Aihe: Määritelkää hevari
1 2 3 4
Unworthy Knight
31.07.2003 23:13:23
Heavy metal on elämäntapa ja -asenne. Aito Hevari:
1)Elää ja antaa toisen elää
2)Tuo elämäntapansa ylpeänä esille ja kertoo siitä mielellään muillekin.
3)Kuuntelee metallia tai heviä, mutta ei dissaa kaikkea muuta.
4)On itsenäinen ja kapinallinen, eikä kumartele kuville.
5)Erottuu porukasta, eikä noudata mitään tällaista määritelmää.

Minäkin olen hevari

Aikasta totta
1-3 on ainakin ihan rautasia tosia.
"...So croak the king of Grey."
Ta Wicked G
01.08.2003 20:05:24
Hevarin ja raggarin erottaminenkii on joskus hankalaa. Hevarin kai tunnistaa pitkistä ja tummista (mustista tai tummanruskeista) hiuksista, tummista vaatteista ja musatyylistä. Hevari ei koskaan tee kampausta (esim. hiukset pystyy tikuiks, tms.).
Fuck the reality! I'm going home!
Farski
08.08.2003 23:51:38
mua sanotaan aina hevariks...
käytän msutia vaatteita(ainoastaan), lakkaan kynnet mustiks, käytän maiharityylisiä kenkiä mut semmosii miss ei oo vartta.
kaikissa sormissa sormukset paitsi peukaloissa, muutamat kaulakorut, pyramidi niitti koruja pidän...
hiukset mulla on suuhun asti, ja ne on pikkuleteillä nykyään.
mut kuuntelen musaa rockista black metalliin... tai no rockia erittäin vähän... eniten Metallicaa ja Cradle Of Filthiä tulee kuunneltua, harvemmin heviä... ellette Metallicaa heviks luokittele...
oonko mä hevi mies?
np: Cradle Of Filth - Suicide And Other Comforts
Unworthy Knight
09.08.2003 02:35:49
oonko mä hevi mies?
Minun kirjassa et ainakaan.
Mutta huolestuttavan esimerkin kriteerit tulee täyteen.
leather rebel
15.08.2003 19:51:25
Hevarit kuuntelevat usein heviä.
Aegis
17.08.2003 15:06:40
oonko mä hevi mies?

Ainakin pukeudut kuin hevimies ja kuuntelet samantyyppistä musaa. Mut et oo vielä tainnu päässä siihen elämäntapaan kiinni, joten ehkei sinua vielä kannata laskea. Toivottavasti kuitenkin joskus pääset. Onnea matkaan.
Joutsenolainen Thrash pumppu tarvitsee voimakasäänisen laulajan. Mailaa heti!
Unworthy Knight
17.08.2003 16:25:21
Ainakin pukeudut kuin hevimies ja kuuntelet samantyyppistä musaa. Mut et oo vielä tainnu päässä siihen elämäntapaan kiinni, joten ehkei sinua vielä kannata laskea. Toivottavasti kuitenkin joskus pääset. Onnea matkaan.

Aikalailla hyvin sanottu.
Metallica mies
31.08.2003 12:42:58
Minua kyllä sanotaan Hevimieheksi mutta jos "hevarius"määritellään musiikkimaun mukaan niin en välttämättä ole hevari,vaikka näytän kyllä kovasti hevarilta.. (koska kuuntelen vähän myös Rockia, esim. hurriganes,AC/DC.....ja tykkään kuunnella myös vaikkapa Gary Moorea ku se vinguttaa sitä les pauliansa nii perkuleen hyvin.)
Aegis
31.08.2003 22:07:14
Minua kyllä sanotaan Hevimieheksi mutta jos "hevarius"määritellään musiikkimaun mukaan niin en välttämättä ole hevari,vaikka näytän kyllä kovasti hevarilta.. (koska kuuntelen vähän myös Rockia, esim. hurriganes,AC/DC.....ja tykkään kuunnella myös vaikkapa Gary Moorea ku se vinguttaa sitä les pauliansa nii perkuleen hyvin.)

Mä kuuntelen Vivaldia ja Liekkiä. Ja aina oon ollu hevari.
Joutsenolainen Thrash pumppu tarvitsee voimakasäänisen laulajan. Mailaa heti!
Deathrace King
07.09.2003 19:13:31

Toi tulee mullakin mieleen "hevareista" tai hevarin näköisistä ihmisistä. Siis se, että niillä lienee ollut todella ankara lapsuus kun näyttää, että niillä on niin paha olla. Tämä sama paha olo kyllä kuuluu suurimmassa osassa tapauksista hevibändien musiikissakin. Miksi pitää soittaa niin ruman kuuloisesti ja niin kovaa? Toisaalta ulkonäkö tukee tällöin kuulokuvaa ja päinvastoin eikä kellekään jää asia epäselväksi, jos synkän näköiset ja rumat ihmiset soittavat synkän kuuloista ja rumaa musiikkia. Hoho.

Onpas sinulla ihme asenne! Hevareilla ei ole ollut sen ankarampi lapsuus kuin muillakaan, eikä heillä ole paha olla. Hevarit saattavat näyttää synkiltä, mutteivat välttämättä ole. Itse liikun paljon heviporukoissa ja hevarit ovat suurimmaksi osaksi erittäin mukavaa ja huumorintajuista porukkaa. Menepäs joskus jututtamaan jotain hevaria, niin saatat yllättyä positiivisesti. Ei tarvitse täällä jauhaa paskaa asioista, joista et näköjään ymmärrä yhtikäs mitään.

Sinusta hevi kuulostaa rumalta. Minusta ei. Minusta hevi on taidetta, siinä missä jostain muusta vaikkapa klassinen musiikki. Itseasiassa metalli on vaikeimpia musiikkityylejä soittaa. Pitää soittaa tarkasti ja nopeasti monimutkaisia riffejä ja sävelkulkuja samalla esiintyen energisesti lavalla. Yleensä parhaat kitaristit ja rumpalit löytyvät juuri metallimusiikin parista. Kehtaat vielä haukkua hevareita rumiksi! Kerropas mikä niistä tekee sen rumempia kuin muutkaan. Pitkät hiukset taitavat olla itselläsikin, joten ihmettelen kommenttiasi.

Kyllä, olen hevari ja erittäin ylpeä siitä!
Stay Metal!
Lappis
09.09.2003 15:35:36 (muokattu 09.09.2003 15:35:49)

Old-school- heavyäijä vuodesta -78.

Tuntomerkit on...kliseiset. Löytyy farkkuliiviä selkämerkillä, löytyy pirkää nahkatakkia, nahkahousuja, mustia farkkuja, pitkät hiukset (mutta aina valitettavasti puhtaat), parta, katse joka lävistää graniitin....eli mummot pelkää.

Mutta yks asia häikkää....puhun Paljon naisista, pidän paljon naisista ja myös saan naisia! :)

Let the metal flow!
Jeesus Nieminen
09.09.2003 15:50:19
katse joka lävistää graniitin
Et sattumoisin ole allerginen kryptoniitille?

I feel heavy in my pants.
Kimin pääsy McLarenille ei vaikuttanut päätökseemme, eikä suhteemme kariutuminen ollut mikään yhtäkkinen juttu.
CaRRion__
09.09.2003 16:57:09
Heavy metal on elämäntapa ja -asenne. Aito Hevari:
1)Elää ja antaa toisen elää
2)Tuo elämäntapansa ylpeänä esille ja kertoo siitä mielellään muillekin.
3)Kuuntelee metallia tai heviä, mutta ei dissaa kaikkea muuta.
4)On itsenäinen ja kapinallinen, eikä kumartele kuville.
5)Erottuu porukasta, eikä noudata mitään tällaista määritelmää.

Minäkin olen hevari

voi vittu. mä en sitten osaa käyttää näitä juttuja yhtään :) mä menin sitten tekemään jotain todella tyhmää kai?! :D

anyway, tämä kyllä on niin TÄYDELLISESTI SANOTTU että!
--Kill me, Hurt me, Fuck me, Rape me, You won' t have me--
Aegis
11.09.2003 23:05:37
Mutta yks asia häikkää....puhun Paljon naisista, pidän paljon naisista ja myös saan naisia! :)

Nuo kaksi ekaa vielä sallitaan, mutta tuo kolmas romuttaa kaiken heviuskottavuuden.
Anal Cunt keksi Rock 'n Rollin.
CaRRion__
12.09.2003 16:28:15
Nuo kaksi ekaa vielä sallitaan, mutta tuo kolmas romuttaa kaiken heviuskottavuuden.

miten niin? kyllähän hevi-mies voi saada paljon naisia ;)
--Kill me, Hurt me, Fuck me, Rape me, You won' t have me--
Aegis
13.09.2003 13:47:02
miten niin? kyllähän hevi-mies voi saada paljon naisia ;)

Sen kun näkisi...
Anal Cunt keksi Rock 'n Rollin.
Unworthy Knight
13.09.2003 15:54:11
Sen kun näkisi...
Kuulis edes tarinoita....
kalkkuna
13.09.2003 16:08:28

oonko mä hevi mies?

Et.

Olet säälittävä.
Deathrace King
13.09.2003 22:21:47

Älähän nyt Jori jauha. Kyllähän hevimies naisia saa, trust me ;)
Kuunnelkaahan Natsipaskan Hevimies, aikas hyvät sanat :)
Stay Metal!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)