miän vain 30.03.2006 21:26:04 | |
---|
Noin aikaisin? Edellisenä iltana keikka.. Katsotaan, jos vaikka tulisin. |
savopie 30.03.2006 21:44:29 | |
---|
Jep, tuolla pitää käydä. Eipä ole matkaa kuin yksi kilometri. roisto PERKELEE!!! |
Jaska 30.03.2006 21:47:20 | |
---|
Jep, tuolla pitää käydä. Eipä ole matkaakaan kun asun liikkeen vessassa. |
Youni 30.03.2006 23:47:38 | |
---|
www.reittiopas.fi Mutta ainakin Tikkurilasta 53:lla Myyrmäkeen päin. Kyydistä pois Jumbon jälkeen... Kyllä näkyy pääsevän reittioppaan mukaan, matkaan menee reilu puoli tuntia. Kiitoksia! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
MJP 04.04.2006 14:46:08 | |
---|
|
Peicco 04.04.2006 14:55:42 | |
---|
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
savopie 04.04.2006 15:00:35 | |
---|
Muhahhaa, nyt vasta huomasit, että noi rumpupäivät on vaan vantaanportilla. Mulla ois ollu vaan kävelymatka tonne keskustan f-mussiikkin, mutta tonne pitäski ihan autolla mennä, entiiä jaksaako.. roisto PERKELEE!!! |
Youni 04.04.2006 15:07:08 | |
---|
Muhahhaa, nyt vasta huomasit, että noi rumpupäivät on vaan vantaanportilla. Mulla ois ollu vaan kävelymatka tonne keskustan f-mussiikkin, mutta tonne pitäski ihan autolla mennä, entiiä jaksaako.. Eihän se ole vaiva eikä mikään autolla, mä tulen julkisilla. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
savopie 04.04.2006 17:25:39 | |
---|
Eihän se ole vaiva eikä mikään autolla, mä tulen julkisilla. Eihän se mulle olekkaan, Äidille ehkä on. Kai sinne julkisillakin pääsis, kampista lähtee varmaan joku bussi, joka menee suoraan sinne, vai? roisto PERKELEE!!! |
Kuorsuri 04.04.2006 17:26:13 | |
---|
Joo, sain mainoslapun rumpuopettajalta... kai mää tuun. Pitää kattoa että myydäänkö siellä niitä vai saako soittaa jne. Enhän mää uskallakkaan tulla kun saan varmaankin turpaan! Mutta olenhan parantanut käytöstäni..? ;) Näin se menee... eiku.. siis... tota noin... nyt mä hokkasin! eiku... -Setin kokoamista á la Peté |
savopie 04.04.2006 17:38:10 | |
---|
Joo, sain mainoslapun rumpuopettajalta... kai mää tuun. Pitää kattoa että myydäänkö siellä niitä vai saako soittaa jne. Enhän mää uskallakkaan tulla kun saan varmaankin turpaan! Mutta olenhan parantanut käytöstäni..? ;) Jos sä tuut ni me piestään sut ku koira. Vitsi vitsinä, tuu vaan. Pietu. |
t.heiska 07.04.2006 17:21:25 | |
---|
Ennakkoon jaetussa flyerissä: "Alennukset jopa -30%" Olikohan mikään tolla listalla... Itse asiassa ei muuten ollut. Ayotten rumpukapulat oli lähimpänä, mutta niissäkin on 10 senttiä liikaa hintaa. Aattelisi, että varsinkin noissa seteissä olisi ollut enemmän varaa tiputella hintoja, mutta kaippa ne sitten jättää varaa vielä tinkimiseen. |
Peicco 07.04.2006 17:48:09 | |
---|
Itse asiassa ei muuten ollut. Ayotten rumpukapulat oli lähimpänä, mutta niissäkin on 10 senttiä liikaa hintaa. Aattelisi, että varsinkin noissa seteissä olisi ollut enemmän varaa tiputella hintoja, mutta kaippa ne sitten jättää varaa vielä tinkimiseen. Bullshit -meininkiä tollanen "mukamas alennuksia". Taidanpa passata koko tapahtuman. Ei siellä mitään superedullista laatutavaraa ole kuitenkaan sähkörumpalille. Yammun FP9410 pitäisi hankkia, mutta niillä on lähtöhinta sille 169,- ja tosta kun ottaa -20% pois, se on silti ylihintanen. Hohhoijjaa. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Millasilla hinnoilla noi on yleensä myyny kalvoja fazerilla. Pitäisi uusia, ja toi -20% olisi kuitenkin ihan jees, mutta jos lähtöhinta on sitten hirveesti muita mestoja korkeampi... Muutenkin ottaa vähän päähän kun turhan monet musaliikkeet ei viitti pistää kunnolla noita hinnastoja nettiin noista kulutustavaroista kuten kapuloista ja kalvoista. |
dictatorsh*t 07.04.2006 18:13:19 | |
---|
RUMPUPÄIVÄN TOIMITUSAJAT ABSOLUTE RUMMUILLE: Custom Order Colours Tilauspäivästä n. 3kk Regular Colours Tilauspäivästä n. 5-7kk Hmm. |
Master 07.04.2006 18:15:11 | |
---|
Jos hyvä tuuri käy niin voishan sitä poiketa tuolla. |
gulfstream650 08.04.2006 17:04:13 | |
---|
Oli aivan kiva tilaisuus. Pääsi kuuntelemaan kun Miettinen ja Eskelinen kannuttivat duona "I Feel Good". Soittavat ihan kuten ammattilaisten pitääkin. Jotka eivät päässeet paikalle, jäivät ilman ilmaisia kapuloita. Niitä oli jaossa muutama laatikko. Poikani blokkasi muutaman parin. "Siks ku mä haluun kokeilla noita parhaita Yammuja..." Selitys kelpasi myyntimiehille. Harvoin musakaupassa on noin kova rumpumelu... Tuollaisia musakauppojen presentaatioita saisi olla useamminkin... Svengaa kuin kauris. |
Alvin 08.04.2006 17:10:20 | |
---|
Joo tuli itsekin käytyä heti kymmeneltä, joten en ehtinyt kuulla rumpushowta. Paljon oli kamaa kyllä esillä. Ostoksiakin tuli tehtyä ja säästin kuulemma n. 250€ kun "kävin juuri tänään" , kai se on ihan hyvin. |
hgr 08.04.2006 18:20:37 | |
---|
Enpä tiedä "säästikö" tuolla mitään, kun F-musiikin hinnoissa on alun perinkin puolet ilmaa :) Jätin käymättä. |
Bacchus 08.04.2006 20:45:32 (muokattu 08.04.2006 20:45:41) | |
---|
Enpä tiedä "säästikö" tuolla mitään, kun F-musiikin hinnoissa on alun perinkin puolet ilmaa :) Jätin käymättä. Samat fiilikset. Lisäksi olin duunissa toisilla erikoispäivillä, hieman hullummilla tosin. |