touhis 07.04.2006 20:14:27 | |
---|
Jahas sain mikrofonin kytkettyä ,onks se teilläkin niin että se menee vaan vasempan kanavaan?Saa kai sen panoroitua keskelle?Ihan opetteluks meni tääkin... Niin se kai tekee. Kyllä siinä audacityssa voi panoroida niitä raitoja. Muistaakseni taisi olla joku liukusäädin... Everything is simple with IBM. |
Teemu K. 07.04.2006 20:15:08 (muokattu 07.04.2006 20:16:03) | |
---|
kokeile pistää kitara mikki-liitäntään. taitaa olla nyt line-outissa? |
Krice 07.04.2006 20:18:24 | |
---|
Miten pitäisi soittaa kun nuo soinnut vaihtuvat noin nopeasti? Huono tausta... |
BigPapa 07.04.2006 20:32:27 | |
---|
kokeile pistää kitara mikki-liitäntään. taitaa olla nyt line-outissa? Mulla on mikrofoni kiinni koneessa ei kitara.Aattelin pikku marsulla ja Les Paulilla jotain vedellä kun saan toimimaan.Ja nyt sain jo ääntä menemäänkin sinne. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Kampela77 08.04.2006 04:05:40 | |
---|
Miten pitäisi soittaa kun nuo soinnut vaihtuvat noin nopeasti? Huono tausta... Pidä tauko. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
J.Hollström 08.04.2006 09:01:09 | |
---|
Miten pitäisi soittaa kun nuo soinnut vaihtuvat noin nopeasti? Huono tausta... Saako kysyä, että oletko aina ihan tosissasi näissä kommenteissasi? Jotkut henkilöt viljelevät piilosarkasmia, eivätkä käytä hymiöitä (kuten mää). "Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
Teemu K. 08.04.2006 10:55:53 | |
---|
Mulla on mikrofoni kiinni koneessa ei kitara.Aattelin pikku marsulla ja Les Paulilla jotain vedellä kun saan toimimaan.Ja nyt sain jo ääntä menemäänkin sinne. Noh, pääasia, että homma toimii. |
Mesa/Boogie 08.04.2006 11:07:04 | |
---|
Saako kysyä, että oletko aina ihan tosissasi näissä kommenteissasi? Jotkut henkilöt viljelevät piilosarkasmia, eivätkä käytä hymiöitä (kuten mää). Kaikille voimille pitää olla vastavoimansa. Tässä tapauksessa Juccizelle... :-) |
J.Hollström 08.04.2006 13:28:42 | |
---|
"Tunge Juki se ruma jazzbassosi vanhaan läskiperseeseesi ja pidä turpasi tästä lähtien kiinni." -Gitaristi-
Mighty Shade |
WanhaWetäjä 08.04.2006 14:16:25 | |
---|
Milläs tuon taustan saa downloudattua????Mä koitin molemmilla koneilla,Macilla ja puuceella,se aukee suoraan johonkin QuickTime-muotoon...mä olen niin käsi näissä osastoissa,eli kuis sen tuosta saa?? Hieno tausta olis vetää,haastavat harmoniat ja fiilis...ideakin ois jo tuohon,kun vaan sais sen ladattua ;-/ Ostan Casion kun täytän 50v... |
Wahi 08.04.2006 14:27:07 | |
---|
Milläs tuon taustan saa downloudattua????Mä koitin molemmilla koneilla,Macilla ja puuceella,se aukee suoraan johonkin QuickTime-muotoon...mä olen niin käsi näissä osastoissa,eli kuis sen tuosta saa?? Hieno tausta olis vetää,haastavat harmoniat ja fiilis...ideakin ois jo tuohon,kun vaan sais sen ladattua ;-/ Oikealla korvalla, "Save target as" vai oliko se nyt "save link as". Mitä efektejä siinä jcm800 kompossa on valmiina? - Eräs mnettiläinen... |
WanhaWetäjä 08.04.2006 14:48:00 | |
---|
Oikealla korvalla, "Save target as" vai oliko se nyt "save link as". Niin siis mulla on Mac musakoneena,eli hiiressä ei ole tuota "oikeeta korvaa"... "Tallenna nimellä"löytyy tuolta Safarista,sillä saan tuon "ss_tausta44/mp3"tms logon näkyyn työpöydällä VAAN siitä se ei aukee,ei millään!Aiemmat taustat on olleet suoraan ja helposti ladattavissa työpöydältä Logiciin... Ostan Casion kun täytän 50v... |
Dr Dominant 08.04.2006 15:19:24 | |
---|
Niin siis mulla on Mac musakoneena,eli hiiressä ei ole tuota "oikeeta korvaa"... "Tallenna nimellä"löytyy tuolta Safarista,sillä saan tuon "ss_tausta44/mp3"tms logon näkyyn työpöydällä VAAN siitä se ei aukee,ei millään!Aiemmat taustat on olleet suoraan ja helposti ladattavissa työpöydältä Logiciin... Macintoshissa "oikea" nappula on kun klikkaat ctrl-pohjassa. Eli ctrl pohjaan ja sitten klikki, aukeaa valikko josta voit valita "save as" tai "hae tiedosto" jos sulla on suomenkielinen käyttis. "Dr Dominant, I Presume?!" |
Kimmo72 08.04.2006 15:30:00 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
WanhaWetäjä 08.04.2006 16:42:26 | |
---|
Ei stana toimi.... Ostan Casion kun täytän 50v... |
Kuha 08.04.2006 17:04:35 | |
---|
Ei stana toimi.... Tee näin: Avaa Macin järjestelmäasetukset, sieltä QuickTime, siitä MIME-asetukset, ota ruksit pois kaikista kohdista. Avaa selain uudelleen. Nyt kaikki MP3:set latautuu sun koneelle. Siellä on oletuksena, että QuickTime soittaa ne suoraan. Muistakaa venytellä. |
WanhaWetäjä 08.04.2006 18:42:45 | |
---|
Tee näin: Avaa Macin järjestelmäasetukset, sieltä QuickTime, siitä MIME-asetukset, ota ruksit pois kaikista kohdista. Avaa selain uudelleen. Nyt kaikki MP3:set latautuu sun koneelle. Siellä on oletuksena, että QuickTime soittaa ne suoraan. Ei auta...ja tuolla oli ruksi pois niistä mp3:sta...sitäpaitti puuceella tuo tekee saman,eli ohjaa sinne quick timeen..joku ihme osasto tässä nyt on? Usein nuo taustat ovat olleet jossain mikseri.netissa,mistä ne on suoraan saanut Macin työpöydälle,ja siitä suoraan "import audio file"-systeemillä Logiciin helposti,ei oikeen nyt järki riitä... Ostan Casion kun täytän 50v... |
Kuha 08.04.2006 18:54:31 | |
---|
Ei auta. Lähetin taustan sulle s-postilla. Muistakaa venytellä. |
Jucciz 08.04.2006 19:11:58 | |
---|
|