Aihe: Erilaisia lävistyksiä/tatuointeja
1 2 3 4 519 20 21 22 2328 29 30 31 32
Roitto
06.04.2006 21:25:18
No ei ole. Tiäksä ees miks Jonne heitti sen tv:n?

Kerro meille oi suuri tv.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Bonesaw
06.04.2006 21:25:26
No ei ole. Tiäksä ees miks Jonne heitti sen tv:n?

Joo. Se oli tapellu jonkuun larry loven tai erkki emotionalin vaimon kanssa.
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
Roitto
06.04.2006 21:27:40
Sillä oli muurahaisia housuissa.

Taitaa tuntua epämukavalta kun niin pienissä housuissa on on muurahaisia.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
hanuristi
06.04.2006 21:28:29
Taitaa tuntua epämukavalta kun niin pienissä housuissa on on muurahaisia.

Niinpä, yritä siinä sitten kantaa telkkaria toiseen huoneeseen!
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:30:16
Niinpä, yritä siinä sitten kantaa telkkaria toiseen huoneeseen!

Niin, varmasti turhauttavaa kun tietää että bändärit toisessa huoneessa tv:n kanssa, ja toisessa taas xbox ja pari peliä, mutta ei telkkua. Ja sitten kun lähtee hakemaan telkkua, niin housuissa on muurahaisia ja sitten joku ällö tyttö tulee lähentelemään. Hyi. Pakostahan siinä heittää telkun ikkunasta.
hanuristi
06.04.2006 21:31:40
Niin, varmasti turhauttavaa kun tietää että bändärit toisessa huoneessa tv:n kanssa, ja toisessa taas xbox ja pari peliä, mutta ei telkkua. Ja sitten kun lähtee hakemaan telkkua, niin housuissa on muurahaisia ja sitten joku ällö tyttö tulee lähentelemään. Hyi. Pakostahan siinä heittää telkun ikkunasta.

Ei.Se oli vahinko.Jonne Aaron on syytön!Niin sen on oltava!Se on niin lutunenkin!Vapauttakaa Jonne Aaron!
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:32:07
Ei.Se oli vahinko.Jonne Aaron on syytön!Niin sen on oltava!Se on niin lutunenkin!Vapauttakaa Jonne Aaron!

no tyhmä, ei se oo vankilassa. Nykänen on.
hanuristi
06.04.2006 21:33:03
no tyhmä, ei se oo vankilassa. Nykänen on.

Ai hitto.Sekotan aina ne keskenään kun Matti on straigh from my ass.
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:34:20
Ai hitto.Sekotan aina ne keskenään kun Matti on straigh from my ass.

Ei, vaan kaikki on harhaa, eli nykänen on Straight from my mind.

Matti in my mind
hanuristi
06.04.2006 21:35:57
Ei, vaan kaikki on harhaa, eli nykänen on Straight from my mind.

Hämyä.
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:38:35
Hämyä.

Jätetään tä ketju rauhaan...
SSilver
06.04.2006 22:34:45
Tämä ketju on keskustelun aatelia.

Minä laulan hevibändissä. Silti mielestäni Negativessa ja Jonne Aaronissa on muutamia hyviäkin juttuja. Paras kappale on Moment Of Our Love, koska siinä laulussa on munaa.
Leper Messiah
06.04.2006 22:47:30
8. ei välitä siitä mitä kriitikot sanovat
- kriitikot ei todellakaan arvosta Negsuja

Minunmielestäni on lähinnä tyhmää olla ottamatta opikseen ja kuuntelematta, kun ilmaisia neuvoja saa. Tyhmyys ei ole kovinkaan positiivista, hienoa tai mitenkään kehumisen arvoista.

Se taas olisi minunmielestäni hienoa ja kunnioitettavaa, jos pystyisi ottamaan neuvon vastaan, nielemään sen ja parantamaan tekemisiään sen perusteella. Se olisi myös varsin fiksua.
Jani The Rock
06.04.2006 23:39:34

Kyllä.Sit pitää olla kaikenmaailman lääkitykset ja hullun paprut sekä työkkärissä kirjoilla!!1

Vautsi! Kerrankin mä täytyän jotkut ehdot. Ja sitäpaitsi mulla on vieläpä Exploitedin tyyppien nimmarit! Eikä minkään uuden kokoonpanon, vaan siltä kaudelta kun Big John oli vielä messissä...
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
aarghto
07.04.2006 00:10:56

pikkuDADA
..ja helli samalla kiveksiäni
18is9
07.04.2006 08:45:33

pikkuDADA

Tätä odotinkin että milloin pukeutuminen-palstakin saa oman Dada:n. Tuntuu ettei täällä m.netissä muita topicceja enää olekaan.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Roitto
07.04.2006 14:03:02
Vautsi! Kerrankin mä täytyän jotkut ehdot. Ja sitäpaitsi mulla on vieläpä Exploitedin tyyppien nimmarit! Eikä minkään uuden kokoonpanon, vaan siltä kaudelta kun Big John oli vielä messissä...

Jätkä o iha sekasi.
Järvihirviö
07.04.2006 14:56:24
Tämä ketju on keskustelun aatelia.

Minä laulan hevibändissä. Silti mielestäni Negativessa ja Jonne Aaronissa on muutamia hyviäkin juttuja. Paras kappale on Moment Of Our Love, koska siinä laulussa on munaa.

Kyllä, keskustelun aatelia.
Jani The Rock
07.04.2006 15:14:49 (muokattu 07.04.2006 15:15:20)

Jätkä o iha sekasi.

Jep, mulla on oikein diagnoosikin: Crazy man crazy!
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)