Aihe: Apua tarvitaan Indicasta kysymys (häppee tunnustaa)
1
Tirehtori
05.04.2006 07:05:28
Eli. Olen ottanut opikseni teiltä viisaammilta ja koittanut plokata soinnut kappaletta kuuntelemalla. Indican biisi "pidä kädestä" on ollut työn alla koska tarvitisisin sen soinnut kevätjuhlaa varten. Muuten olen mielestäni onnistunut mutta kertiksen soinnut ei oikein vain tahdo löytyä. Olisin kovin otettu jos joku pro-plokkaaja viitsisi nämä soinnut selvittää.

säkeistö menee milestäni:

am em am G cm fm Bb G jne, mutta se kertis :(

tässä sähköpostiosoite jos joku joviaali löytyy: niko_la@yahoo.com

kiitos
Jake.e
05.04.2006 07:08:34
Kattelen ton biisin läpi tuossa illalla. Luulen että saan ne sieltä tongittua, mutta jos nyt aamulla käväset täällä niin musiikinopettaja on kans hyvä jolta kysyä.
http://www.youtube.com/watch?v=1R7k4c074UE&search=hauska
Tirehtori
05.04.2006 08:32:53
Onpa hieno homma! Musiikinopettaja? kukas häne on? Meikäläinen on taas vaihteeksi niin tietämätön.
John Titor
05.04.2006 13:18:18 (muokattu 05.04.2006 13:19:34)

Eli. Olen ottanut opikseni teiltä viisaammilta ja koittanut plokata soinnut kappaletta kuuntelemalla. Indican biisi "pidä kädestä" on ollut työn alla koska tarvitisisin sen soinnut kevätjuhlaa varten. Muuten olen mielestäni onnistunut mutta kertiksen soinnut ei oikein vain tahdo löytyä. Olisin kovin otettu jos joku pro-plokkaaja viitsisi nämä soinnut selvittää.

säkeistö menee milestäni:

am em am G cm fm Bb G jne, mutta se kertis :(

tässä sähköpostiosoite jos joku joviaali löytyy: niko_la@yahoo.com

kiitos

Tälläkään kerralla ei ole levyä, joten jouduin käyttämään netistä vapaasti imuroitavia näytteitä, valitan.

Säkeistö (suluissa olevia seiskoja ei ole pakko soittaa, varsinkin kun on säröä niin kuulostaa huonolta, mutta jos henki puhuttelee niin antaa mennä. Levyllä on pääasiassa, taaskaan en voi koko biisiä tarkistaa, pelkkiä kolmisointuja, paitsi laulustemmoissa joissa muutakin vilahtelee):

Am E(7) (bändin ollessa mukana E(7)/A) Am G
Cm Fm Bb(7) Eb :| Fm Bb(7) Eb Eb/G Fm Ab Bb

Kertsi:

Ebm Ebm/Ab Db :| Ebm Ebm/Ab Bbm Cb (tai H, jos aivot ymmärtävät helpommin) Db Ab

Välisoitto (tämä ei ole vissiin ensimmäisen kertsin jälkeen, mutta ei voi mitään, kun ei ole koko biisiä kuultavana. Korjaan myöhemmin.):

Am Hm7b5/A F/A Hm7b5/A

Jeps. Toivottavasti tästä on jo apua. Korjaan vielä kunhan saan biisin kuunteluun kokonaisuudessaan.
Jake.e
05.04.2006 15:50:55 (muokattu 05.04.2006 15:51:40)
Ajattelin että oman koulun musiikinopettajalta kysyisit :D.
Kun ilmeisesti koulun kevätjuhlaan menossa soittaa?
Jaa-a. eipä ite tarvikkaan katella sitä piisia kun joku vastas jo.
http://www.youtube.com/watch?v=1R7k4c074UE&search=hauska
John Titor
05.04.2006 18:26:00

Ajattelin että oman koulun musiikinopettajalta kysyisit :D.
Kun ilmeisesti koulun kevätjuhlaan menossa soittaa?
Jaa-a. eipä ite tarvikkaan katella sitä piisia kun joku vastas jo.

Tsekkaa kuitenkin, mulla ei ole koko biisiä kuunneltavaksi, joten varmaan voit paikata puuttuvat osat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)