Aihe: Erilaisia lävistyksiä/tatuointeja
1 2 3 4 518 19 20 21 2228 29 30 31 32
Roitto
06.04.2006 21:07:09
Voi, voi.Samalla ne hakkaa naapurin mummoa.

Wau. Taidan myydä bätmän-pukuni ja kääntyä punkkariksi. Kun sitten saa lyödä porukkaa, ja virkavaltakin mulkoilee vihaisesti lentäjälasiensa takaa.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Nipsu
06.04.2006 21:07:45 (muokattu 06.04.2006 21:08:05)
mitä vittua tää kone sekoilee?
hanuristi
06.04.2006 21:08:26
Wau. Taidan myydä bätmän-pukuni ja kääntyä punkkariksi. Kun sitten saa lyödä porukkaa, ja virkavaltakin mulkoilee vihaisesti lentäjälasiensa takaa.

Joo.Sit pitää kans pistää paskaks kaikki ja peseytyä katuojassa.Ja lukee suosikkia.
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:09:15
Joo.Sit pitää kans pistää paskaks kaikki ja peseytyä katuojassa.Ja lukee suosikkia.

Ja juoda kiljua, sekä todistaa kovaan ääneen olevansa "anarkoindivudualisminenkommunisti". Sillä saa skenepisteitä. Ja sorbuksella.
Mutta kaiken A ja O on kuitenkin hyvät biisit. Pelkällä paskanhajulla ei eteenpäin pääse.
Roitto
06.04.2006 21:09:52
mitä vittua tää kone sekoilee?

Äläs nyt, pistä kunnollisia perusteluja siitä miksi negative on paras. Tai muuten tulee luunappi möksöttäjälle.
hanuristi
06.04.2006 21:10:05
Ja juoda kiljua, sekä todistaa kovaan ääneen olevansa "anarkoindivudualisminenkommunisti". Sillä saa skenepisteitä. Ja sorbuksella.

Kyllä!Juuri näin.
Ja sitten nuorempia punkkareita pittää haukkua muotipunkeiksl.
Rakastan kirjoja
Nipsu
06.04.2006 21:10:30 (muokattu 06.04.2006 21:11:10)
yritin kopioida toisesta keskustelusta mun kirjotusta missä oli 15 perustelua sille, mutta ei onnistu, vittu!!
Sarko
06.04.2006 21:11:56
Negative, nuo Pirkanmaan uniikit lumihiutaleet.

Täähän menee mielenkiintoisaksi. BTW, meikällä on korvakoru ollut. Pahikset lävärit kyllä.

Meitsi ei oikeen nää mitään pointtia noissa bänditatuoinneissa, perusteena on just tämä "Entä jos ei enää Entombed maistu, vaan Huey Lewis and the News?", mutta pääasiallisesti niissä on joku sellanen twist ettei oikeen uppoa. Mega Manhän on figuureista/aihioista paras: Hyvät elämänarvot, urhoollisuus, Puolustaa pientä kadunmiestä robottiinvaasioilta ja sillä on BFG 9000:sen ohella timmein pyssy.
Stakes are high, but so am i.
hanuristi
06.04.2006 21:12:34
Koskahan se lukko tulee.
Rakastan kirjoja
Nipsu
06.04.2006 21:12:41
1. hyviä biisejä
- tarttuvia riffejä, ihania sanoja, suoraan kun mun elämästä
hanuristi
06.04.2006 21:12:50
Vois tatuoida toiseen pakaraan lukon ja toiseen avaimen.
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:12:53
Kyllä!Juuri näin.
Ja sitten nuorempia punkkareita pittää haukkua muotipunkeiksl.

Joo, ja sitä ketä ei omista kaikkia exploitedin ja subhumansin levyjä vinyylinä saa syrjiä ihan vapaasti. Mut mua ei voi syrjiä, koska mulla on jymy-ylläri, eli exploitedin on stage läpinäkyvänä punasena. Oon niin skenetietoinen ja uskottava.
Roitto
06.04.2006 21:14:24
Negative, nuo Pirkanmaan uniikit lumihiutaleet.

Täähän menee mielenkiintoisaksi. BTW, meikällä on korvakoru ollut. Pahikset lävärit kyllä.

Meitsi ei oikeen nää mitään pointtia noissa bänditatuoinneissa, perusteena on just tämä "Entä jos ei enää Entombed maistu, vaan Huey Lewis and the News?", mutta pääasiallisesti niissä on joku sellanen twist ettei oikeen uppoa. Mega Manhän on figuureista/aihioista paras: Hyvät elämänarvot, urhoollisuus, Puolustaa pientä kadunmiestä robottiinvaasioilta ja sillä on BFG 9000:sen ohella timmein pyssy.

Sellanen zero tatuointi olis kans ihan siisti käteen. Tai sit se robokoira. Mut paras kaikista olis sen Werewolf:nes pelin ihmissusi. olis aika cool olkapäässä.
hanuristi
06.04.2006 21:14:44
Joo, ja sitä ketä ei omista kaikkia exploitedin ja subhumansin levyjä vinyylinä saa syrjiä ihan vapaasti. Mut mua ei voi syrjiä, koska mulla on jymy-ylläri, eli exploitedin on stage läpinäkyvänä punasena. Oon niin skenetietoinen ja uskottava.

Kyllä.Sit pitää olla kaikenmaailman lääkitykset ja hullun paprut sekä työkkärissä kirjoilla!!1
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:16:19
Kyllä.Sit pitää olla kaikenmaailman lääkitykset ja hullun paprut sekä työkkärissä kirjoilla!!1

No aijaaa!!?!?!?!?

No ei oikeasti. Tosimies (ja nainen) pitää päässään ympäri vuoden baskeria ja pyöreitä silmälaseja.
hanuristi
06.04.2006 21:17:15
No aijaaa!!?!?!?!?

No ei oikeasti. Tosimies (ja nainen) pitää päässään ympäri vuoden baskeria ja pyöreitä silmälaseja.

En ole tosinainen.Sniff.
Rakastan kirjoja
Roitto
06.04.2006 21:21:53
En ole tosinainen.Sniff.

Ei, olet punkkari
Bonesaw
06.04.2006 21:22:44 (muokattu 06.04.2006 21:23:02)
1. hyviä biisejä
- tarttuvia riffejä, ihania sanoja, suoraan kun mun elämästä

2. komeita miehiä
- kun menee keikalle on jotain nähtävääkin

3. arvostaa sitä mitä on
- kusi ei oo noussu päähän

4. kunnioittaa fanejansa
- antaa aina aikaa faneillensa

5. tekee musiikkia sydämellä eikä tiliotetta kattoen
- kiitettävä asia mikä monilta bändeiltä puuttuu

6. kaikkien vastoinkäymisten jälkeen onnistunu vihdoin saavuttaan asemansa yhtenä Suomen kovimpana rockbändinä
- tää siis mun mielipide

Joo. Ihan hyvät perustelut. Tosin,kuten jo joskus olen sanonut,se hotellihuoneiden yms. hajottaminen on juurikin sitä kusen päähän nousemista.
It´s easier to give up than allways tried to go up. :'(
Nipsu
06.04.2006 21:24:45
Joo. Ihan hyvät perustelut. Tosin,kuten jo joskus olen sanonut,se hotellihuoneiden yms. hajottaminen on juurikin sitä kusen päähän nousemista.

No ei ole. Tiäksä ees miks Jonne heitti sen tv:n?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)