Leikari 11.09.2003 13:16:23 | |
---|
No minulle klassikkobiisi on sellainen, että se kuulostaa hyvältä vielä pitkänkin ajan jälkeen. Tuollainen tehosoitto, mitä radiot harrastavat kuluttaa sen tarttumapinnan, mikä niissä hyvissä kappaleissa on, jotka sellaiseen pääsevät/joutuvat. Oma mielipiteeni on, että hyvä biisi joka saa tehosoittoa viideltä kanavalta ei 10-20 vuoden päästä kuulosta yhtä hyvältä ja tuoreelta kuin hyvä biisi joka välttää tehosoiton. minusta klassikkobiisi on semmoinen, että yhä uudet sukupolvet diggaavat sitä & säilyy kaikkien kuuntelijoiden suosikkina. Klassikkobiisin tulisi olla myös jollain tavalla laajemmin aikansa musiikkimaailmaan merkin jättänyt. Omat ikisuosikit eivät täytä klassikkovaatimusta. |
sormunen 11.09.2003 15:17:28 | |
---|
Tuollainen tehosoitto, mitä radiot harrastavat kuluttaa sen tarttumapinnan, mikä niissä hyvissä kappaleissa on, jotka sellaiseen pääsevät/joutuvat. Millä tavalla tää radiosoitto kuluttaa sen pinnan? Meneekö siellä nuotteja rikki? Vai onko kyse vain siitä, että SÄ et enää jaksaisi kuluttaa ko. musaa? No miksi sä sitten kumminkin kuuntelet ko. kanavia? Koska sieltä tulee musaa, jota sä haluat kuunnella? Mulle kävi esim. niin, että mä kuulin vahingossa elämäni ensimmäistä kertaa (ainakin tietoisesti) tätä Anssi Kelaa. Sehän osoittautui perkeleen raikkaaksi musaksi. Ei yhtään puhkikulunutta liiallisen soiton takia. |
HaloOfFlies 11.09.2003 17:40:15 (muokattu 11.09.2003 18:05:51) | |
---|
Millä tavalla tää radiosoitto kuluttaa sen pinnan? Meneekö siellä nuotteja rikki? Vai onko kyse vain siitä, että SÄ et enää jaksaisi kuluttaa ko. musaa? No miksi sä sitten kumminkin kuuntelet ko. kanavia? Koska sieltä tulee musaa, jota sä haluat kuunnella? Kyse on mun kohdallani juuri siitä, että radiokanavilla kulutetaan hittibiisit puhki hyvin nopeasti. Ja juuri tuo syy sai minut lopettamaan radion kuuntelun. Kun olisin toivonut kuulevani hieman vanhempaakin matskua ja uutuuksia hieman laajemmalla rintamalla. Ei pelkästään sitä hittikamaa, joka jyllää listoilla vaan sellaisiakin yhtyeitä jotka ei Suomessa pääse oikein esille, vaikka syytä olisi. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
MrQ 11.09.2003 17:45:06 | |
---|
Katsokaa; asiallinen topikki ja tappeluksi meni kuska musiikkimakuni on parempi kuin sun, ja kaikki kaupallinen musiikki on paskaa. Itse asiassa musiikki on hyvää vain jos se on niin tuntematonta ettei kukaan tunne sitä. Imekää p*%kaa. prkl. |
HaloOfFlies 11.09.2003 20:49:18 (muokattu 11.09.2003 20:54:23) | |
---|
Katsokaa; asiallinen topikki ja tappeluksi meni kuska musiikkimakuni on parempi kuin sun, ja kaikki kaupallinen musiikki on paskaa. Itse asiassa musiikki on hyvää vain jos se on niin tuntematonta ettei kukaan tunne sitä. Imekää p*%kaa. prkl. Joo, no ei kyllä ollut tarkoitus aiheuttaa riitaa. Eikä myöskään kehua omaa musiikkimakua, sillä ei se sen kummempi ole kuin kenelläkään muullakaan. Ja kaupallinen musiikki on hyvää, kun sitä soitetaan radiokanavilla monipuolisesti. "It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley |
HS 11.09.2003 22:19:36 | |
---|
Terve Kaikesta musiikista ei tarvitse pitää, eikä kaikkea tarvitse kuunnella, mutta pitäisi olla suvaitsevainen myös niitä ihmisiä kohtaan jotka kuuntelevat... semmosta paskaa musaa mitä siis en ite kuuntele. Ööh, vähän muokkasin tuota Arancian ansiokasta kirjoitusta. Semmoseen itselleni sopivampaan suuntaan. Laittasko hymiön vai e? ps. Anteeksi. Hän siteerasi ja yritti olla nokkela ja samalla omaperäinen. Haluttu vaikutelma ei koskaan toteutunut. |
Onhan se asia noin. waldemarx |
Teijo K. 11.09.2003 22:36:48 (muokattu 11.09.2003 22:37:00) | |
---|
Onhan se asia noin. Kyllähän se niin on, että näin se on. Eli olen samaa mieltä kanssasi. Kun kuudes eukko oli pudonnut ikkunasta, kyllästyin katselemaan heitä, ja lähdin Maltsevskin torille, missä sokea mies oli kuulemma saanut lahjaksi villasaalin. (Daniil Harms) |