JulGubbe 14.08.2003 15:30:29 | |
---|
Mitä merkitystä on hallita virtuoosimaisesti yksi tietty soitin. Harvoista ihmisistä kuitenkaan tulee yleisesti tunnustettua virtuoosia. Eikö ole siis parempi opetella tietämään useammasta asiasta jonkun verran, jos ei yhdestä kuitenkaan voi ikinä oppia tietämään kaikkea. Tai niinkuin eräs fysiikanopettaja kerran sanoi: Kannattaa aina välillä vaihtaa hiekkalaatikkoa, sillä jos viettää koko elämänsä yhdellä hiekkalaatikolla, luulee että se nimenomainen hiukkalaatikko on ainoa/paras, vaikka kissa olisi siihen paskantanut. Vielä multi-instrumentalismista. Kerran eräs pitkätukka esitteli itsensä vakavalla naamalla multi-instrumentalistiksi. Hän soitti kitaraa, bassoa ja rumpuja. What a fucknut. Voihan sitä aina yrittää tehdä tyttöihin(en ole tyttö) vaikutusta sillä, että on 'multi-instrumentalisti'. Kyllä pukki tietää! |
Bassballs 14.08.2003 16:21:26 | |
---|
Ei se ole yhtään pois bassonsoittotaidostani, jos soitan myös mandoliinia ja kitaraa... ja p**kat välitän, vaikka olisikin. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Karlsson 14.08.2003 16:29:38 | |
---|
Voihan sitä aina yrittää tehdä tyttöihin(en ole tyttö) vaikutusta sillä, että on 'multi-instrumentalisti'. "Hei muija! Mä skulaan skebaa ja beissii ja mä osaan peruskompin rummuil. Heruuks?" Elämä on riffii! |
Tycho 11.09.2003 18:22:26 | |
---|
mun mielest kantsii eka opetella soittaan pienoo, sit vois keskittyy johonki muuhu kun on oppinu perusasiat.Mä soitin pienoo, ja nyt mä osaan soittaa esim. kitaraa, vaik kukaan ei oo opettanu |
Jabbe 11.09.2003 19:18:01 | |
---|
mun mielest kantsii eka opetella soittaan pienoo, sit vois keskittyy johonki muuhu kun on oppinu perusasiat.Mä soitin pienoo, ja nyt mä osaan soittaa esim. kitaraa, vaik kukaan ei oo opettanu Jees. Se on btw piAno. ;) Mut totta on, piano on monessa mielessä erittäin hyvä hallita, helpottaa montaa juttua kummasti. |
KooAa 11.09.2003 19:37:48 | |
---|
Mulla on yks kaveri joka sano ekaks että "mää oon soolokitaristi". No, kävin soittelemassa sen kanssa niin sitten se sanokin että "mää on multi-instrumentalisti". Pöh pöh sanoisin minä. Mulle ainakin riittää että yhtä osaa. On noihin töihin ja muihin harrastuksiin mennyt niin paljon aikaa että ihme että ees sitä jonkun verran osaa. Sitten kun vielä yrittää säveltää ja sanoittaa niin siinähän se vaikkei juuri ole tarvetta muille tuotoksia esitellä. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
MrQ 11.09.2003 19:58:32 | |
---|
Mitä mieltä olette useiden instrumenttien soiton opettelusta? Pitäisikö mieluummin keskittyä vain yhteen soittimeen, ettei soiton laatu kärsi soitinten määrästä? Mun mielestä on ainakin hyödyllistä opetella soittaan montaa eri soitinta, vaikka se pääinstrumentilta olisikin pois. Laajentaa yleistä musiikin ymmärtämystä. Monempi parempi. Mahd. monta soitinta, ja eri variaatioita kaikista. Mahdollisimman laaja kirjo eri tekniikoiden ja metodeiden suhteen, esim. blueskitara tekniikoita bassolle tms. Tai kaksiäänisiä puhallintekniikoita gidgeridoolle tms... |
Roberto 11.09.2003 20:18:08 | |
---|
Ihan niinku Stevie Wonder. LOL!!! Ei ehkä ihan... :) |
Jabbe 11.09.2003 20:20:38 | |
---|
LOL!!! Ei ehkä ihan... :) No kyllähän sekin aika montaa soitinta veti ja huuliharppua. ;) |
No kyllähän sekin aika montaa soitinta veti ja huuliharppua. ;) Totta, mut vähä eri tatsilla ;) |
Jabbe 11.09.2003 20:53:21 | |
---|
Totta, mut vähä eri tatsilla ;) Niin. Olis varmaan pitäny laittaa enemmän hymiöitä tuohon lauseeseen. ;) Oli muuten Pitkämön Sami joka sai mut innostumaan Wonderista. "Stewie Wonder on jumala" tais kuulua miehen sanat joskus.. :) |
Nuuskamuikkunen 11.09.2003 20:58:08 | |
---|
Mike Oldfield on eräs hyvä esimerkki tällaisista monitaitureista. Mies tietää miltä soittimet soundaa keskenään ja teki aivan loistavaa musiikkia 70-luvulla ja 80-luvun alussa. "No mikä ettei... :]" |
Jabbe 11.09.2003 21:16:06 | |
---|
Mike Oldfield on eräs hyvä esimerkki tällaisista monitaitureista. Mies tietää miltä soittimet soundaa keskenään ja teki aivan loistavaa musiikkia 70-luvulla ja 80-luvun alussa. Siinä on tavoitetta. Onko muuten heittää ketään nykyisiä monitaitureita ketä ottaa esikuvakseen? |
Nuuskamuikkunen 11.09.2003 23:08:13 | |
---|
Eipä nyt ihan heti tule mieleen... hmm... "No mikä ettei... :]" |
Roberto 11.09.2003 23:26:08 | |
---|
Siinä on tavoitetta. Onko muuten heittää ketään nykyisiä monitaitureita ketä ottaa esikuvakseen? Lenny Kravitz? |
Vilhelmus 11.09.2003 23:37:50 | |
---|
Siinä on tavoitetta. Onko muuten heittää ketään nykyisiä monitaitureita ketä ottaa esikuvakseen? Varg Vikernes. Pitäiskö pistää hymiö? |
Ossi 12.09.2003 01:05:41 | |
---|
Ihan niinku Stevie Wonder. Köh, köh.. pistit aika pahan. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |