Aihe: Lauantaina pienimuotoinen laulukisa..
1
Raipe
05.04.2006 21:01:57
Äidin pikkupoika lähti ulkomaille
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
Wolfie
05.04.2006 21:03:27
Kysymys johon ei voi vastata tuntematta tuomareita. Se, mikä hurmaa tuomarit on täysin tuomarista kiinni. Joku sulaa Jerry Cottoniin, toiselle täytyy olla Eeva ja kolmas haluaa kuulla Haudan takaa. Ota selvää mikä on tuomariston yleinen suosikki ja siitä sitten ;)
Mitään allekirjoituksia tarvita...
faith
05.04.2006 21:09:52
Tyylilaji..?? Klassista ei kannata vetää kevyen musan skabassa ja toisinpäin ;)
Sellanen biisi jonka osaat, joka on sopiva sulle ja jonka tarinaan pystyt eläytyyn. Ja josta tykkäät. Ne heijastuu siitä laulamisesta.. =)
Kyllä mie sen tiesin, kokkeilin vaan että huomaaksie...
M.i.k.key
06.04.2006 01:38:22
Tyylilaji..?? Klassista ei kannata vetää kevyen musan skabassa ja toisinpäin ;)
Sellanen biisi jonka osaat, joka on sopiva sulle ja jonka tarinaan pystyt eläytyyn. Ja josta tykkäät. Ne heijastuu siitä laulamisesta.. =)

Mä oon kerran ollut ryhmän kanssa skaboissa vetämässä kevyttä ja paikan päällä selvisi että ne onkin klassiset kisat. Selvennykseksi että tämä tapahtui ulkomailla ja tapahtui väärinymmärryksiä...

Perustivat oman sarjan jonka luonnollisesti voitimme :)
Möllisty!
Apricot
06.04.2006 15:40:00
Mä oon kerran ollut ryhmän kanssa skaboissa vetämässä kevyttä ja paikan päällä selvisi että ne onkin klassiset kisat... ...Perustivat oman sarjan jonka luonnollisesti voitimme :)

Mä oon kuullut tästä; sinut kuulemma vielä palkittiin parhaana säestäjänä. Ihmettelivät että miten voi soittaa ilman nuotteja...
No problemo!
M.i.k.key
07.04.2006 18:43:05 (muokattu 07.04.2006 18:58:24)
Mä oon kuullut tästä; sinut kuulemma vielä palkittiin parhaana säestäjänä. Ihmettelivät että miten voi soittaa ilman nuotteja...

Hoho! Mahtavaa että maine on levinnyt! Tunnetaankos me?
E: Löytyisköhän tuo diplomi vielä jostain, vois laittaa seinälle.
Möllisty!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)