Aihe: Minkä levyn ostaisin
1 2 3
Rattata
06.04.2006 16:54:20
Jos wanhasta rokista tykkäät niin esim. The Doors.

Hyvää poprockia voisi olla vaikka Placebo.
Mimi
06.04.2006 16:54:54 (muokattu 06.04.2006 16:56:27)
Tämä kävi muuten hiukan hymyilyttämään :)

Anteeksi.

Äläs ny. Itse asuin semmosessa korvessa ensimmäiset 15 vuotta elämästäni, että sieltä ei levyjä pahemmin osteltu. Paitsi oli ruokamarketissa jotain Jari Sillanpäätä ja top10 listalaisia kovasti ylihintaan myytävänä. Sitten se oli jotain tosi hienoa, kun pääsi kaupunkiin ehkä kerran kuussa ja siellä sitten oli Prisma tai CM jossa myytiin hienoja levyjä joista ei korvessa uskonut unelmoivansakaan. Tosin pakko sanoa, että kyseisestä korven ruokamarketista löytyi reilu vuosi sitten semmonen levy, jota ei löydä koko Kuopiosta vaan se pitäisi tilata jostain ties mistä. En oikein vieläkään ymmärrä kyseistä tapahtumaa. En miettinyt kahdesti sen levyn ostamista.

Edit:Jostain peräkylän korvesta ei välttämättä joka päivä pääse Kitumarkettiin. Muuten olen sitä mieltä, että Anttila on parempi levykauppa.

Itse suosin Anttilaa hintatason ja hyvän valikoiman takia. Toki täältä löytyisi ihan levyliikkeitäkin, mutta niissä asioin huomattavasti harvemmin.
Antti1987: "Hanuristi on kuulemma punkkari."
Hanuristi: "Antti1987 on kuulemma runkkari."
t-termiitti
06.04.2006 17:06:43

kevyestä Hard Rockista

Onko "kevyt hard rock" muuten sama asia kuin pelkkä rock? Vai mitä eroa niillä on? valistakaa minua!

Suositelkaa jotain.

Ei voi kovin pieleen mennä, valkkaat minkä levyn tahansa. Tilannetta ei muuta mnetissä saadut suositukset puoleen eikä toiseen. Osta jotain joka kuullostaa tutulta - ajatonta peruskamaa - tai sitten valkkaa kannen perusteella joku vähän erikoisempi.
Tulokset 1 - 4 noin 6 osuman joukosta haulle "meaning of life is 44". (0,40 sekuntia)
Cujo
06.04.2006 18:06:34
Äläs ny. Itse asuin semmosessa korvessa ensimmäiset 15 vuotta elämästäni, että sieltä ei levyjä pahemmin osteltu. Paitsi oli ruokamarketissa jotain Jari Sillanpäätä ja top10 listalaisia kovasti ylihintaan myytävänä. Sitten se oli jotain tosi hienoa, kun pääsi kaupunkiin ehkä kerran kuussa ja siellä sitten oli Prisma tai CM jossa myytiin hienoja levyjä joista ei korvessa uskonut unelmoivansakaan. Tosin pakko sanoa, että kyseisestä korven ruokamarketista löytyi reilu vuosi sitten semmonen levy, jota ei löydä koko Kuopiosta vaan se pitäisi tilata jostain ties mistä. En oikein vieläkään ymmärrä kyseistä tapahtumaa. En miettinyt kahdesti sen levyn ostamista.

No ei, ei, ihan samanlaisessa korvessa mie asun itsekin :) Oli vaan hauska ilmaisu.
No llores mi querida
Dios nos vigila
Agarrame, mi vida

AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
BigPapa
06.04.2006 18:09:06 (muokattu 06.04.2006 18:12:07)

Osta mitä haluat ja Braunilla loput....vaikka Hurriganesia...Roadrunner tai Rock & Roll All Night Long, Crazy Dayskin menettelee...10/80 myös..
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Jani The Rock
06.04.2006 18:17:49

Tom Pettyä ja Culttia suosittelen mä.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
BigPapa
06.04.2006 18:28:21

The Beatles Abbey Road ja jotain Deep Purplea:Fireball tai Machine Head tai Who Do We Think We Are no miks ei In Rock myös...
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Strutsi
06.04.2006 19:15:45 (muokattu 06.04.2006 19:17:02)
Paul Gilbertiä

Paras levy varmaankin Burning organ. Vähän beatles -tyylisiä lauluja siinä ja hienoa ja kevyttä kitararockia.
Drown in the deep mire
With past desires
Beneath the mire
Drown desire now with you
salmivaara
06.04.2006 20:24:08

Muuten olen sitä mieltä, että Anttila on parempi levykauppa.

Anttila ja levykauppa ei sovi samaan lauseeseen.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
FlatOutFucked
06.04.2006 21:41:57 (muokattu 06.04.2006 21:44:17)
Koska pääsen tänään CityMarkettiin

Vau! Että oikein citymarkettiin!

Enpä ole vuosiin ostanut yhtään levyä jostain junttitavaratalosta, mutta eipä niistä minulle taida mitään löytyä.
a-ksu
06.04.2006 21:50:46
Thw Whon Who's Next.
aikavaikea
07.04.2006 07:33:51
Vau! Että oikein citymarkettiin!

Enpä ole vuosiin ostanut yhtään levyä jostain junttitavaratalosta, mutta eipä niistä minulle taida mitään löytyä.

Respect!!1 Oot aitoasiasälli!!1
Montako tonnia ruokaa ihminen elämänsä aikana syö pelkästään hienotunteisuussyistä?
cubasisti
07.04.2006 10:28:14

Mene joskus käymään Anttilassa. Siellä on yllättävän hyvät valikoimat ja hyvät hinnat.
Deadline tekee mestarin.
Wolfie
07.04.2006 10:51:54
Edellä jo mainittu Tarot on kova vaihtoehto. Tosin joko napsahtaa tai sitten ei. Dio on kova. Devin Townsend ehkä. Eikä pidä unohtaa klassikoita kuten Jimi, Purple ja Heep.
Mitään allekirjoituksia tarvita...
Jani The Rock
07.04.2006 11:40:11 (muokattu 07.04.2006 11:40:38)

Just nii! Ja sitä paitti levyi ei kanzii ostaa ku se maxaa! Kanzii vaa ladat netist ilimat teeks niinq kaikki muukki hevi Buudom kalija tyypit tekee!
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
KTR
07.04.2006 11:46:17
Minä ostin aikoinani Black Sabbathin kaikki Ozzy-ajan levyt Prismasta. Myös Gentle Giantin Acquiring the Tasten löysin samasta kaupasta. Että kyllä sieltä on osteltu paljon musamakua muokanneita levyjä.

EIKU siis vittu junttitavaratalo!1 siel o iha paskoi lista hitti levyi.. mä osta omat levyni yhest erikois levy liikkeest... en kyl kerro mistä..
Feggy
07.04.2006 11:47:39

Osta sielt Citimarketist tai Anttilasta niitä semmoisia vanhoja ruman näköisiä bluus- ja jazzukkojen ja akkojen kokoelmia. Ne ei maksa paljo mtn ja kuulostaa hyvältä.
"kielten oikean paksuuden tarkistaminen tulisi olla soittajalle päivittäinen rutiini!" - nimimerkki Incognito Anssi Kelan foorumilla
reino
07.04.2006 11:52:26
No tietenniin Pearl Jamin Ten.
Vitut, sano Vatanen
FlatOutFucked
07.04.2006 12:01:31

Tiedän.

Mene joskus käymään Anttilassa. Siellä on yllättävän hyvät valikoimat ja hyvät hinnat.

Kävin vähän aikaa sitten, kun siellä oli ilmeisesti joku poistotarjouskamppanja. Tsekkasin lähinnä jazzilaarin, mutta eipä siellä mitään tuttuja nimiä löytynyt ja ne oli muutenkin kalliimpia kuin jossain cdonilla tai edes paikallisessa -oikeassa- levykaupassa.

Joten, olet VÄÄRÄSSÄ ja minä olen OIKEASSA.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)