Aihe: Demin ohjeet
1 2 3 4
Härski
06.04.2006 13:46:40 (muokattu 06.04.2006 13:48:09)
Minun muistikuvien mukaan teinitytöt juoksivat enemmän jääkiekkoilijoiden kuin ruipeloiden pitkätukkien perässä.

Meikäläisen "kokemusten" mukaan tyttöjen mieltymykset meni oman kouluhistoriani ajan seuraavasti:

Ala-asteen viimeiset luokat
- Uheilijat, lähinnä futaajat ja kiakonpelaajat

Yläaste
-Kiakkoilijat edelleen kärjessä, mutta sitten tulee mukaan myös soittajia ym. musiikkipoikia. Näistäkin valtaosa oli hoppareita, jolla ei ole siis musiikin kanssa sinällään mitään tekemistä, koska heissä viehätti rumat lippikset ja leveät lahkeet (hymiö)

Lukio/Ammattikoulu
-Kiakkoilijat joutuvat antamaan valtaistuimen autoilijoille. Myös musiikkipoijjaat, lähinnä heavymedalistit alkavat erottua edukseen ja myös muut "oikeaa älyllistä musiikkia tiedostavat upper class" snobit vetävät toisiaan puoleensa. Uutuutena tässä opiskelutasossa, tosin häviävän pienenä vähemmistönä ovat ns. boheemit olmit, jotka ovat päättäneet olla tekemättä oikeaa työtä elämänsä aikana. Näitä siis kutsutaan muusikoiksi. (Aiemminhan se soittaminen/diggailu on ollut vain kulissia, tässä vaiheessa yleensä osataan jo jotain, eikä se ole mitä tahansa hupia)

Näin mä näkisin tän asian.
gasser
06.04.2006 15:31:37
Tässähän olisi jollekin tuottajasedälle oiva tilaisuus.
Pikkupimut miittiin ja skaba käyntiin.
M.net goes popstars.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
Jag
06.04.2006 17:30:49

Kuinka tullaan muusikoksi:

1. Mieti minkälaista musiikkia haluat soittaa tai laulaa
2. Unohda koko juttu. Tutustu mieluummin muusikoiden netin (www.muusikoiden.net) DADA-ketjuun, jossa (pseudo)soittajat etsivät elämälleen tarkoitusta.

Tämä reväytti. Ja asiasta. Ei kait siinä mitään pahaa ole. Kaikki vaan tänne juu.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
ICE
06.04.2006 17:49:21
Tämä reväytti. Ja asiasta. Ei kait siinä mitään pahaa ole. Kaikki vaan tänne juu.

"Onx tää DADA?"

JA asiaan: hieno homma kun nuoriso on innostunut soittamisesta. :-)
Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
Tympee Huttunen
06.04.2006 17:57:09
Musta tuntuu, että tänne kirjoittelevien tyttöjen määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisen puolen vuoden aikana.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy minulle PodXT. Myy Schallerin hihnalukot.
sus
06.04.2006 18:01:33
Musta tuntuu, että tänne kirjoittelevien tyttöjen määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisen puolen vuoden aikana.

Ihan hieno homma! Kuvaa vaan!
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Leikari
06.04.2006 18:09:18
palkkataso ei ainakaan voi enää pudota (tuohan on yksi tavallisimmista perusteluista vastustaa jonkin alan naisvaltaistumista).

... puolalaiset ravintolatriotkin hävisivät maastamme 70-luvun jälkeen - kertoo jotain (varsinkin näin EU-aikana) alan palkkatasosta

- en laita hymiötä kun en tiedä, olisiko sopivampi ;-P vai :-(
Soitetaan jamia!
Leikari
06.04.2006 18:11:12
Saadaanpa tänne lisää teinejä metallimiesten iskettäviksi.

alkaa kohta samanlainen vipinä kuin entisten sairaanhoito-oppilaitosten ja tekujen keskinäisissä yhteennaittamisbileissä
Soitetaan jamia!
Sir Härö
06.04.2006 18:12:16
Tytöt kehittyy nopeemmin poikia.

Ne on aina pari vuotta eellä.
"Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." Mene demostudio alueelle ja kuule Noosen uutta demoa!!1
Roku-12
06.04.2006 18:15:02
"Onx tää DADA?"

JA asiaan: hieno homma kun nuoriso on innostunut soittamisesta. :-)

"OnX tÄä Se PaIkKa JoS niiQ OPpii Soiddaa???!!!1"
Leikari
06.04.2006 18:17:05
Ne on aina pari vuotta eellä.

eikä niiden tarvii pitkään tätäkään threadia seurata kun kaipaavat jo takaisin Demin "älyllisempien" (mm. ihmissuhdeasiat ;-P - - olen minä joskus joutoaikoina niitäkin käynyt vinkistä vilkaisemassa) keskutelujen pariin
Soitetaan jamia!
Sir Härö
06.04.2006 18:18:53
eikä niiden tarvii pitkään tätäkään threadia seurata kun kaipaavat jo takaisin Demin "älyllisempien" (mm. ihmissuhdeasiat ;-P - - olen minä joskus joutoaikoina niitäkin käynyt vinkistä vilkaisemassa) keskutelujen pariin

Hienoa että joku voi tuonkin myöntää ;D

Onko muusikoiden.netin kanta, että teini-ikäiset tytöt eivät saisi harrastaa musiikkia - nehän saattavat esittää jotain poppia tai R&B:tä???

M.netti on varattu ylemmyydentuntoisille finninaamaisille rasvatukkaisille hevaripojille??

Hyvänen aika! Tehän luette alitajuntaani. Ennustatteko myös kädestä? :)
"Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." Mene demostudio alueelle ja kuule Noosen uutta demoa!!1
Jani The Rock
06.04.2006 18:20:44

Ennustatteko myös kädestä? :)

Se mistä ennustetaan riippuu täysin ennustuksen kohteena olijan sukupuolesta.
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Sir Härö
06.04.2006 18:22:26 (muokattu 06.04.2006 18:23:30)
Se mistä ennustetaan riippuu täysin ennustuksen kohteena olijan sukupuolesta.

"sukupuolellasi ei ole merkitystä."

(lainaus eräästä wanted-palstan hakukirjoituksesta.)

En tiedä miksi, mutta en voi lopettaa nauramista kun ajattelen tuota lausetta. Siinä on ripaus THV:tä.
Jani The Rock
06.04.2006 18:24:00

"sukupuolellasi ei ole merkitystä."

(lainaus eräästä wanted-palstan hakukirjoituksesta.)

Ihan kun olsin nähnyt siellä myös sellasen jossa luki jotta "bändin sukupuolella ei ole merkitystä".
Basisti tai kiipparisti! Pidätkö Sielun Veljistä, Tuomari Nurmiosta, Nick Cavesta? Liity MURHALIIGAAN! Tsekkaa ilmoitus Wanted-palstalta! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 * YSKÄ #2
Sir Härö
06.04.2006 18:27:35 (muokattu 06.04.2006 18:29:47)
Ihan kun olsin nähnyt siellä myös sellasen jossa luki jotta "bändin sukupuolella ei ole merkitystä".

hoho! Ehkä olen vain väsynyt tai sitten huumorintajuni on tullut herkemmäksi :D

Edit. Myös Yleistä-palstalla oleva eräs pysyvä ilmoituksen otsikko sai vedet silmiin. Nyt on aika mennä ulos haukkaamaan oikeaa ilmaa... Varastettu!! (Tornio)
Jani The Rock
06.04.2006 19:09:06

hoho! Ehkä olen vain väsynyt tai sitten huumorintajuni on tullut herkemmäksi :D

Joo, ja haettiinhan siellä rumpalistiakin.

Ei oo yleensä ollu tapana irvistellä kenenkään ilmotuksille, mutta minkäs teet kun pistää hymyilyttämähän.
Sir Härö
06.04.2006 19:13:28
Joo, ja haettiinhan siellä rumpalistiakin.

Ei oo yleensä ollu tapana irvistellä kenenkään ilmotuksille, mutta minkäs teet kun pistää hymyilyttämähän.

Näinpä. Eikä varsinkaan ole aihetta pilailla toisen kustannuksella kun jotain on varastettu, mutta minkäs teet :)
Jani The Rock
06.04.2006 19:27:46

Näinpä. Eikä varsinkaan ole aihetta pilailla toisen kustannuksella kun jotain on varastettu, mutta minkäs teet :)

Vaan hyvähän se on että löytyy uskallusta koittaa hakeutua bändihommiin. Itte en olis jonain 14-kesäisenä uskaltanu soittaa nuottiakaan silleen että joku muu olis ollut samassa huoneessa, mistään laulamisista nyt puhumattakaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)