Cruzzi 29.03.2006 14:52:52 | |
---|
Suosittelen: miehille - piikkilankaa hauiksen ympäri - tribaalia olkapäähän naisille - tribaali säherrys alaselkään - ruusu/sydän/jokuvitunlintu nilkkaan kaikille - kiinalainen teksti! Kuinka omaperäistä! Olen ananas. |
Nipsu 29.03.2006 15:27:55 (muokattu 29.03.2006 15:54:00) | |
---|
Ei kyllä liity oikeastaan mitenkään, tuohon lainaukseen. Asiahan on nyt niin, että Negative ei ole ollut kymmentä vuotta kasassa, joten et sitä ole voinut diggaillakkaan niin kauaa. Eli niin kuin aikaisemmin jo sanottiin et voi ottaa tatuointia, vielä... Sitä paitsi se bändi on ollutta ja mennyttä kork. 2 vuoden päästä, tosin nyt näyttää uhkaavalta että Jonnen pikkuveli tulee bändeineen raiskaamaan taas festaritunnelmaa. Eikö niistä pääse ikinä eroon! :D Kuten varmaan huomaatte olen suuri Negative fanittaja! Olipa taas fiksu kommentti, voi prkl. Ei niin. Negative on ollu kasassa 9 vuotta. Ja olen ottanu tatuoinnin jo. Ja se bändi on olemassa aina ainakin mun sydämessä. Sitä paitsi niillä menee helvetin lujaa esim. Saksassa ja Japanissa, eli jos jokkut paukapäät ei niistä enää Suomessa tykkää, niin ainakin muualla. Flinch esiintyy lähes jokaisella festarilla, pilaa todellakin tunnelman. Niistä pääsee eroon, kun ampuu Villen. " Ja näin menetin rakkaan veljeni, yhyy yhyy. Jeesus auta " |
south_of_heaven 29.03.2006 16:01:18 | |
---|
Kuinka omaperäistä! Ne o kato muodikkaita nyt. Kyllä varmaan on eri suositelmat parin vuoden päästä. ilmoitti South_of_Heaven |
Nipsu 29.03.2006 16:14:38 (muokattu 05.04.2006 17:52:57) | |
---|
Ne o kato muodikkaita nyt. Kyllä varmaan on eri suositelmat parin vuoden päästä. Ne on ollu muodikkaita joskus 10 vuotta sitten. |
eetu ilimari 29.03.2006 18:20:57 | |
---|
Mun mielestä mitään bändilogoa/tms. ei kannata ottaa ennen kuin on sitä bändiä yli 15vuotta kuunnellut ja huomannut että ei ole ohimenevä juttu. Tuskin on kivaa huomata yhtäkkiä että oho tossa onkin Uriah Heepin logo selässä vaikka en enää tykkää bändistä. No mulla on jalassa Sepulturan logo, bändiä oon kuunnellut n.7 vuotta, eikä bändi ole edes mulle mikään suosikki. Tuolla koivassa se on, on komea eikä mua yhtään ketuttaisi vaikken joskus enää bändistä pitäisikään. Muutenkin aika omaperänen juttu noi liekit. Mikset ota hämähäkinverkkoa kyynärpäihin? Itsekkin ajattelin lähiviikkoina hakea lieskat käteen, oli sitten kuinka omaperäistä tahansa. Jos otan itteeni tatuoinnin en todellakaan ala ensimmäisenä miettimään mitähän muut tästä ajattelee tai onkohan tää jonkun mielestä kulunut aihe. |
Nipsu 29.03.2006 20:33:38 | |
---|
No mulla on jalassa Sepulturan logo, bändiä oon kuunnellut n.7 vuotta, eikä bändi ole edes mulle mikään suosikki. Tuolla koivassa se on, on komea eikä mua yhtään ketuttaisi vaikken joskus enää bändistä pitäisikään.
Itsekkin ajattelin lähiviikkoina hakea lieskat käteen, oli sitten kuinka omaperäistä tahansa. Jos otan itteeni tatuoinnin en todellakaan ala ensimmäisenä miettimään mitähän muut tästä ajattelee tai onkohan tää jonkun mielestä kulunut aihe. Oikein. Ei muakaan ota joskus sit päähän, vaikka en NGT:sta tykkäiskään. Ja sitä paitsi mä otan tatuointeja ja lävistyksiä ym. niin, että ne on mun mielestä hianoja. Ei oo väliä kuinka omaperästä. Tärkeintä on, että itte tykkää. |
salmivaara 29.03.2006 22:00:33 | |
---|
Itsekkin ajattelin lähiviikkoina hakea lieskat käteen, oli sitten kuinka omaperäistä tahansa. Jos otan itteeni tatuoinnin en todellakaan ala ensimmäisenä miettimään mitähän muut tästä ajattelee tai onkohan tää jonkun mielestä kulunut aihe. Kyl mä ainakin henkilökohtasesti annan paljon painoarvoa mnetin kakaroiden mielipiteille. Pusuja kaikkille! Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
SuperJeesus 29.03.2006 22:46:52 (muokattu 29.03.2006 22:47:18) | |
---|
Kyl mä ainakin henkilökohtasesti annan paljon painoarvoa mnetin kakaroiden mielipiteille. Plussaa ja muita merkkejä joilla ei ole väliä. Sure 'nuff 'n yes, I do! |
Sarko 05.04.2006 12:39:19 | |
---|
Paljas, Alfaurooinen iho on just parasta. Korkeintaan Mega Man koristamaan sitä. Stakes are high, but so am i. |
Leper Messiah 05.04.2006 14:56:29 | |
---|
Jaa Flinch muodikas? Syö ny pääs. Offtopiciksi menee, mutta haluaisin tietää, että mitenhän tämä 'Flinch' liittyy lainaamaasi viestiin? |
Offtopiciksi menee, mutta haluaisin tietää, että mitenhän tämä 'Flinch' liittyy lainaamaasi viestiin? Ei mitenkään. Sehän siinä hauskinta onkin. |
Nieby 27.07.2006 14:23:51 | |
---|
En mikään asiantuntija ole, mutta eikö keho muutu melko paljon juuri nuorella iällä ja silloin esimerkiksi tatuointien paikka voi siirtyä? Paranoid90:n nimen perusteella oletan, että olet vuonna 1990 syntynyt miespuolinen henkilö. Suosittelen odottamaan ainakin sinne 18 ikävuoteen asti sitä tatuoinnin ottamista, ja harkitsemaan sitä muutenkin tarkkaan. Kyllä noita huippu tatuointi-ideoita on tullut jokaisella ja mitä olen huomannut niin aika suuri prosentti on myöhemmin ollut kiitollinen itselleen siitä, että ei ole mennyt niitä silloin hetken huumassa ottamaan. nostetaan tää, koska kiinnostaa yks juttu.. eli, JOS menisin nyt tatuointiliikeeseen ja ottaisin esim. täsmälleen ympyrän muotoisen kuvion vaikkapa olkapäähän. sitten vuosien kuluessa nostelisin puntteja niin perkeleesti, lihakset kasvaisivat, mutta venyisikö/vääristyisikö tuo ympyrä vai ei? |
Horatius-87 27.07.2006 19:22:29 | |
---|
nostetaan tää, koska kiinnostaa yks juttu.. eli, JOS menisin nyt tatuointiliikeeseen ja ottaisin esim. täsmälleen ympyrän muotoisen kuvion vaikkapa olkapäähän. sitten vuosien kuluessa nostelisin puntteja niin perkeleesti, lihakset kasvaisivat, mutta venyisikö/vääristyisikö tuo ympyrä vai ei? Haha.. tää kuullosti vaan niin kivalle. hihi. juuh.. Eli aiheestahan en mitään tiedä, mutta uskoisin ja olettaisin, että sinunpitäisi olla väh. 6 kertainen Vuoden Lihas, että se KAUHEASTI vääristyis. Äää en usko. Mutta joku aiheesta tietävä toivon mukaan valistanee teitä. Sometimes I can't find my way. |
Simo78 28.07.2006 08:30:07 (muokattu 28.07.2006 08:31:21) | |
---|
Ihme jeesustelua(eikö se ole mutsin hommia?)!!! Jos huvittaa, niin ottaa... No kannattaa kuitenkin miettiä tarkkaa haluuko vai ei? Suosittelen maksamaan vähän enemmän ja menemään kokeneelle tekijällä, saa varmasti hyvän kuvan. Itse otin ekat alottelijoillla ja nyt joutunut peittelemään=) Liekkejä näkee paljon, mutta ne toimivat ja ovat hienoja! Ja voivan niistä aina tehdä omannäköisiä, eikä kopioida suoraan esim. käyttää värejä(siis vaikka vihreätä). Tossa näi jonkun tyypin, jolla oli Ville Valo-tatskoja, ei pysty ymmärtämään miksi? Mä ainakin haluun, ettei ihan joka jampalla oo täysin samanlaista kuvaa kädessä... |
Twistyh 31.07.2006 00:36:15 | |
---|
Ei muute kukaa pasteis tähä sitä kuvaaa mis on se hevandeeri jonka selkä oli tatuoitu täyteen kasaribändien logoja? Osa viä väärinkirjotettuna.. ;) |
Simo78 31.07.2006 12:17:29 | |
---|
Ei muute kukaa pasteis tähä sitä kuvaaa mis on se hevandeeri jonka selkä oli tatuoitu täyteen kasaribändien logoja? Osa viä väärinkirjotettuna.. ;) Mitä? Lukiko Slayr vai jotain muuta? Linkkiä kiitos, ois ainakin yksi kiinnostunut lisää!! |
Twistyh 31.07.2006 12:40:04 | |
---|
Mitä? Lukiko Slayr vai jotain muuta? Linkkiä kiitos, ois ainakin yksi kiinnostunut lisää!! Ainaki lukie että Randy Rhodes, eihän sitä noin kirjoteta? |
Milkop 31.07.2006 13:45:21 | |
---|
Ainaki lukie että Randy Rhodes, eihän sitä noin kirjoteta? Ei niin, se on Rhoads. Varmaan hieman vitutti kun virhe tuli selville. Jos ottaisin itse joskus tatskan, niin ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin oman kissan naama :D Sitä ei tarvitsisi jälkeenpäin hävetä ja olisi taatusti ainutlaatuinen. |
papitsu 31.07.2006 14:40:50 | |
---|
Ainaki lukie että Randy Rhodes, eihän sitä noin kirjoteta? Kyllä siinä luki ihan että Randy Rhoads, se vaan oli silleen hienosti että siinä oli yks iso R ja sen yläreunasta lähti -andy ja alareunasta -hoads. _____ | \ |_____/ ANDY | \ | \ HOADS
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
S.M.A.K | THV-klubi #42 |
Keppis 31.07.2006 15:32:45 | |
---|
En kyllä käsitä, miten joku voi teini-iässä ajatella, että "vittu kuuntelen ikuisesti heviä eikä varmasti musamakuni muutu, kun oon kuunnellu Bodomia ala-asteelta lähtien jo!". Raivostuttavaa kun ei tunnu olevan mitään todellisuuden tajua ja sit mennään tatuoitteen bändin nimiä 16 vuotiaana. Ei oo oikeestaan mulle kuuluvaa mitä muut tekee, mutta kyllä pikkusen potuttaa. Oon tykänny Metallicasta melkein sen kymmenen vuotta ja tykkään vieläkin perkeleesti, mutta en pidä lainkaan mahdottomana, että into joskus hiipuu. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |