Aihe: Mielikuvitus käyttöön.
1 2
Jusstus
09.09.2003 18:07:12
Led Zeppelinin elävät osat, Heikki Silvennoinen, G3, Deep Purple Blackmoren kanssa. Ja antemeridiem.

Kuka ei kuulu joukkoon..? Hoho!

Ei millään pahalla. Olin katsomassa ko. herraa Tavallakin. Hyvää settiä.
"These go to eleven.."
KooAa
09.09.2003 18:18:50
Tallinan paras rokkimesta. Hellacopters, Flaming Sideburns, Peer Gunt ja Donnas lavalle. Mukaan aviottomat ystävät ja seuraksi paikallista "eliittiä".
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Poseurpete
10.09.2003 20:39:06

Vuokraisin jonkun thaimaan hampunkasvatus pellon ja kutsuisin Ozricin soittamaan sinne. Ilmanen sisäänpääsy.
Fortune
10.09.2003 20:45:55
Vuokraisin Tavastian omalle bändille ja muutamalle halukkaalle. Sitten pidettäisiin parin päivän minifestarit, vapaa pääsy.
noir
10.09.2003 20:53:42
Ensimmäisenä tuli mieleen kalsarikännit. Hälyttävää..
In eternal madness we live. Even if it was just a dream - now pain, nothing but pain!
Jaska
10.09.2003 21:11:48
Mä lähtisin jenkkeihin kattomaan klinikoita
Prowleri
12.09.2003 15:15:14
Tallinan paras rokkimesta. Hellacopters, Flaming Sideburns, Peer Gunt ja Donnas lavalle. Mukaan aviottomat ystävät ja seuraksi paikallista "eliittiä".

Ollakseen ihan wittufak-miehiä ni KooAalla o kyllä hyvä maku rokkimusiikin suhteen! Sovitaanko KooAa että sitten ku jompi kumpi voittaa lotossa pari milltsuukia ni tälläinen toteutuu?
Hähähä. -Jami
Alexi69
20.09.2003 15:28:38
No mutta eihän Feveriin bändiä mahdu.

Kyllä itse asiassa mahtuu, moneenkin paikkaan.
Ikonen & Remahl
Aamuhaamu
20.09.2003 17:09:26
Vuokraisin jonkun thaimaan hampunkasvatus pellon ja kutsuisin Ozricin soittamaan sinne. Ilmanen sisäänpääsy.

ei itseasiassa yhtään hullumpi idea :)
JulGubbe
21.09.2003 18:46:55
Kävisin ostamassa lähikaupasta 12-packin kaljaa ja joisin se hyvässä seurassa. Seuraavana aamuna kävisin ostamassa lähipitseriasta pitsan. Sitten söisin sitä pitsaa sohvalla ja lukisin helsingin sanomia. Välillä kävisin tupakalla ja vessassa. Sitten kun tulisi uudestaan nälkä hakisin jääkaapista jotain syötävää.

Seuraavana päivänä ostaisin käytetyn panssarivaunun ja ajaisin sen helsingin stockmannin seinästä läpi.
Kyllä pukki tietää!
HulluSimo
21.09.2003 19:02:11
Ollakseen ihan wittufak-miehiä ni KooAalla o kyllä hyvä maku rokkimusiikin suhteen! Sovitaanko KooAa että sitten ku jompi kumpi voittaa lotossa pari milltsuukia ni tälläinen toteutuu?

Joo, mä oon mukana! Noi bändit kävis myös mulle.
...or still alive! Katsokaa wanted!
Veikko
21.09.2003 19:37:22
Tampereen Pakkahuoneella nähtäisiin:

Lynyrd Skynyrd & The Allman Brothers Band. Lämmittelijänä Voisi toimia vaikka Allison Krauss tai Gillian Welch. Tarjolla olisi myös pikkupurtavaa ja alligaattoripainia.
Veikko on paras! (Sanni 5-vuotta)
lapio
23.09.2003 12:33:30

Seuraavana päivänä ostaisin käytetyn panssarivaunun ja ajaisin sen helsingin stockmannin seinästä läpi.

Tuollaisia jonkinmoisia panssaroituja taisteluajoneuvojahan saa jo tuolla rahalla. Esim. kuulin intissä, että tuollaisen BTR-60-vaunun (vaikkei se nyt panssarivaunu olekkaan) saisi hintaan 10000€.
Pitäisi mennä seinästäkin läpi tuon koneen. Ainakin jättää hyvän lommon.
Ta Wicked G
24.09.2003 07:55:13
Isovanhempieni saarella järjestäisin tapahtuman ja viihdyttämässä olisivat:

The Jimi Hendrix Expierence
Doors
Led Zeppelin
Bob Marley & The Wailers
BB King
Leevi and the Leavings
The Who
Pink Floyd
Ill Nino
Staind
CMX
Mokoma
Kotiteollisuus
Trio Niskalaukaus
Ben Harper & The Innocent Criminals
RHCP
Metallica
Maj Karman Kauniit Kuvat
Sepultura
Queen
Wigwam
Oma yhtyeeni :)

Mun listallani OLIS ollu noi 2 ensimmäistä. Ongelma onkii just siinä, ettei osa jäsenistä oo enää elossa.
Fuck the reality! I'm going home!
kivi
24.09.2003 08:09:10
Tuollaisia jonkinmoisia panssaroituja taisteluajoneuvojahan saa jo tuolla rahalla. Esim. kuulin intissä, että tuollaisen BTR-60-vaunun (vaikkei se nyt panssarivaunu olekkaan) saisi hintaan 10000€.
Pitäisi mennä seinästäkin läpi tuon koneen. Ainakin jättää hyvän lommon.

Hm. Houkutteleva ajatus kovaan keikkailuun tai näppäräksi katukärryksi:-) Katsokaa vaikka:

http://www.lumiraja.com/petterikuvat/

Tosin epäilen että hinta-arviossa on joku desimaalivirhe, tai sitten kysymys on _todella_ loppuun ajetuista yksilöistä.

Joku isänmaata palvelevista .mnettiläisistä vois infota halavalla myyntiin tulevasta kalustosta; luulenpa, että useampikin ajais mieluummin Uazilla kuin millään vakiovolkkarilla?

Meni off-topic. Jatkakaa!
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
KooAa
11.10.2003 10:48:27

No wittufak ... sovittu ! Ja Braindamage mukaan samaan lupaukseen.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Emplate
11.10.2003 14:23:51

Mun listallani OLIS ollu noi 2 ensimmäistä. Ongelma onkii just siinä, ettei osa jäsenistä oo enää elossa.

Itseasiassa ajattelin laittaa ensin kyseiseen listaan vain ja ainoastaan bändejä, joiden jäsenlukumäärä on laskenut, mutta päätin sitten laittaa ihan täysin hengittäviäkin yhtyeitä.
Kai sitä nyt lottovoitolla saisi Hendrixit, Morrisonit, Bonhamit, ym. nousemaan haudoistaan? :)
I would like to complain about people who complain that people are complaining.
shcircus
11.10.2003 16:27:40 (muokattu 11.10.2003 16:27:55)
Ensimmäisenä tuli mieleen kalsarikännit. Hälyttävää..

hoho, sama täälä :) mitä niitä rahoja suotta tuhlaamaan kun ne voi kurlata. ja tuo nimim. DUMBin idea on paskin kaikista, vaikka korn onkin ihan ok :kippis:

asiaan. pitäisin sukutilallani, eli ranchillä niinkun tapana on sanoa, hienot viinikekkerit. läsnä olisi tarkoin valitut parhaimmat ystävät ja paikalle kutsuttaisiin jimi hendrix ja stevie ray. kävisimme metsässä soittelemassa akustisena maailman kauneimpia juomalauluja. soittimina olisi urkuja, harmooneita, ja urkuharmooneita.

EDIT: olen humalassa. hitusen.
vierivä kives ei sammaloidu.
depe
11.10.2003 16:53:59
Pyytäisin System of a Downin melskaamaan grillijuhliini. Pojat vetäisivät aina välillä biisejä ja sitten söisivät meidän kanssa Kabanossia.

Joo ja nei voisi vääntää jotain armenilaisia grillisapuskoita...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)