Tympee Huttunen 14.03.2006 21:44:37 | |
---|
Laitoin vieraskirjaan private messagen, jossa selitin tilanteen, että minä ja "muusikkoystäväni" haluaisimme tilata 41 mikkiä, mutta kukaan ei vastaa yhden muusikkoystäväni sähköpostiin. Katsotaan jos jotain elonmerkkejä tulisi. Joku vastausautomaatti heti laittoi "thanks for signing my guestbook jne." vastauksen. Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
Invader 15.03.2006 07:29:28 | |
---|
Tämä ny ei oikein etene.. sieltä ei vastata kirveelläkään, ei sähköposteihin tai mihinkään. Vaikka niitä lähettäisi mistä osoitteista mihinkä osoitteisiin hyvänsä, en ole saanut mitään vastausta nyt 3 viikkoon koko murjusta. Aika epämääräisen kuuloista taas. Ehdotuksia otetaan vastaan. Kokeile laittaa viestiä tuonne Bill Lawrencen boardille? Muistaakseni siellä on aiemminkin ollut kyselyitä siitä miksei maileihin vastata. Vielä kun painotat että tässä on tuhansista dollareista kyse niin eiköhän sen joku huomaa. Helkkarin leväperäistä toimintaa kyllä kieltämättä. Yeah buddy! Lightweight baby! Tai sitten ei.. |
McNulty 15.03.2006 07:33:25 | |
---|
Juu, eipä tässä kiirettä. Ilmeisesti sinne täytyy puhelimitse murjoa itsensä läpi? Voihan se olla että Lawrencella on NAMMin jälkeistä kiirettä ja ties mitä ettei kerkeä 24/7 posteja lukemaan. On se minullakin jäänyt joskus sähköpostit lukematta viikon tai useamman ajaksi ja kun sitä vyyhtiä rupee purkamaan niin saattaa mennä toiset pari viikkoa :) Vielä jaksaa sinnitellä ja odotella... "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Twinkle 17.03.2006 01:22:12 | |
---|
Pakko kai sinitellä, täytyy kyllä sanoa että on hieman outo tapa käydä kauppaa näillä ihmisillä. Puhelimella tuollaisen tilauksen tekeminen on täydellisen perseestä, että se on kyllä aika viimeinen vaihtoehto mitä käytetään. Täytyy kehitellä jotakin.. |
rosberg 17.03.2006 09:05:05 | |
---|
mutta voishan sinne soittaa, että mihin osoitteeseen sitä meiliä laitetaan? ostan fender-straton jossa floikka tai vastaava hässäkkä. miel.jpn. |
Tympee Huttunen 17.03.2006 09:31:52 (muokattu 17.03.2006 09:32:31) | |
---|
Etusivullahan lukee tämä: If you don't mind waiting for a reply ( don't forget that I'm a BL Wilde USA pickup maker as well!), please e-mail us at: becky@billlawrence.com Eli odottelu kuuluu asiaan! Ei huolta:) **FOR THOSE OF YOU WHO LIVE IN THE US AND PARTS OF CANADA, WE STRONGLY ENCOURAGE YOU TO CALL BILL AND ME TOLL-FREE FOR IMMEDIATE AND PERSONALIZED ADVICE. OUR TOLL-FREE NUMBER IS 877-647-2651. *** Minä Vaihdan Shure Vocal Master-kaapit toimivaan ja hyväkuntoiseen PodXT:n. |
weelie 17.03.2006 09:40:13 | |
---|
Soittaminen varmasti kannattaa. Kirjallisena sitten tilaus perässä. Mä aikanaan (2001) kirjoittelin siihen osoitteeseen becky@ billlawrence.com, mutta nykyisin varmaan Bruce Morgen tai joku hoitaa noita, eli osoitekin voi olla eri. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Twinkle 17.03.2006 13:28:57 | |
---|
Ehkäpä tässä nyt sitten odotellaan ainakin hetki. Ei luulisi kuitenkaan että vastausten väliin saataisiin kuukausi sopimaan, mutta ehkäpä näin heillä siellä ameriikassa. Soittaminen varmasti kannattaa. Kirjallisena sitten tilaus perässä. Mä aikanaan (2001) kirjoittelin siihen osoitteeseen becky@ billlawrence.com, mutta nykyisin varmaan Bruce Morgen tai joku hoitaa noita, eli osoitekin voi olla eri. Osoite kyllä on aivan sama. Kerran jo olen sieltä saanut vastauksen. Täytyy katella mitä tässä keksii. |
rosberg 27.03.2006 13:12:34 | |
---|
ihan näin odotellessa tuli kysymys mieleen: fenderillä on niitä uusia mikkejä joissa kerrotaan yhteistyöstä bill lawrencen kanssa, niin kumman kanssa? rokkikeppi:
http://koti.welho.com/reno.jpg |
McNulty 27.03.2006 15:09:19 | |
---|
Onkos vielä kuulunut Lawrencelta mittään? En hötkyile, kunhan mielenkiinnosta kysäsen onko homma edistynyt piiruakaan? "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Twinkle 27.03.2006 16:03:34 | |
---|
Semmoinen meininki, että ovat kuulemma kiiressään tuo L-6XX tuotannon kanssa, niin sen takia ovat vastaukset kestäneet eikä homma toimi niinkuin se voisi. Eivät vastaa mihinkään yhteydenpitovälineeseen kirveelläkään. Tämän vuoksi värväsin yhden jenkin ahdistelemaan niitä säännöllisesti puhelimella. Ensi keskiviikkoon mennessä pitäisi tulla vastaus tuohon sähköpostiin, semmoista sieltä lupasivat. Sitten saahaan homma maksuun ja mikit kotisuomeen. Niitä ei välttämättä edes tartte pitkään odottaa enää sen jälkeen, tekevät mikit erissä että kaikkia noita tännepäin tulevia löytyy hyllystä. Enää sen jälkeen ei ole muusta kiinni kuin siitä, että latovat laatikkoon ja lähettävät tänne. |
rosberg 27.03.2006 16:40:35 | |
---|
mäkin olen jo ostanut uuden pleksin sitä varten. siitä tulee sooniset orgiat - tai ainakin luulen niin. rokkikeppi:
http://koti.welho.com/reno.jpg |
TOM Floydrose 27.03.2006 18:42:51 | |
---|
mäkin olen jo ostanut uuden pleksin sitä varten. siitä tulee sooniset orgiat - tai ainakin luulen niin. mulla on kans sähköpuoli mikkejä vaille valmiiksi juoteltu :) kaulamikille puolitus push/pull... |
McNulty 27.03.2006 21:55:48 | |
---|
Semmoinen meininki, että ovat kuulemma kiiressään tuo L-6XX tuotannon kanssa, niin sen takia ovat vastaukset kestäneet eikä homma toimi niinkuin se voisi. Eivät vastaa mihinkään yhteydenpitovälineeseen kirveelläkään. Tämän vuoksi värväsin yhden jenkin ahdistelemaan niitä säännöllisesti puhelimella. Ensi keskiviikkoon mennessä pitäisi tulla vastaus tuohon sähköpostiin, semmoista sieltä lupasivat. Sitten saahaan homma maksuun ja mikit kotisuomeen. Niitä ei välttämättä edes tartte pitkään odottaa enää sen jälkeen, tekevät mikit erissä että kaikkia noita tännepäin tulevia löytyy hyllystä. Enää sen jälkeen ei ole muusta kiinni kuin siitä, että latovat laatikkoon ja lähettävät tänne. Kuulostaa hyvältä. Kiitos Twinkle vielä kaikesta vaivannäöstä ja siitä että "jouduit" kaverinkin laittamaan soitellen meidän muiden vuoksi :) Välitä kiitokset kaverillesikin. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Twinkle 31.03.2006 02:19:56 | |
---|
Taas väliaikatietoja: amerikassa harrastavat tosi outoa kaupankäyntiä, nimittäin luvattuun viikkoon eivät vastausta saaneet minulle. Pistin jo Texasin mafian tutkimaan tilannetta, lisää tietoa sitten kun homma etenee taas siihen tilanteeseen että jotakin kerrottavaa on. Kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa miestä syödä, ei voi mittään. |
Twinkle 05.04.2006 21:57:46 | |
---|
Tiedotuksia niille joita asia koskee: Homma etenee, tännepäin tuleva läjä on tällä hetkellä pakattavana, saan maksutiedot niistä kuulemma perjantaina käteen. Näillä näkymin kaikki palikat tulee, jopa ne Akin tilaamat erikoisemmat, että tällä hetkellä näyttää suhteellisen hyvältä. Toisaalta koko homman tähänastisen jouhevuuden perusteella oletan, että koko homma kusee vielä useampaan otteeseen ennen kuin mikit on Suomessa. |
Jebe- 06.04.2006 11:34:49 | |
---|
No jos kusee vielä, niin sille ei voi mitään. Pääasia, että hommaan saatiin edes jotain eloa. Ja Twinklelle kiitokset vaivasta/vaivaamisesta. |
Tympee Huttunen 06.04.2006 12:19:06 | |
---|
Loistavaa! Asia etenee hienosti. |
Kyllä! Eiköhän tässä saada vielä jouluksi uudet mikit. Tuskin maltan odottaa. |
Mrezzye 06.04.2006 13:36:06 | |
---|
Kyllä! Eiköhän tässä saada vielä jouluksi uudet mikit. Tuskin maltan odottaa. Tämähän alkaa olla jo kuin Chinese Democracyn odotus ;) Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|