Aihe: Sähkörummuista
1 2 3 4
Peicco
06.04.2006 16:36:37
Kerrostalot on täynnä mulkkuja, jotka ei ymmärrä missä asuvat. Tää on kummallista kun sellanen suvaitsemattomuuden ilmapiiri leviää. Ihmiset on niin stressaantuneita ja keskimääräisen kerrostalossa asuvan mielestä olojen tulisi olla kuin omakotitalossa, naapureiden osalta.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
WyW
06.04.2006 18:20:00

Mä en ainakaan vartavasten ala katsomaan että onko naapureilla hyvät hermot, joten joku ratkaisu rumpujen alle pitäis kehittää kun on nuo TD-6KW:t tulossa.

Vissiinkin jotain tosi järeetä bitumimattoa, tjsp pitäis hommata? Onko joku tehnyt jotain McGyver -ratkaisuita. Vois sit apinoida!
http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif
ÄM
06.04.2006 19:16:24

Mä en ainakaan vartavasten ala katsomaan että onko naapureilla hyvät hermot, joten joku ratkaisu rumpujen alle pitäis kehittää kun on nuo TD-6KW:t tulossa.

Vissiinkin jotain tosi järeetä bitumimattoa, tjsp pitäis hommata? Onko joku tehnyt jotain McGyver -ratkaisuita. Vois sit apinoida!

Mua jotenkin, ihan mielenkiinnosta, himottais se "kaks vanerilevyä, sopivin upotuksin ja tennispalloja"-systeemi. Tosin mietin squash-palloja, niin ei tulis niin korkea. Kerros hiekkaa kahden levyn väliin vois olla kanssa aika hyvä, pitäis tehdä vaan alemmasta levystä ikään kuin laari, ettei pääse hiekat karkaamaan.

Mä oon kokeillu aika paksujakin matto/vaahtomuovi-systeemeitä, mutta tuntuu silti tunkevan tärinä lattiaan. Ja liikaa kun laittaa, niin on kuin soittais pomppulinnassa.

Kyllä siksi joku tämmönen kokonaisvaltainen kelluva lava lienee paras vaihtoehto. Riittääkö sen kelluttamiseen sitten bitumimatot tai vastaavat ja millaisilla kerroksilla, niin sitä pitäis kokeilla.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Peicco
07.04.2006 09:53:49
Juu, hoksasin kyllä mitä meinasit, mutta tuon lisäksi saattaa joutua ottamaan vielä sen iskuäänen voimakkuuden huomioon vaikkapa ohuiden väliseinien vuoksi. Voi olla kyllä erittäin vittumaista kuunneltavaa, voin vain kuvitella - varsinkin jos on mps300 orkkis basaripädi ja tuplapedaali :)

Meillä naapuri on suhtautunut asiaan mainiosti. Aimmin oli diili, että soittaminen aina sallittua välillä 9-20 poislukien ajanjakson 12-14 jolloin heillä lapsi on päiväunilla. Nyt on lapsi päivähoidossa, joten ei ole enää päivärajoitustakaan.

Aika hiljaista se lopulta on, mutta meillä ei olekaan alakerran naapuria. Vaimo on sanonut, että alakertaan tulee pedaalista hieman jytinää, mutta ei rasittavissa määrin.
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
Ragsu
08.04.2006 12:56:22
Kiitoksia vastauksesta!

Itsekkin tuossa mietin että pitäisikö hankkia joku lattiamatto setin alle ettei se meteli niillä tuplilla kuulu alakertaan? Etolassa oli ollu aikoinaan semmoinen kumimatto n. 2cm paksu. Mietin että se voisi justiinsa sen verran demppaa ääntä alakertaan? Kenelläkään kokemuksia samasta ajatuksesta? :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)