Ainiin, eikä se oma enklantisikaan kovin hyvää ole (viittaan tällä siis kotisivusi englannin-kieliseen tekstipätkään) Joka ei ole mun kirjottama. Toisaalta olisin voinut sen itsekin tehdä, puhun englantia enemmän kun suomee. |