Aihe: Jousia?
1
Sinap
11.09.2003 14:57:45
Löytyykö mistään ohjelmaa/ohjelmia jolla saisi väännettyä hyvänkuuloisia jousisovituksia?
Ukko
11.09.2003 15:24:43

Löytyykö mistään ohjelmaa/ohjelmia jolla saisi väännettyä hyvänkuuloisia jousisovituksia?

Kyllä sun täytyy ne sovitukset ihan itse tehdä tai teettää jollakulla. Tuskinpa mikään ohjelma niitä automaattisesti duunaa.
kivi
11.09.2003 15:37:07

Sekvensseri. Tietysti tarviit myös jonkin jousisoitinta jäljittelevän äänilähteen, jota voi ohjata midillä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Jabbe
11.09.2003 22:03:43 (muokattu 11.09.2003 22:03:52)
Onko kellään muuten kokemusta tuosta uudehkosta HALion String Editionista, kuulemma kovakin softaplugi realistisilla jousisoundeilla? En ole ostamassa (vielä) mutta ihan vain mielenkiinnosta.
Denzo
12.09.2003 11:05:36

Käykö VST-instrumentit?

http://www.kvr-vst.com/get.php?mode=show&id=193

Sampletankin ilmaisversion jouset ovat hyvän kuuloiset, ja saapa siihen muitakin soundeja.
http://www.sampletank.com/Main.html?STFreeDwn
http://esa.emvg.net
Ukko
12.09.2003 16:22:13

perusversiossa vaatimattomat 45Gb sampleja, ja tulevassa pro-versiossa reilut tuplat. ei luulisi heti loppuvan kesken, tosin hintakin on suhteellisen suolainen.
Siinä on naurussa pitämistä kun alat tsekkaamaan tuota soundikirjastoa ja arkistoimaan sitä.
Ukko
12.09.2003 16:23:24

Tarkoitatko muuten sitä että softa automaattisesti tekee puolestasi sovituksen vai ohjelmaa millä duunaat sen itse kasaan ?
Notefix
12.09.2003 16:35:36

Vienna Symphonic Library Orchestral Cube:

Toi on ihan hyvä, mutta vähän steriili. QWLSO on paras orkesteripaketti jotain olen kuullut.

Tosin, kaikkihan noi kalpenee oikeiden soittajien rinnalla. Ei muutaman sadan vuoden soitinkehitystä voi pistää kovalevylle.

Ja jos on hyvä sovitus, vähän vaatimattomallakin kirjastolla pärjää hyvin.
krushing
12.09.2003 17:12:59

Toi on ihan hyvä, mutta vähän steriili. QWLSO on paras orkesteripaketti jotain olen kuullut.

Tosin, kaikkihan noi kalpenee oikeiden soittajien rinnalla. Ei muutaman sadan vuoden soitinkehitystä voi pistää kovalevylle.

Ja jos on hyvä sovitus, vähän vaatimattomallakin kirjastolla pärjää hyvin.

ai, olet päässyt testaamaan? myönnettäköön että sokaistuin tavaran määrästä ja korkeasta hinnasta ja ajattelin että se on automaattisesti hyvä. :) mikäs tuo QWLSO on sitten?
Notefix
12.09.2003 20:18:08

ai, olet päässyt testaamaan? myönnettäköön että sokaistuin tavaran määrästä ja korkeasta hinnasta ja ajattelin että se on automaattisesti hyvä. :) mikäs tuo QWLSO on sitten?

Niinpä...ei hyvää soundia gisoissa mitata. Mäkin käytän vielä paria yli 10 vuotta vanhaa kirjastoa, kun vaan ovat musikaalisia, vaikka eivät montaa megaa vie.

QWLSO?

http://www.soundsonline.com/sophtml/details.phtml?sku=EW-155
Sinap
16.09.2003 12:50:55
Tarkoitatko muuten sitä että softa automaattisesti tekee puolestasi sovituksen vai ohjelmaa millä duunaat sen itse kasaan ?

Kiitoksia vastauksista.Tarkoitus olis tosiaan itse tehdä sovitukset.Alkaa nimittäin casio-soundit kyrsii,vaikka niistäkin saa ihan ok soundit.Saattaa kuulostaa oudolta mutta eräällä korgilla väsäsin pizzicato soundilla jousia.Soitin4-5 raitaa eri oktaaveissa ja muissa stemmoissa vähän paneroin niitä ja vedin yheks stereoraidaksi ja sit kohtalaisen pitkä kaiku siihe päälle.Kuullosti yllättävän hyvältä.Särö kitaroiden alla tai seassa miten sen haluu tulkita.Jos joku haluu kuulla jälkeä ni osoittesta www.munavuori.cjb.net osiosta ääntä eli se "wc"-kuva ja sieltä biisi nimeltä Joulu.En ole kattonu vielä noita laittamianne linkkejä mutta toivotaan että löydän sieltä jotain jota osaan käyttää(en oikee ole noihin midi-juttuihin perehtynyt) ja ennen kaikkea kuullostaa hyvältä.

kiitos
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)