Musta Arkipyhä 28.03.2006 09:08:49 | |
---|
Ja mun mielestä tuo oli oikein onnistunutta puuhastelua tuo... Joo kyllä se minustakin paremmin onnistu kuin Whitesnaken vastaava.Ei tullu sitä meikki -ja permisvaihetta siihen mukaan.Ja musiikillisestikin onnistuneempi nahanluonti.Mutta kylmä fakta lienee myös ,että lisää radiosoittoahan tuolla haettiin ja sitä kautta levymyyntiä ameriikan ihmemaassa. Hyviä levyjä anyway. Joukossamme on monia joiden mielestä elämä on pelkkä vitsi.. |
rheinone 28.03.2006 10:21:04 (muokattu 28.03.2006 10:23:25) | |
---|
Joo kyllä se minustakin paremmin onnistu kuin Whitesnaken vastaava.Ei tullu sitä meikki -ja permisvaihetta siihen mukaan.Ja musiikillisestikin onnistuneempi nahanluonti.Mutta kylmä fakta lienee myös ,että lisää radiosoittoahan tuolla haettiin ja sitä kautta levymyyntiä ameriikan ihmemaassa. Onneksi Whitesnaken meikki- ja permisvaihe on suurelta osin taakse jäänyttä elämää, mutta sääli että ne paskat kasarisovitukset ja -saundit on raahattu mukaan tälle In The Still Of The Night -kiertueelle. Vaikka ei kai tuon kiertueen nimen perusteella varmaan muuta pitäis odottaakaan. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Veikko 28.03.2006 15:54:22 | |
---|
Whitesnaken Live at Hammersmith on yksi kovimista livelevyistä koskaan. Kun Vait sun muut löi lusikkansa soppaan niin koko orkesteri meni kyllä ihan pilalle. I'm shufflin' thru the Tampere sand,
but my head's in Mississippi. |
Makkari 01.04.2006 21:50:05 | |
---|
Onneksi Whitesnaken meikki- ja permisvaihe on suurelta osin taakse jäänyttä elämää, mutta sääli että ne paskat kasarisovitukset ja -saundit on raahattu mukaan tälle In The Still Of The Night -kiertueelle. Vaikka ei kai tuon kiertueen nimen perusteella varmaan muuta pitäis odottaakaan. Hetkinen, Eikös jo 2004 kiertue ollut Live... In The Still Of The Night? Kiertueen nimeä voi tietty pitää myös viittauksena siihen 80-luvun alun livelevyyn. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
rheinone 01.04.2006 22:45:48 | |
---|
Hetkinen, Eikös jo 2004 kiertue ollut Live... In The Still Of The Night? Kiertueen nimeä voi tietty pitää myös viittauksena siihen 80-luvun alun livelevyyn. Ai Live In the Heart Of the City:in vai? Millälailla? All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Makkari 01.04.2006 23:37:44 | |
---|
No just sillälailla. :) I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
rheinone 02.04.2006 12:56:58 (muokattu 02.04.2006 13:24:43) | |
---|
No just sillälailla. :) No mun mielestä tolla In The Still Of The Night -kiertueen meiningillä ei oo juuri mitään tekemistä In The Heart Of The Night -livelevyn meiningin kanssa. Niinku taisin jo todeta Fool For Your Lovin' ja Ready An' Willing kuulosti kasarisaundeilla raiskatuilta. E: Vaikka ehkä turhan kriittisesti olen heittänyt kommenttia, ei In The Still Of The Night -keikka huono ollut, ja DVD:llä se kuulostaa ja näyttää jo ihan kohtuulliselta kokonaisuudelta. Mulla oli vaan liian suuret odotukset, kun en ollu ennen WS:a livenä nähnyt. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Miquz 02.04.2006 13:53:01 | |
---|
Liput on tilattu, istumapaikat hyviltä paikoilta... hurhr |
Makkari 02.04.2006 15:31:09 (muokattu 02.04.2006 15:32:20) | |
---|
No mun mielestä tolla In The Still Of The Night -kiertueen meiningillä ei oo juuri mitään tekemistä In The Heart Of The Night -livelevyn meiningin kanssa. Niinku taisin jo todeta Fool For Your Lovin' ja Ready An' Willing kuulosti kasarisaundeilla raiskatuilta. E: Vaikka ehkä turhan kriittisesti olen heittänyt kommenttia, ei In The Still Of The Night -keikka huono ollut, ja DVD:llä se kuulostaa ja näyttää jo ihan kohtuulliselta kokonaisuudelta. Mulla oli vaan liian suuret odotukset, kun en ollu ennen WS:a livenä nähnyt. DVD:tä en ole itse nähnyt. Se vaikutti jotenkin tylsältä kun vilkaisin sen biisilistaa. Itsekään en ollut bändiä aikaisemmin nähnyt, mutta keikka ylitti odotukseni sikäli että se ei ihan täyttä kasaria sentään ollut. Ne kitaranvingutukset siinä välissä sekä Is This Lovet ja Still Of The Nightit olis voinut jättää väliin, mutta myönnän pitäneeni siitä rumpusoolosta jonka tämä Aldright (tai mikä olikaan)-ukko vetäisi. En mä ihan kauhean paljoa siitä keikasta muista, mutta kyllä mä sentään tunnistin Ready An' Willingin, Fool For Your Lovingin ja Don't Break My Heart Againin. Sitä en muista lauloiko David sen Here I Go Againin vanhalla vai uudella tavalla. No, kyllä olis joka tapauksessa tarkoitus käydä meininki katsastamassa, vaikka kaiken maailman hevarit jo veivätkin kaikki kenttäpaikat. Täytyy koittaa olla nopea kun niitä tulee taas myyntiin. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Oho! onko kenttäpaikat jo loppunu? -Whitesnake 3.11.04
-Judas Priest 28.2.05
-Sauna Open Air 05
-Motörhead 11.10.05
-Sonata Arctica 6.12.05
-Cobhc 8.2.06
-U.D.O. 19.2.06
-Stratovarius 8.4.06
-Miljoona-rock(DIO) 1.7.06
-Maiden 12.11.06 |
Makkari 06.04.2006 11:22:09 | |
---|
No eilen rupes tulemaan peruutuspaikkoja myyntiin, että tuli sitten hankittua se lippu. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Kesukka 07.04.2006 12:17:37 | |
---|
Se oli kyllä aivan kauhea tämä VAISNAKE silloin Slip Of The Tongue-levyllä. Siinä hävisi ne loputkin blues-vaikutteet musiikista. Piti mennä tiluttelemalla pilaamaan Fool For Your Loving-biisikin! Mitähän vikaa siinä alkuperäisessä muka oli? Kiitos, anteeksi ja näkemiin... Vanhassa vara parempi |
kid ego 07.04.2006 13:52:51 | |
---|
Se oli kyllä aivan kauhea tämä VAISNAKE silloin Slip Of The Tongue-levyllä. Ommuute hyvä levy!! Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
Kesukka 07.04.2006 14:29:12 | |
---|
Ommuute hyvä levy!! Mutta ei Whitesnake-levynä! Whitesnakeen on aina mielestäni kuulunut blues-pohjaisuus, tuo oma Whitesnaken soundi. Mutta päämääränä olivatkin Amerikan markkinat ja suuret myyntitulot sekä maksimaalinen radiosoitto... Vanhassa vara parempi |
rheinone 07.04.2006 16:21:30 (muokattu 07.04.2006 16:23:07) | |
---|
Ommuute hyvä levy!! On Vai? Mulla pyörii soittimessa kyllä tosi harvoin, vaikka WS:a muuten usein pyöriikin. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
kid ego 07.04.2006 18:55:03 | |
---|
Mutta ei Whitesnake-levynä! Whitesnakeen on aina mielestäni kuulunut blues-pohjaisuus, tuo oma Whitesnaken soundi. Mutta päämääränä olivatkin Amerikan markkinat ja suuret myyntitulot sekä maksimaalinen radiosoitto... Myönnetään, että se on kovasti erilainen. Mutta mun lähtökohdat bändiin on ihan erilaiset, eli lähestyin Whitesnakea muiden kasarabändien kautta, ja Steve Vaita ihaillen, niin tuo oli ensimmäinen johon törmäsin. Tavallaan se asetti aikanaan standardin sille mitä Whitesnake on mulle. Sittemmin olen tutustunut muihinkin levyihin. On Vai? Mulla pyörii soittimessa kyllä tosi harvoin, vaikka WS:a muuten usein pyöriikin. On Vai. Mulla se pyörii siinä missä muutkin WS-kiekot. Paska soi ja balalaikka haisee. ••• Kuolema kuittaa kalavelan. |
-Cale 07.04.2006 20:59:27 | |
---|
Muista en tiedä mutta mulle on ihan sama minkä luvun Whitesnakea kuuntelen, se kuulostaa omaan korvaan aina helvetin hyvältä... |
Valokaari 05.06.2006 22:29:16 | |
---|
Hard rock -haitaribändi Whitesnaken lämppäriksi 5.6.2006,21:48:56 Maailman ainoa hard rockia soittava harmonikkayhtye Fratres (kyllä, tämä poppoo on suomalainen) on kiinnitetty legendaarisen Whitesnaken lämmittelijäksi. Suomalaisen haitaribändin ohjelmistoon sisältyy 70-luvun tanakampien superyhtyeiden kuten Uriah Heepin, Black Sabbathin ja Deep Purplen kappaleita. Lisäksi instrumentit taipuvat myös poprockiin (Sting) ja elektroniseen musiikkiin (Kraftwerk). Fratres on esiintynyt Pohjoismaiden lisäksi Japanissa, Meksikossa, Ranskassa, Saksassa, Italiassa, Belgiassa ja Hollannissa. 11. heinäkuuta bändin näkee Whitesnaken kanssa Helsingin jäähallissa. Lähde: http://www.lime24.fi/index.asp?cat=Musiikki&id=3592Rok rok. |
Makkari 06.06.2006 11:06:00 (muokattu 06.06.2006 11:06:14) | |
---|
Voi ei, kaikkea sitä joutuu kestämään eturiviin päästäkseen! No, anteeksi ennakkoluuloni. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
Loijaa 06.07.2006 23:16:54 (muokattu 07.07.2006 06:14:56) | |
---|
Pienellä porukalla ollaan tulossa Whitesnakea kattomaan, istumapaikoille tosin, kun kentällä ei ollut tilaa ainakaan enää 3vk sitten.. En ole nähnytkään livenä vielä koskaan, joten mielenkiintoa ja odotuksia riittää vaikka muille jakaa! Kyllä minulla vaaka kääntyis kuitenkin tuonne 80- luvun alun soundien puolelle, vaikka tuskin tuolla miehityksellä sitä paljoakaan kuuluu. Ja kyllä, 1987 on hyvä levy myös äänimaailmaltaan. Slip of the Tongue alkaa jo vähän tökkimään tietyin paikoin. That's The Way That It Is |